PLL LOT z nową kampanią promocyjną. Ma przywiązać klientów do marki
15 września 2023 roku wystartowała kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych LOT pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Nowa kampania ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo PLL LOT, podkreślając jednocześnie znaczenie wielopokoleniowości doświadczeń z marką.
PLL LOT chce podkreślić w nowej kampanii, że podróżowanie samolotem to nie tylko przemieszczanie się między miejscami. To także wspólny czas spędzony z bliskimi i kreowanie wspomnień. Kampania ma za zadanie uświadomić, że towarzysząc pasażerom w podróży, PLL LOT dba o komfort i bezpieczeństwo podróżujących.
„Premiera nowej kampanii to ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju marki LOT w oparciu o wartości istotne z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów, zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami. W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka LOT to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje” – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej PLL LOT.
Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką PLL LOT, wyrażona za pomocą symbolu plecaka, oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo. Opowiada historię podróżowania, symbolizowaną przez przekazywanie plecaka z przypinkami z podróży z pokolenia na pokolenie. Materiał jest wypełniony zdjęciami autorstwa Macieja Rytera oraz zapadającą w pamięć muzyką.
„Latanie to pasja wynikająca z chęci poznawania świata oraz otwartości na inne kultury i nowych ludzi. Tworząc platformę komunikacyjną dla PLL LOT chcieliśmy opowiedzieć o tej pasji w ciekawy i nowoczesny sposób. Było to ogromne wyzwanie produkcyjne – od logistyki po ekscytujące wybory kreatywne. Ostateczny kształt kampanii to praca wielu osób, w tym niezwykle zdolnego reżysera Szymona Pawlika, którego oko do kadrów i doskonałe wyczucie dźwięków pomogło stworzyć kampanię na miarę wyjątkowej, globalnej marki, jaką są PLL LOT. Cieszę się, że tu każdy element jest na najwyższym poziomie” – od muzyki, przez zdjęcia, aż po grę aktorską i ostateczny montaż – dodaje Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Grey Group Poland.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem biura marketingu PLL LOT.
W kampanii wykorzystano nowoczesne formaty reklamowe, które mają zwiększyć szansę na długi i świadomy kontakt konsumenta z treścią. Powstało także kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i cyfrowych. Kampania, oprócz Polski, będzie realizowana także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
POWIĄZANE WPISY
10 maja 2024
Ryanair podpisał umowę partnerską z eSky
eSky jest kolejnym internetowym biurem podróży, które podpisało z Ryanair umowę na…
0 Komentarzy1 Minuty
9 maja 2024
Piłkarskie święto w Niemczech UEFA EURO 2024
Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku Niemcy będą gościć drużyny i kibiców z 24 drużyn w…
0 Komentarzy3 Minuty
8 maja 2024
Costa Cruises prezentuje nową usługę w przypadku zagubionego bagażu.
Klienci Costa Cruises korzystający z lotu czarterowego armatora otrzymają pomoc w…
0 Komentarzy1 Minuty
8 maja 2024
Urlop w maju lub czerwcu: Mniej all inclusive, więcej zwiedzania.
Urlop poza tradycyjnymi długimi weekendami i ścisłym sezonem wakacyjnym ma co najmniej…
0 Komentarzy4 Minuty
8 maja 2024
Grupa eSky zacieśnia współpracę z PLL LOT
Grupa eSky to pierwszy globalny gracz z branży turystycznej, który bezpośrednio integruje…
0 Komentarzy3 Minuty
7 maja 2024
GTM Chemnitz: 5 254 spotkań branżowych i 97 proc. pozytywnych opinii
50. workshop Germany Travel Mart (GTM) w Chemnitz było według Niemieckiej Centrali…
0 Komentarzy4 Minuty
7 maja 2024
Pięć lat połączenia Wrocław – Amsterdam. Jubileusz KLM i Portu Lotniczego Wrocław
Królewskie Holenderskie Linie Lotnicze KLM i Port Lotniczy im. Mikołaja Kopernika we…
0 Komentarzy3 Minuty
6 maja 2024
Polskie Linie Lotnicze LOT prezentują nową odsłonę kampanii „Ważne, z kim podróżujesz”
1 maja 2024 roku wystartowała druga odsłona kampanii wizerunkowej narodowego przewoźnika…
0 Komentarzy2 Minuty
6 maja 2024
Wizz Air świętuje piątą rocznicę działalności bazy w Krakowie
Wizz Air obchodzi piątą rocznicę założenia swojej bazy w Krakowie. W ciągu ostatnich…
0 Komentarzy1 Minuty