Zmiany personalne w Louvre Hotels Group

Nastąpiły zmiany na kierowniczych stanowiskach w sieci Louvre Hotels Group (Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe) w Polsce. François Delattre w marcu 2019 r. objął funkcję „director integration management”, a Paulina Kalinowska została nową dyrektor sprzedaży.
François Delattre, nowy director integration management, z siecią LHG jest związany od ponad 11 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroko, Brazylii czy Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim, a obecnie przejął nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Będzie także kontynuował swoje pozostałe projekty integracyjne, które są w toku.
„François wyróżnia się bardzo dobrą znajomością rynku polskiego i niemieckiego, a także procesów prowadzonych w organizacji, jak również doskonale zna zespoły pracujące w obu krajach. Swoje bogate doświadczenia zawdzięcza nie tylko pracy w Polsce, ale również na licznych rynkach międzynarodowych oraz udanemu zarządzaniu integracją grup hotelowych na świecie – powiedział Sebastien Denier, nowy vice president of international operations – subsidiaries w Louvre Hotels Group.
François Delattre zastąpił na tym stanowisku właśnie Sébastiena Denier, który objął stanowisko vice president of international operations – subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce. Sebastien łączy znajomość rynku wschodnioeuropejskiego z międzynarodową wiedzą ekspercką, związaną z wieloletnią pracą w hotelach franczyzowych, zarządzanych i własnościowych.
Sebastien specjalizuje się w optymalizacji kosztów, rozwijaniu przychodów oraz repozycjonowaniu hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach.
Przez ponad 20 lat pracował dla największych międzynarodowych sieci hotelowych, obejmując różne stanowiska, m.in. dyrektora generalnego hotelu lub wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Louvre Hotels Group był związany z Accor oraz InterContinental Hotels Group, zarządzając hotelami w Europie i Azji.
Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska. Od 1 lipca 2017 była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie, jako ekspert w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji, może pochwalić się wieloma sukcesami zawodowymi na swoim koncie.
W trakcie pracy z Accor i Louvre Hotels Group, zdobyła szerokie doświadczenie branżowe. Paulina objęła nowe stanowisko 1 kwietnia, a jej głównym zadaniem jest rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Dodatkowo
zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach.
Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę w Louvre Hotels Group, objęła obowiązki topline director Germany LHG.
Do zespołu Louvre Hotels Group dołączyła we wrześniu 2018 Martyna Wtykło, obejmując stanowisko purchasing managera na Polskę i Niemcy. W tej roli odpowiedzialna jest m.in. za implementację globalnej polityki zakupów, a tym samym centralizację zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.
Martyna posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży retail oraz HoReCa. Zanim rozpoczęła współpracę z siecią Louvre, pracowała jako kupiec w niemieckiej sieci dyskontów Lidl Polska. Wcześniej pracowała dla francuskiego lidera w branży Facility Management, w firmie Sodexo Polska On-Site Services. Martyna Wtykło jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Agricultural University of Athens w Grecji.
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.
Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
POWIĄZANE WPISY
24 marca 2023
IGHP: luty znacznie lepszy niż ostatnie miesiące, ale ceny ciągle rosną
Ponad połowa hoteli w minionym miesiącu osiągnęła powyżej 50 proc. obłożenia, w tym 17…
0 Komentarzy9 Minuty
17 marca 2023
Aneta Wodyk prezeską zarządu PHH Hotele
Rada Nadzorcza spółki PHH Hotele, należącej do Grupy Kapitałowej Polski Holding Hotelowy,…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2023
Magdalena Mucha nową dyrektorką regionalną IGHP na Pomorzu
Do grona dyrektorów regionalnych Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego dołączyła…
0 Komentarzy3 Minuty
15 marca 2023
Grupa Accor otwiera w Wiedniu pierwszy hotel marki przyjaznej środowisku
Accor we współpracy z Tristar Hotel Group otworzył w Wiedniu pierwszy obiekt…
0 Komentarzy1 Minuty
14 marca 2023
A&O chce nauczyć swoich gości zrównoważonego stylu życia. Rusza pilotaż nowego programu
W a&o w Berlinie, Kopenhadze i Dreźnie na klatkach schodowych pojawiły się komiksy…
0 Komentarzy2 Minuty
13 marca 2023
Polskie Airbnb z nową funkcją bezpieczeństwa dla podróżujących w pojedynkę
Airbnb uruchomił w Polsce funkcję Solo Traveler Safety. Dane platformy pokazują, że…
0 Komentarzy2 Minuty
6 marca 2023
Grupa Accor: marka Mövenpick pojawi się w Serbii i Węgrzech
Accor dodaje do portfolio dwa nowe hotele Mövenpick na Węgrzech i w Serbii. Pierwsze…
0 Komentarzy3 Minuty
2 marca 2023
BedBooking wdraża licencje na wynajem krótkoterminowy
Wynajem krótkoterminowy (STR) to prężnie rozwijająca się część branży turystycznej. W…
0 Komentarzy2 Minuty
24 lutego 2023
Accor: przychody wyższe o 80 proc. niż w 2021. Zysk netto na poziomie 402 mln euro
Accor podsumował 2022 rok z przychodem ponad 4 224 milionów euro, co oznacza wzrost o 80…
0 Komentarzy2 Minuty