Dubaj podsumowuje letnią kampanię: filmy wyświetlono 3,4 mln razy
Letnia odsłona kampanii #DubaiDestinations 2023 zakończyła się po dwóch miesiącach, w trakcie których Dubaj prezentował swoje letnie atrakcje. Kampania wywołała 1,8 mln reakcji w mediach społecznościowych, a wyprodukowane na jej potrzeby filmy zostały wyświetlone 3,4 mln razy.
Najnowsza edycja całorocznej kampanii stawiała na charakterystyczne atrakcje Dubaju, które wyróżniają to miasto jako wyjątkową, letnią destynację. Kampania #DubaiDestinations, która po raz pierwszy przeprowadzona była w 2021 roku, składała się z interaktywnych treści i materiałów, które posłużyły do podkreślenia atrakcyjności miasta o różnych porach roku.
Zaangażowanie liczone w milionach
“Tegoroczna letnia kampania #DubaiDestinations osiągnęła wysoki poziom zaangażowania odbiorców nie tylko w kraju, ale także w całym regionie i na świecie. Ciekawe treści udostępniane w ramach kampanii na wielu platformach, w tym na Instagramie, Facebooku i X (dawniej Twitter) zachęciły miliony osób do zapoznania się z różnorodną ofertą Dubaju. O sukcesie letniej kampanii świadczy fakt, że uzyskała poziom ponad 1,8 miliona zaangażowań i ponad 3,4 miliona wyświetleń filmów na platformach mediów społecznościowych. Na kanałach mediów społecznościowych i stronach internetowych opublikowano około 5 tys. treści” – komentuje Shaima Al Suwaidi, dyrektorka Brand Dubai.
Kampania zgromadziła najzdolniejszych twórców z Dubaju, w tym influencerów, fotografów, twórców treści w mediach społecznościowych, artystów wizualnych, animatorów i kamerzystów, którzy stworzyli narrację, prezentującą miasto jako letni cel podróży. Kampania została przeprowadzona w mediach cyfrowych, telewizji, w druku i nośnikach zewnętrznych.
Rekordowy rok dla Dubaju
Podczas kampanii, Brand Dubai, kreatywne ramię Biura Medialnego Rządu Dubaju, wydało serię interaktywnych dwujęzycznych przewodników, obejmujących najwyżej oceniane w okresie letnim doświadczenia i ukryte perełki Dubaju. Przewodniki uwzględniły najlepsze miejsca rozrywki, przyjazne dzieciom restauracje i place zabaw, letnie obozy dla dzieci oraz zniżki w obiektach hotelarskich i rekreacyjnych.
W pierwszej połowie roku Dubaj odwiedziło 8,55 mln międzynarodowych gości, co stanowi najlepszy wynik turystyczny od 2019 roku. Rezultat ten oznacza 20-procentowy wzrost odwiedzin rok do roku.
Rozpoczęto przygotowania do edycji zimowej kampanii, która wystartuje przed zakończeniem 2023 roku. Nowa kampania zwróci uwagę na najlepsze atrakcje Dubaju, aktywności na świeżym powietrzu, oferty gastronomiczne i hotelarskie oraz inne propozycje na chłodniejsze miesiące roku.
Kampania Dubaju pokaże mieszkańcom i turystom, jak spędzić lato w mieście
POWIĄZANE WPISY
14 maja 2024
Nowe Centrum Informacji Turystycznej w Wilnie gotowe na sezon turystyczny
Wileńskie Centrum Informacji Turystycznej otworzyło swoje drzwi dla mieszkańców stolicy i…
0 Komentarzy3 Minuty
14 maja 2024
Praga jest szóstym najpopularniejszym miejscem spotkań na świecie
Według najnowszych danych, czeska stolica poprawiła wyniki rok do roku nie tylko pod…
0 Komentarzy6 Minuty
14 maja 2024
W pierwszym kwartale 2024 Maltę odwiedziło blisko 62 tys. Polaków
Maltańska Organizacja Turystyczna (Malta Tourism Authority – MTA) podsumowała pierwszy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 maja 2024
Ożywienie w segmencie hotelowym. Jednak inwestorzy wciąż wstrzymują się z większymi inwestycjami
Inwestycje w sektorze nieruchomości wciąż nie wracają do poziomów sprzed pandemii.…
0 Komentarzy7 Minuty
13 maja 2024
W Ras Al Khaimah powstaje sieć elektrycznych taksówek powietrznych
Urząd ds. Transportu Ras Al Khaimah (RAKTA) i Urząd ds. Rozwoju Turystyki Ras Al Khaimah…
0 Komentarzy4 Minuty
13 maja 2024
Kompas Global – nowy touroperator wchodzi na polski rynek turystyczny
Kompas Global, międzynarodowy touroperator założony w 2005 roku w Kazachstanie, ogłosił…
0 Komentarzy2 Minuty
10 maja 2024
Turystyczna współpraca krajów Zatoki Perskiej
Ministrowie z krajów Rady Współpracy Zatoki Perskiej (GCC) omówili przyszłość podróży…
0 Komentarzy3 Minuty
10 maja 2024
Ryanair podpisał umowę partnerską z eSky
eSky jest kolejnym internetowym biurem podróży, które podpisało z Ryanair umowę na…
0 Komentarzy1 Minuty
9 maja 2024
Piłkarskie święto w Niemczech UEFA EURO 2024
Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 roku Niemcy będą gościć drużyny i kibiców z 24 drużyn w…
0 Komentarzy3 Minuty