Dolny Śląsk zaprasza biura podróży do bezpłatnej promocji
fot. materiały prasowe
Dolnośląska Organizacja Turystyczna (DOT) zachęca touroperatorów do bezpłatnej prezentacji gotowych programów wycieczek na oficjalnym portalu turystycznym regionu.
Inicjatywa ma na celu wzmocnienie oferty turystycznej Dolnego Śląska poprzez udostępnienie zróżnicowanych propozycji wycieczek certyfikowanych organizatorów. Szczególną uwagę zwraca się na programy z określonym terminem realizacji, których co najmniej 75 proc. przebiegu odbywa się na terenie województwa dolnośląskiego.
„Zależy nam, aby turysta – zarówno krajowy, jak i zagraniczny – trafiający na naszą stronę miał dostęp do realnych, możliwych do wykupienia propozycji pobytów. Chcemy, aby dolnyslask.travel był nie tylko inspiracją, ale również narzędziem wspierającym sprzedaż biur podróży” – powiedział Adam Zawada, prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
Zakładka „Wycieczki” stanowi integralną część portalu i jest promowana także w kampaniach Google Ads prowadzonych przez DOT. Dzięki temu oferty wycieczek publikowane na stronie mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych wypoczynkiem w regionie.
Zgłoszenia ofert wycieczek są bezpłatne i można je przesyłać poprzez formularz dostępny pod adresem: https://www.dolnyslask.travel/wycieczki/dodaj-wycieczke. Warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie organizacji turystyki.
W rozwój turystyki na Dolnym Śląsku aktywnie angażuje się również samorząd województwa:
„Turystyka to jeden z filarów dolnośląskiej gospodarki i naturalny ambasador naszego regionu. Jako samorząd konsekwentnie wspieramy inicjatywy, które wzmacniają ofertę turystyczną Dolnego Śląska oraz ułatwiają działalność lokalnym organizatorom. Dlatego wspieramy rozwój portalu dolnyslask.travel. Jest to nowoczesne narzędzie promocji, z którego mogą skorzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i turyści” – podkreślił Wojciech Bochnak, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkie zainteresowane podmioty do aktywnego korzystania z możliwości promocji oraz współtworzenia oferty turystycznej regionu.
POWIĄZANE WPISY
5 grudnia 2025
Mazowsze pełne legend – odkryj trzy zamki, które pokochają dzieci
Mazowsze skrywa wiele miejsc owianych fascynującymi legendami, które potrafią pobudzić…
0 Komentarzy6 Minuty
5 grudnia 2025
Triverna.pl: Rekordowy grudzień w hotelach. Najwyższe ceny w górach
Z danych portalu Triverna.pl wynika, że grudzień w polskich hotelach zapowiada się…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Profitroom: Podlaskie hotele odnotowują 50,4 proc. wzrost rezerwacji. Na wynik wpływa Podlaski Bon Turystyczny
Według danych Profitroom liczba rezerwacji hotelowych w województwie podlaskim w okresie…
0 Komentarzy3 Minuty
5 grudnia 2025
Sopocka Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w „Sopockich Perłach”
Sopocka Organizacja Turystyczna rozpoczyna siódmą edycję konkursu „Sopockie Perły”.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 grudnia 2025
Sezon narciarski w Wiśle otwarty. Skolnity gotowy na narciarzy
Sezon narciarski na stacji Skolnity w Wiśle rozpocznie się dziś, 5 grudnia, o godzinie…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Nowy Targ – stolica Podhala pełna atrakcji
Nowy Targ to górska stolica Podhala, malowniczo położona nad Białym i Czarnym Dunajcem. Z…
0 Komentarzy4 Minuty
4 grudnia 2025
Travelist.pl rusza z zimowym konkursem fotograficznym
Travelist.pl uruchomił konkurs fotograficzny „Jedź na ferie - wygraj wakacje”, w którym…
0 Komentarzy2 Minuty
4 grudnia 2025
Accor mianuje Karelle Lamouche CEO na Europę i Afrykę Północną
Grupa hotelowa Accor ogłosiła powołanie Karelle Lamouche na stanowisko CEO…
0 Komentarzy2 Minuty
3 grudnia 2025
Rusza 8. edycja konkursu fotograficznego #LubelskieTravel
Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna otwiera nabór do kolejnej edycji konkursu…
0 Komentarzy1 Minuty










