Sieć partnerska Fostertravel.pl zaprasza do współpracy

Sieć Fostertravel.pl stale się rozwija. Swoim partnerom firma gwarantuje pełne wsparcie merytoryczne, marketingowe i techniczne na każdym etapie prowadzenia biura.
Fostertravel.pl swym klientom oferuje wyjazdy wakacyjne, rezerwację hoteli, bilety lotnicze oraz wiele innych usług, takich jak kupno ubezpieczenia czy wynajęcie samochodu. Firma współpracuje z wszystkimi kluczowymi touroperatorami na polskim rynku, stale poszerzając swą ofertę.
Obecnie Fostertravel.pl współpracuje z ponad 40 salonami franczyzowymi w całej Polsce, a w planach ma dalszy dynamiczny rozwój sieci – co warto podkreślić, zarówno ilościowy, jak i jakościowy. Jako że salony partnerskie są wizytówką sieci, głównym celem firmy – obok aspektu sprzedażowego – jest zwiększenie widoczności i świadomości marki, co nie jest możliwe bez stale rozwijającej się sieci biur.
Czego mogą oczekiwać partnerzy?
Fostertravel.pl oferuje współpracę zarówno osobom z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i bez doświadczenia, ale z zamiłowaniem do podróży. W ten sposób współpraca z Fostertravel.pl to rozwiązanie dla osób, które marzą o własnym biurze podróży.
Jako że jakość usług jest priorytetem Fostertravel.pl, partnerzy sieci mają do dyspozycji permanentne szkolenia produktowe i sprzedażowe. Mogą także liczyć na wsparcie merytoryczne i finansowe w działaniach marketingowych, np. dzięki dofinansowaniu lokalnych kampanii medialnych i wizerunkowych. Partnerzy sieci otrzymują pomoc na wszystkich etapach prowadzenia aktywności marketingowych poprzez projektowanie grafik, na współfinansowaniu i kreowaniu kampanii outdoorowej kończąc.

Nowością w ofercie Fostertravel.pl skierowaną do osób z doświadczeniem w branży turystycznej przystępujących do sieci jest dofinansowanie wyposażenia lokalu w meble i sprzęt biurowy.
„Przez wiele lat pracowałam na etacie w branży turystycznej, stale poszerzałam swoją wiedzę i któregoś dnia zamarzyłam o niezależności, choć obawiałam się całej pozasprzedażowej otoczki związanej z otwarciem i prowadzeniem biura” – mówi Eliza Dzięciołowska, kierownik salonu sprzedaży Fostertravel.pl w podwarszawskich Ząbkach. „Skontaktowałam się z przedstawicielem Fostertravel.pl, który pomógł mi przejść przez wszystkie etapy otwarcia mojego upragnionego, własnego salonu. Długo szukaliśmy optymalnego lokalu, takiego, który przyciągnie klienta, a jednocześnie pozwoli uzyskać zgody czołowych touroperatorów na sprzedaż ich oferty. Następnie Fostertravel.pl pomógł mi stworzyć skuteczny biznes plan i przeprowadzić szereg analiz, które pozwoliły mi uzyskać zewnętrzne dofinasowanie wyposażenia salonu. Firma okazała mi wsparcie w działaniach marketingowych (zarówno online, jak i tradycyjnych), dzięki którym skutecznie udało mi się wejść na lokalny rynek. Dzięki wspomnianemu wsparciu, przyjaznej atmosferze i partnerskiemu podejściu przejście każdego odcinka drogi prowadzącej mnie do miejsca, w którym teraz jestem, było dużo łatwiejsze niżeli działanie w pojedynkę”.

Szczegółowe informacje: https://www.fostertravel.pl/franczyza/
Artykuł sponsorowany
POWIĄZANE WPISY
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty
5 grudnia 2025
Wesprzyj naszą aukcję charytatywną. Zgłoś przedmiot i pomóż najmłodszym w trakcie V Gali Waszej Turystyki
Podczas kolejnej edycji Gali Waszej Turystyki, która odbędzie się 9 stycznia 2026 roku…
0 Komentarzy1 Minuty
4 grudnia 2025
Anex Tour Poland szkoli agentów w Marsa Alam
W dniach 30 listopada - 4 grudnia 2025 roku w Marsa Alam odbyło się wydarzenie branżowe…
0 Komentarzy1 Minuty
3 grudnia 2025
Kiwi.com: Polska wśród najpopularniejszych kierunków świątecznych w Europie
Tegoroczny sezon świąteczny przynosi Polsce wzrost ruchu turystycznego, a liczba…
0 Komentarzy2 Minuty
2 grudnia 2025
eSky: Wenecja, Malta i Teneryfa najpopularniejszymi kierunkami na przełomie roku
Zbliżający się przełom roku to okres zwiększonego zainteresowania wyjazdami…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2025
Gala Exim Tours 2025 zgromadziła agentów i partnerów branży turystycznej w Warszawie
W Warszawie odbyła się Gala Exim Tours 2025, która zgromadziła agentów, partnerów oraz…
0 Komentarzy1 Minuty
27 listopada 2025
Biuro Rainbow podsumowało III kwartał 2025 roku. Blisko 13 proc. wzrostu przychodów, nowe hotele i większa flota
Po udanym III kwartale 2025 roku Rainbow zapowiada dalszy rozwój. Spółka zwiększa skalę…
0 Komentarzy4 Minuty










