Kampania „Czas na Podlaskie”

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna ruszyła z kampanią pn. „Czas na Podlaskie”, której przebieg śledzić będzie można zarówno w Internecie, jak i w telewizji.
Bożena Nienałtowska, prezes Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, powiedziała: „W obliczu epidemii, gdy czas podsumowania wakacyjnych planów zbliża się nieubłaganie, a podróżowanie po świecie nie należy do najbezpieczniejszych rozwiązań, chcemy zachęcić mieszkańców Podlaskiego, jak również pozostałych województw do odkrywania wyjątkowych bogactw naszego regionu i zasilenia się wszechobecną tu naturą u jej źródła.”
Co dwa tygodnie – w piątki o godzinie 19:10 – przewodnik Regionalnego Oddziału PTTK w Białymstoku zabierze widzów telewizji TVP3 Białystok w podróż po województwie podlaskim. Tematem pierwszego z cyklu pięciu krótkich filmów będzie Suwalszczyzna z Wigierskim Parkiem Narodowym i Suwalskim Parkiem Krajobrazowym.
Dodatkowo, wydarzenie w serwisie społecznościowym Facebook przybliży magię, którą skrywają prastare puszcze, meandrujące rzeki i malowniczo położone jeziora województwa podlaskiego, a dedykowane wydawnictwa pomogą zaplanować niezapomniany pobyt w nieodległych, znanych, choć jeszcze nieodkrytych przez wielu okolicach.
Sylwia Agnieszka Grudzińska, dyrektor biura Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, dodała: “Mamy świadomość, że w czasach, gdy wielu z nas nadal czuje obawę przed opuszczeniem domu i odkłada plany urlopowe na następny rok, Internet jest miejscem, w którym poszukujemy nowych, intrygujących i zaskakujących wrażeń, dlatego chcemy, żeby nasza kampania miała charakter viralowy, a jej odbiorcy włączyli się w akcję poprzez deklarację „wirtualnego” udziału w naszym wydarzeniu, zainspirowanie się publikacją o niezwykłej Suwalszczyźnie lub też dodaniu nakładki, która zachęca do pozostania w kontakcie z naturą, na swoje zdjęcie profilowe.”
Przebieg kampanii śledzić można na profilu Podlaskie Travel w serwisie Facebook. Akcja opatrzona jest hasztagiem #czasnapodlaskie.
Z myślą o stale rozwijającym się trendzie „eko” i rosnącym zainteresowaniu turystyką alternatywną, Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna uruchomiła również wpisujący się w ton kampanii hasztag #wkontakcieznaturą, czym zachęca do podróżowania i relaksu wśród i w zgodzie z polską naturą, a zauroczeni województwem podlaskim będą mogli włączyć się w akcję, używając specjalnie przygotowanej nakładki na zdjęcie z tym właśnie hasłem.
W okresie wakacyjnym kampanię urozmaicą dynamiczne spoty w mediach społecznościowych Podlaskie Travel (Facebook, Instagram, LinkedIn), zachęcające do poznawania tego, co w Podlaskiem jest najlepsze.
https://podlaskie.it/aktualnosci/kampania-czas-na-podlaskie/
POWIĄZANE WPISY
18 grudnia 2025
Costa Cruises stawia na partnerów. Polskie biura podróży wśród nagrodzonych
Costa Cruises zorganizowała dwa wydarzenia skierowane do partnerów i przedstawicieli…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Turystyka bliska naturze. Lubuskie pasieki otwierają się na turystów
Turystyka ewoluuje w kierunku doświadczeń bliższych naturze i lokalnym tradycjom. Jednym…
0 Komentarzy4 Minuty
18 grudnia 2025
GTS Poland uruchamia nowe zimowe połączenie z Warszawy do Monastyru
GTS Poland poszerza ofertę czarterów do Tunezji i od 25 grudnia 2025 roku uruchamia nowe…
0 Komentarzy2 Minuty
18 grudnia 2025
Egzotyczny obraz Zosi Markowskiej na licytacji charytatywnej Gali Waszej Turystyki 2026
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku,…
0 Komentarzy1 Minuty
16 grudnia 2025
PLL LOT ogłaszają nabór do 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę Dyplomową
PLL LOT zapraszają studentów do udziału w 4. edycji Konkursu na Najlepszą Pracę…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Wystartował program Future Professionals dla młodych talentów branży MICE
Wystartował program mentoringowy Future Professionals dla młodych talentów branży MICE. W…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
Rankomat: Większość Polaków przywita Nowy Rok w domowym gronie
Większość Polaków planuje powitać Nowy Rok w domowym zaciszu – wynika z badania…
0 Komentarzy3 Minuty
15 grudnia 2025
Polscy turyści na drugim miejscu na Słowacji
Na konferencji prasowej w Warszawie przedstawiciele Slovakia Travel i Tatry Mountain…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Travelist: Wysokie zainteresowanie feriami 2026. Ceny nieznacznie wzrosły
Rynek wyjazdów na ferie zimowe 2026 pozostaje stabilny – wynika z analizy Travelist.pl.…
0 Komentarzy4 Minuty











[…] Kampania „Czas na Podlaskie” […]