Travelist – start kampanii wspierającej hotele
Z okazji ponownego otwarcia hoteli portal rezerwacyjny Travelist zaprasza internautów do rezerwacji pobytów pod hasłem #HotelowePokusy oraz #GuiltyPleasure. Marka chce wspierać polską turystykę i pomóc jej w nadrobieniu zaległości wywołanych lockdownem. Każdy “mały grzeszek” ma przypisany obiekt na portalu Travelist, w którym można go z czystym sumieniem spełnić.
Krzysztof Dębski, Marketing Director w Travelist, powiedział: “Postanowiliśmy odwołać się do małych, hotelowych przyjemności, które sprawiają Gościom największą radość i przywołują najlepsze wspomnienia. To nie tylko relaks w SPA czy szaleństwo w aquaparku, ale również przytulne i miękkie szlafroki, spanie do południa, czy śniadania z dostawą do łóżka. Tworząc założenia kampanii, chcieliśmy puścić do naszych odbiorców przysłowiowe oko i przypomnieć im pokusy, za którymi stęsknili się przez długie miesiące lockdownu.”
Organizatorzy kampanii postanowili realizować część działań we współpracy z obiektami noclegowymi. Ich właściciele i managerowie otrzymali od Travelist pakiet bezpłatnych materiałów przeznaczonych do wykorzystania we własnych mediach społecznościowych. Dodatkowym elementem jest zaproszenie do hoteli influencerów zajmujących się tematyką podróżniczą, którzy chętnie przyłączają się do akcji, opowiadając o własnych “wstydliwych przyjemnościach”.
Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist, dodała: “Jako marka turystyczna tworzymy treści o bardzo wysokiej jakości – m.in. rekomendacje, rankingi, czy wywiady z lokalnymi mieszkańcami. To ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą chcemy podzielić się z czytelnikami magazynów i serwisów internetowych. Mamy zamiar pomóc w postawieniu na nogi polską turystykę po długiej przerwie wywołanej rządowymi obostrzeniami. Jest to dziedzina gospodarki, która szczególnie ucierpiała w wyniku pandemii.”
POWIĄZANE WPISY
21 maja 2024
Kiwi.com: Polacy na wakacje 2024 wybierają europejskie plaże i sportowe emocje
Jak wskazuje analiza Kiwi.com, podróżujący z Polski nadchodzący urlop spędzą zarówno na…
0 Komentarzy5 Minuty
20 maja 2024
Emirates po raz dwunasty oficjalnym partnerem Roland Garros 2024
Dzisiaj (20 maja) rozpoczął się turniej Roland Garros. Emirates już dwunasty rok z rzędu…
0 Komentarzy2 Minuty
20 maja 2024
Revolut Travel Report: 38 proc. badanych Polaków obawia się oszustw związanych z podróżami
Revolut zapytał 15 tys. osób w 15 krajach (w tym tysiąc w Polsce) czego obawiają się w…
0 Komentarzy7 Minuty
20 maja 2024
TMR: zatwierdzono sprzedaż nowych akcji za 120 mln euro
Walne zgromadzenie spółki Tatry Mountain Resorts (TMR) zatwierdziło emisję około 6,3 mln.…
0 Komentarzy1 Minuty
20 maja 2024
Kolejkowo S.A. uruchomiło nową kampanią inwestycyjną. W planach Jelenia Góra i Warszawa
Kolejkowo ruszyło pełną parą z nową kampanią inwestycyjną. W siedem dni zebrało…
0 Komentarzy3 Minuty
17 maja 2024
Accor rozszerza markę Tribe. Otwarto nowy hotel w Rydze
Accor kontynuuje rozbudowę portfolio lifestylowej i designerskiej marki Tribe w Europie…
0 Komentarzy2 Minuty
16 maja 2024
IGHP: ożywienie w hotelach. Majówka przyniosła wysokie obłożenie
W kwietniu hotele odnotowały lepsze wyniki niż w marcu i po raz pierwszy od początku roku…
0 Komentarzy8 Minuty
16 maja 2024
Zmiany w PHH. Jarosław Kusto czasowym prezesem zarządu spółki
W dniu 16 maja 2024 członek Rady Nadzorczej Polskiego Holdingu Hotelowego Jarosław Kusto…
0 Komentarzy1 Minuty
Polecamy hotelom spersonalizowane mapki drukowane z logo obiektu, atrakcjami turystycznymi oraz trasami rowerowym i biegowymi tuż przy obiekcie > HotelMapa <
[…] Travelist – start kampanii wspierającej hotele […]