Polska prezentuje swoją ofertę biznesową i kulturalną na IMEX Frankfurt 2023

Podczas tegorocznych targów IMEX Poland Convention Bureau postawiło siłę marketingu sensorycznego. Na polskim stoisku wystawiło się 18 wystawców prezentujących produkty i usługi.
Stoisko Polski, które prezentowało produkty i usługi 18 wystawców, przyciągnęło uwagę gości targów IMEX. Odbyło się ponad 300 spotkań biznesowych, a liczne nieoficjalne spotkania rozwinęły możliwości networkingowe.
Spotkajmy się na stoisku
„Jako osoba, która od wielu lat uczestniczy w targach IMEX, mogę powiedzieć, że tegoroczna edycja okazała się jedną z najlepszych. Targi były zdecydowanie większe niż rok temu, co jest dobitnym dowodem na to, że nasza branża obronną ręką wychodzi z pandemii. Poprawiła się również jakość rozmów biznesowych, dzięki czemu odbyłam naprawdę ciekawe spotkania. Wśród hosted buyersów przeważali tym razem przedstawiciele stowarzyszeń. Pytali co prawda głównie o mniejsze konferencje, dla 100-200 osób, ale – poza Europą – reprezentowali też odległe kierunki, takie jak Australia czy Stany Zjednoczone. Widać, że coraz więcej potencjalnych klientów z przysłowiowego drugiego końca świata interesuje się Europą Środkową, w tym Polską. To dla nas świetna wiadomość” – powiedziała Aneta Książek, kierownik PCB POT.
Na stoisku zaserwowano sękacze prosto z Podlasia oraz wiele słodkości i lokalnych produktów. Polscy partnerzy przeprowadzili na stoisku ponad 300 oficjalnie zaplanowanych spotkań biznesowych. Co więcej, liczne nieoficjalne spotkania odbywały się na w różnych przestrzeniach Messe Frankfurt oraz w trakcie dodatkowych wydarzeń, zwiększając możliwości networkingowe.
„W ciągu dwóch dni zespół Poland Convention Bureau przeprowadził ponad 30 zaplanowanych spotkań biznesowych. Mieliśmy zaszczyt rozmawiać o możliwościach współpracy z cenionymi profesjonalistami z branży spotkań z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych. Na szczególną uwagę zasługuje duże zainteresowanie ze strony przedstawicieli z USA, którzy badali potencjał Polski ze względu na wiele dużych inwestycji amerykańskich firm IT w naszym kraju. Stanowi to niezwykłą szansę dla organizacji eventów, podróży motywacyjnych, rezerwacji hotelowych i unikalnych usług w ramach polskiej branży MICE – mówi Jarosław Marciuk, główny specjalista ds. marketingu w Poland Convention Bureau.
W tym roku na targach IMEX zespół Poland Convention Bureau skupił się na marketingu sensorycznym. Poprzez wydarzenia muzyczne na stoisku i poza nim nawiązano do tematu przewodniego tegorocznych targów IMEX jakim była Ludzka Natura (Human Nature).
Wśród wystawców znaleźli się m.in. Centrum Kongresowe ICE Kraków, Creative Poland, DMC Poland oraz G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego. Dodatkowo udział wzięli Gdańsk Convention Bureau, Furnel Travel International, Kraków Convention Bureau, Polskie Linie Lotnicze LOT, Lubelskie Centrum Konferencyjne, Łódź Convention Bureau oraz Marriott International – Polish National Sales Office.
POWIĄZANE WPISY
28 sierpnia 2025
Flix i DKMS uruchamiają wspólną inicjatywę – „Podróż po życie”
Flix oraz DKMS nawiązały długofalową współpracę. Jej celem jest zwiększanie świadomości…
0 Komentarzy2 Minuty
27 sierpnia 2025
Włocławek stawia na rozwój turystyki
O turystycznym potencjale przemysłowego Włocławka pisałem już wcześniej. Prezydent…
0 Komentarzy9 Minuty
25 sierpnia 2025
PLL LOT z rekordowym lipcem w historii. Ponad 1,18 mln pasażerów i 15,5 mln km w powietrzu
Polskie Linie Lotnicze LOT podsumowały wyniki operacyjne za lipiec 2025 roku, odnotowując…
0 Komentarzy2 Minuty
22 sierpnia 2025
Wizz Air zachęca do cyfrowego detoksu: cztery kierunki na podróż bez telefonu
Wizz Air zaprezentował propozycję podróży, które mają sprzyjać cyfrowemu detoksowi. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
20 sierpnia 2025
Rekordowy lipiec w Jasionce – blisko 158 tys. pasażerów
Lipiec 2025 roku okazał się najlepszym miesiącem w historii Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
22 września 2025
PLL LOT prezentują nową usługę – „Smaki z Gwiazdką Michelin”
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową usługę kulinarną pod hasłem „Smaki z Gwiazdką…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2025
Interaktywny portal na Lotnisku Chopina połączył Warszawę z Osaką
Na Lotnisku Chopina w Warszawie uruchomiono interaktywny portal, który łączy port…
0 Komentarzy2 Minuty
18 września 2025
Pociąg RegioJet wjechał do Polski
18 września wyruszył pierwszy, pilotażowy pociąg RegioJet ze stacji Kraków Główny do…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2025
Skyscanner: 32 proc. Polaków wybiera urlop poza szczytem sezonu
Coraz więcej Polaków odkrywa zalety podróży w tzw. shoulder season - okresie pomiędzy…
0 Komentarzy1 Minuty
28 sierpnia 2025
Flix i DKMS uruchamiają wspólną inicjatywę – „Podróż po życie”
Flix oraz DKMS nawiązały długofalową współpracę. Jej celem jest zwiększanie świadomości…
0 Komentarzy2 Minuty
27 sierpnia 2025
Włocławek stawia na rozwój turystyki
O turystycznym potencjale przemysłowego Włocławka pisałem już wcześniej. Prezydent…
0 Komentarzy9 Minuty
25 sierpnia 2025
PLL LOT z rekordowym lipcem w historii. Ponad 1,18 mln pasażerów i 15,5 mln km w powietrzu
Polskie Linie Lotnicze LOT podsumowały wyniki operacyjne za lipiec 2025 roku, odnotowując…
0 Komentarzy2 Minuty
22 sierpnia 2025
Wizz Air zachęca do cyfrowego detoksu: cztery kierunki na podróż bez telefonu
Wizz Air zaprezentował propozycję podróży, które mają sprzyjać cyfrowemu detoksowi. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
20 sierpnia 2025
Rekordowy lipiec w Jasionce – blisko 158 tys. pasażerów
Lipiec 2025 roku okazał się najlepszym miesiącem w historii Portu Lotniczego…
0 Komentarzy1 Minuty
22 września 2025
PLL LOT prezentują nową usługę – „Smaki z Gwiazdką Michelin”
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadzają nową usługę kulinarną pod hasłem „Smaki z Gwiazdką…
0 Komentarzy1 Minuty
19 września 2025
Interaktywny portal na Lotnisku Chopina połączył Warszawę z Osaką
Na Lotnisku Chopina w Warszawie uruchomiono interaktywny portal, który łączy port…
0 Komentarzy2 Minuty
18 września 2025
Pociąg RegioJet wjechał do Polski
18 września wyruszył pierwszy, pilotażowy pociąg RegioJet ze stacji Kraków Główny do…
0 Komentarzy3 Minuty
4 września 2025
Skyscanner: 32 proc. Polaków wybiera urlop poza szczytem sezonu
Coraz więcej Polaków odkrywa zalety podróży w tzw. shoulder season - okresie pomiędzy…
0 Komentarzy1 Minuty
28 sierpnia 2025
Flix i DKMS uruchamiają wspólną inicjatywę – „Podróż po życie”
Flix oraz DKMS nawiązały długofalową współpracę. Jej celem jest zwiększanie świadomości…
0 Komentarzy2 Minuty