Travelist – start kampanii wspierającej hotele

Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy “mały grzeszek” ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić.
Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist, powiedział: “Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu.”
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych “wstydliwych przyjemnościach”.
Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist, dodała: “Jako marka turystyczna tworzymy treści o bardzo wysokiej jakości – m.in. rekomendacje, rankingi, czy wywiady z lokalnymi mieszkańcami. To ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą chcemy podzielić się z czytelnikami magazynów i serwisów internetowych. Mamy zamiar pomóc w postawieniu na nogi polską turystykę po długiej przerwie wywołanej rządowymi obostrzeniami. Jest to dziedzina gospodarki, która szczególnie ucierpiała w wyniku pandemii.”
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
WP Holding sprzedaje Fluege.de chińskiej grupie Tongcheng Travel
Fluege.de ma nowego właściciela. WP Holding zawarło umowę sprzedaży Invia Flights Germany…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
ULC rusza z nową edycją kampanii „Nie pakuj się w kłopoty”
Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczął nową edycję kampanii edukacyjnej „Nie pakuj się w…
0 Komentarzy2 Minuty











Polecamy hotelom spersonalizowane mapki drukowane z logo obiektu, atrakcjami turystycznymi oraz trasami rowerowym i biegowymi tuż przy obiekcie > HotelMapa <
[…] Travelist – start kampanii wspierającej hotele […]