Pierwszy Travel Mixer promował Grecję dla branży MICE

Pierwszym kierunkiem MICE prezentowanym podczas nowego projektu Travel Mixer, była Grecja. Przedstawiciele branży spotkali się z przedstawicielką GNTO, by dowiedzieć się, jakimi możliwościami dla organizacji wydarzeń dysponuje ten kraj.
W 2018 roku Polska była piątym co do wielkości rynkiem turystycznym dla Greków, po Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech i Francji. Kraj nad Morzem Egejskim odwiedziło ponad milion turystów z naszego kraju.
Grecy chcieliby zainteresować Polaków swoją ofertą dla sektora MICE. Jednym z działań, które mają w tym pomóc, są spotkania z branżą. Jednym z nich był Travel Mixer, zorganizowany przez Grecką Narodową Organizację Turystyczną oraz firmy INN Agencja Reklamy i Karvico, przy współpracy z siecią Mariott. Wydarzenie odbyło się w apartamencie w południowej części warszawskiego śródmieścia.
„Travel Mixer to nasz nowy projekt dla branży MICE. Będziemy prezentowali najlepsze kierunki wyjazdów oraz naszych sprawdzonych partnerów. Pierwsze spotkanie poświęcone jest Grecji, która ma ogromne znaczenie dla naszej branży” – powiedziała Alina Puto, współtwórczyni Travel Mixera.
Podczas spotkania Nikoletta Nikopolou, szefowa GNTO w Polsce, zaprezentowała walory eventowe swojego kraju. Podkreśliła, że Grecja posiada infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzeń dla liczby uczestników zaczynającej się od pięćdziesięciu osób, a kończącej na 15 tys. To 16. najpopularniejszy kraj MICE w Europie (spośród 44) i 25. najpopularniejszy na świecie (rachuba uwzględnia 117 krajów). Z kolei Ateny zajmują 16. miejsce na liście 500 najpopularniejszych kierunków wyjazdów MICE. Z Warszawy można się do nich dostać samolotem, w tym tanimi liniami. Lot trwa ok. 2,5 h.
Większość wydarzeń ma miejsce wiosną i jesienią, aż 23 do 25 proc. – w październiku. W Grecji znajduje się ponad tysiąc hoteli cztero- i pięciogwiazdkowych, które w sumie dysponują ok. 150 tysiącami siedzeń konferencyjnych.
„Naszą zaletą jest też nowoczesne zaplecze technologiczne dla wydarzeń oraz doświadczeni w organizacji wydarzeń pracownicy. A także mnóstwo obiektów niebędących hotelami, a nadających się do organizacji wydarzeń – tych mniejszych, jak i masowych. Ogromne znaczenie mają również aktywności towarzyszące – obcowanie z dziedzictwem kulturowym i historycznym, świetna kuchnia, możliwość organizacji różnego rodzaju aktywności” – przekonywała Nikoletta Nikopolou.
Żaneta Szpakowska z sieci Marriott zaprezentowała zaplecze tej sieci znajdujące się w Grecji. Jest ich 15 w dziewięciu lokalizacjach. Jednym z nich jest Sheraton Rhodes Resort na Rodos – obiekt dysponuje salą konferencyjną na 600 osób i 400 pokojami (z czego 250 typu twin). Jeszcze więcej, bo 1200 osób, może się spotkać w Westin Resort (na Costa Navarino), który obsługuje grupy MICE w połączeniu z hotelem Romanos, również należącym do Mariott international.
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2025
Gruzja na cztery pory roku
Pani Ambasador Gruzji, JE Diana Zhgenti uświetniła konferencję prasową i warsztaty…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Madera rozwija turystykę kulinarną: plantacje, winnice, warsztaty
Kulinaria stają się jednym z filarów promocji Maderze, a rosnąca liczba inicjatyw…
0 Komentarzy2 Minuty
25 listopada 2025
Ponad 300 tys. biegaczy wzięło udział w Dubai Run 2025
Dubai Run 2025 zgromadził rekordowe 307 tys. uczestników, odnotowując ponad trzykrotny…
0 Komentarzy2 Minuty
24 listopada 2025
Kiwi.com: Po otwarciu Wielkiego Muzeum Egipskiego wzrosło zainteresowanie lotami do Kairu
Otwarcie Wielkiego Muzeum Egipskiego w Kairze wywołało wyraźny wzrost zainteresowania…
0 Komentarzy1 Minuty
20 listopada 2025
Visit Madeira rusza z nową kampanią, która promuje odpowiedzialne podróżowanie
Agencja Visit Madeira rozpoczęła kampanię świadomościową zachęcającą odwiedzających oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
19 listopada 2025
Zimowe ośrodki Trentino stawiają na pełną dostępność usług
Region Trentino wzmacnia swoją pozycję jako kierunek przyjazny osobom z…
0 Komentarzy1 Minuty
17 listopada 2025
Dubai Airshow 2025: Emirates prezentują nowe technologie i produkty
Emirates zaprezentują na Dubai Airshow 2025 nowe technologie i rozwiązania, które mają…
0 Komentarzy2 Minuty
14 listopada 2025
World Travel Awards wyróżnia Portugalię jako najlepszy kierunek w Europie
Podczas 32. gali World Travel Awards 2025 w Forte Village Resort na Sardynii Portugalię…
0 Komentarzy1 Minuty
14 listopada 2025
Raport Registradores de España: Polacy wciąż aktywni na rynku nieruchomości w Hiszpanii
Hiszpania pozostaje atrakcyjnym kierunkiem dla zagranicznych inwestorów, w tym Polaków. W…
0 Komentarzy2 Minuty











[…] „Travel Mixer to nasz nowy projekt dla branży MICE. Będziemy prezentowali najlepsze kierunki wyjazdów oraz naszych sprawdzonych partnerów. Pierwsze spotkanie poświęcone jest Grecji, która ma ogromne znaczenie dla naszej branży” – powiedziała Alina Puto, współtwórczyni Travel Mixera w wywiadzie dla Wasza Turystyka. […]