Dolny Śląsk zaprasza biura podróży do bezpłatnej promocji
fot. materiały prasowe
Dolnośląska Organizacja Turystyczna (DOT) zachęca touroperatorów do bezpłatnej prezentacji gotowych programów wycieczek na oficjalnym portalu turystycznym regionu.
Inicjatywa ma na celu wzmocnienie oferty turystycznej Dolnego Śląska poprzez udostępnienie zróżnicowanych propozycji wycieczek certyfikowanych organizatorów. Szczególną uwagę zwraca się na programy z określonym terminem realizacji, których co najmniej 75 proc. przebiegu odbywa się na terenie województwa dolnośląskiego.
„Zależy nam, aby turysta – zarówno krajowy, jak i zagraniczny – trafiający na naszą stronę miał dostęp do realnych, możliwych do wykupienia propozycji pobytów. Chcemy, aby dolnyslask.travel był nie tylko inspiracją, ale również narzędziem wspierającym sprzedaż biur podróży” – powiedział Adam Zawada, prezes Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej.
Zakładka „Wycieczki” stanowi integralną część portalu i jest promowana także w kampaniach Google Ads prowadzonych przez DOT. Dzięki temu oferty wycieczek publikowane na stronie mają szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych wypoczynkiem w regionie.
Zgłoszenia ofert wycieczek są bezpłatne i można je przesyłać poprzez formularz dostępny pod adresem: https://www.dolnyslask.travel/wycieczki/dodaj-wycieczke. Warunkiem uczestnictwa jest prowadzenie zarejestrowanej działalności w zakresie organizacji turystyki.
W rozwój turystyki na Dolnym Śląsku aktywnie angażuje się również samorząd województwa:
„Turystyka to jeden z filarów dolnośląskiej gospodarki i naturalny ambasador naszego regionu. Jako samorząd konsekwentnie wspieramy inicjatywy, które wzmacniają ofertę turystyczną Dolnego Śląska oraz ułatwiają działalność lokalnym organizatorom. Dlatego wspieramy rozwój portalu dolnyslask.travel. Jest to nowoczesne narzędzie promocji, z którego mogą skorzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i turyści” – podkreślił Wojciech Bochnak, Wicemarszałek Województwa Dolnośląskiego.
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zachęca wszystkie zainteresowane podmioty do aktywnego korzystania z możliwości promocji oraz współtworzenia oferty turystycznej regionu.
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
Polacy wskazali najlepsze ośrodki narciarskie w kraju. Za nami pierwsza edycja rankingu Triverna.pl
Zimowy sezon w Polsce dopiero się rozpoczyna, a krajowe stoki już przyciągają narciarzy i…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
POWER podsumowuje branżę MICE w 2025: relacje ważniejsze niż efekty specjalne
Agencja POWER podsumowała działalność w mijającym roku i przedstawiła prognozy na 2026.…
0 Komentarzy2 Minuty
11 grudnia 2025
Turystyka dostępna dla wszystkich. Akademia Kompetencji TOO zapowiada cykl bezpłatnych szkoleń
Rosnąca liczba podróżnych o zróżnicowanych potrzebach oraz obowiązujące przepisy…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
Air Astana spotkała się z branżą w Warszawie
Kazachskie Linie Lotnicze Air Astana zorganizowały 8 grudnia w Warszawie przedświąteczne…
0 Komentarzy2 Minuty
10 grudnia 2025
II Warszawskie Forum Turystyki i Rekreacji: nauka i praktyka o zarządzaniu turystyką w jednym miejscu
28 listopada 2025 roku w Warszawie odbyła się II edycja Warszawskiego Forum Turystyki i…
0 Komentarzy1 Minuty
9 grudnia 2025
Spektakularna metamorfoza Urlop.pl: świeży wygląd, spójna komunikacja i nowoczesność
Podczas Konferencji & Gali Urlop.pl 2025, która odbyła się 3 grudnia, jedna z…
0 Komentarzy10 Minuty
8 grudnia 2025
Nowa kolejka w słowackich Tatrach Wysokich
W ośrodku narciarskim Štrbské Pleso zaprezentowano najnowocześniejszą kolejkę linową na…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Travelplanet: Coraz więcej Polaków wybiera egzotykę w sezonie zimowym
Z danych Travelplanet.pl wynika, że coraz więcej Polaków planuje wyjazdy do egzotycznych…
0 Komentarzy2 Minuty
8 grudnia 2025
Ceny wyjazdów na sierpień 2026 poszły w górę. Największe wzrosty na Teneryfie, Malcie i Krecie
W minionym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 3 sierpnia a 9 sierpnia…
0 Komentarzy3 Minuty










