Emirates – odprawa online nawet 48 godzin przed lotem

Linie Emirates wydłużyły możliwość odprawy online z 24 do 48 godzin przed odlotem. Pasażerowie mogą odprawić się przez stronę internetową zarówno w wersji mobilnej, jak i klasycznej, od 48 godzin do 90 minut przed planowanym odlotem. Dzięki możliwości wcześniejszej odprawy, klienci mają większy wybór miejsc i krócej czekają na lotnisku, otrzymując kartę pokładową przed wyjściem z domu. Pasażerowie mogą pozostawić bagaż przy stanowisku odprawy online, zanim zgłoszą się bezpośrednio do kontroli paszportowej i bezpieczeństwa. W przypadku połączeń ze Stanami Zjednoczonymi, o ile odprawa internetowa uruchamiana jest na 48 godzin przed odlotem, karty pokładowe są wydawane dopiero z 24-godzinnym wyprzedzeniem.
Alex Knigge, Senior Vice President Corporate Communications Marketing & Brand (Digital), powiedział: „Zawsze uwzględnialiśmy opinie klientów przy udoskonalaniu ich podróży, a wcześniejsza odprawa online jest tego rezultatem. Umożliwiając odprawę na 48 godzin przed odlotem, oferujemy naszym klientom dodatkową elastyczność przy wyborze miejsc, tak aby zapewnić im wygodniejszą podróż. To tylko jedna z wielu inicjatyw, które podejmujemy w celu poprawy obsługi klienta przez Internet.”
Oprócz usługi odprawy przez Internet przewoźnik oferuje również całodobową odprawę na parkingach na terenie lotniska w Dubaju. Klienci mogą zgłosić się do stanowiska odprawy na parkingu od sześciu do 24 godzin przed odlotem, odciążając lotnisko w okresach natężonego ruchu. Podróżujący z Dubaju mogą też pozostawić bagaż przy jednym z 46 stanowisk bagażowych dla klasy ekonomicznej lub oddzielnych stanowisk dla klasy pierwszej i klasy biznes na lotnisku w Dubaju od sześciu godzin do 90 minut przed odlotem. Dziesięć dodatkowych stanowisk znajduje się w wydzielonej strefie odpraw dla podróżujących do USA. Dzięki powyższym udogodnieniom pasażerowie mogą spodziewać się mniejszych kolejek do poszczególnych stanowisk odprawy biletowo-bagażowej.
Możliwość wcześniejszej odprawy to jedna z wielu funkcji na stronie emirates.com, która ma na celu poprawę obsługi klienta. Innym przykładem jest wprowadzona niedawno funkcja „Hold my fare”, dzięki której klienci mogą za symboliczną opłatą zarezerwować bilet z opcją zamrożenia ceny. Teraz czas zamrożenia ceny został wydłużony do 72 godzin.
POWIĄZANE WPISY
4 grudnia 2025
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rozkład lotów na lato 2026
Ryanair powiększa bazę w Gdańsku i ogłasza rekordowy rozkład lotów na lato 2026,…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
TAP Air Portugal rozszerza program NDC i podpisuje nową umowę z Amadeus
TAP Air Portugal ogłosił rozwój programu NDC dzięki podpisaniu nowej umowy z Amadeus oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
2 grudnia 2025
PLL LOT uruchamia świąteczny kalendarz adwentowy z codziennymi promocjami
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły świąteczną akcję promocyjną inspirowaną kalendarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Wizz Air otworzył szóstą bazę operacyjną w Polsce. 11 nowych tras z Lotniska Warszawa-Modlin
Dziś, 1 grudnia 2025 roku, linia lotnicza Wizz Air uruchomiła bazę operacyjną na Lotnisku…
0 Komentarzy2 Minuty
1 grudnia 2025
Zielona Góra-Babimost ma nową halę Non-Schengen
Lotnisko Zielona Góra-Babimost zakończyło kluczowy etap modernizacji, obejmujący m.in.…
0 Komentarzy1 Minuty
1 grudnia 2025
Enter Air i Coral Travel z nową umową czarterową na sezon 2026/2027
Enter Air podpisał z Coral Travel Poland umowę czarteru obejmującą współpracę w sezonie…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2025
Ryanair ogłasza ofertę Black Friday: drugi bilet za połowę ceny
Ryanair uruchomił wyprzedaż z okazji Black Friday, oferując promocję „drugi bilet za pół…
0 Komentarzy1 Minuta
28 listopada 2025
Enter Air podsumowuje III kwartał 2025 roku
Przychody Enter Air po trzech kwartałach 2025 roku osiągnęły 2 422,8 mln zł, a EBITDA…
0 Komentarzy3 Minuty
28 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły nowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi
PLL LOT uruchomiły nowe sezonowe połączenie z Warszawy do Rovaniemi w północnej…
0 Komentarzy2 Minuty









