Zmiany personalne w Louvre Hotels Group
Nastąpiły zmiany na kierowniczych stanowiskach w sieci Louvre Hotels Group (Golden Tulip, Campanile, Premiere Classe) w Polsce. François Delattre w marcu 2019 r. objął funkcję „director integration management”, a Paulina Kalinowska została nową dyrektor sprzedaży.
François Delattre, nowy director integration management, z siecią LHG jest związany od ponad 11 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za wprowadzanie i koordynowanie otwarć hoteli marek należących do Louvre Hotels Group na świecie, m.in. w Maroko, Brazylii czy Indiach. W ostatnim czasie skupił się na rynku niemieckim, a obecnie przejął nadzór operacyjny nad dwoma krajami – Polską i Niemcami. Będzie także kontynuował swoje pozostałe projekty integracyjne, które są w toku.
„François wyróżnia się bardzo dobrą znajomością rynku polskiego i niemieckiego, a także procesów prowadzonych w organizacji, jak również doskonale zna zespoły pracujące w obu krajach. Swoje bogate doświadczenia zawdzięcza nie tylko pracy w Polsce, ale również na licznych rynkach międzynarodowych oraz udanemu zarządzaniu integracją grup hotelowych na świecie – powiedział Sebastien Denier, nowy vice president of international operations – subsidiaries w Louvre Hotels Group.
François Delattre zastąpił na tym stanowisku właśnie Sébastiena Denier, który objął stanowisko vice president of international operations – subsidiaries. Swoim nadzorem obejmuje ponad 100 hoteli w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Niemczech, krajach Beneluksu i w Polsce. Sebastien łączy znajomość rynku wschodnioeuropejskiego z międzynarodową wiedzą ekspercką, związaną z wieloletnią pracą w hotelach franczyzowych, zarządzanych i własnościowych.
Sebastien specjalizuje się w optymalizacji kosztów, rozwijaniu przychodów oraz repozycjonowaniu hoteli z budżetowych na hotele o podwyższonych standardach.
Przez ponad 20 lat pracował dla największych międzynarodowych sieci hotelowych, obejmując różne stanowiska, m.in. dyrektora generalnego hotelu lub wiceprezesa operacyjnego Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do Louvre Hotels Group był związany z Accor oraz InterContinental Hotels Group, zarządzając hotelami w Europie i Azji.
Nową dyrektor sprzedaży na Polskę została Paulina Kalinowska. Od 1 lipca 2017 była odpowiedzialna za sprzedaż w Warszawie, jako ekspert w dziedzinie sprzedaży i dystrybucji, może pochwalić się wieloma sukcesami zawodowymi na swoim koncie.
W trakcie pracy z Accor i Louvre Hotels Group, zdobyła szerokie doświadczenie branżowe. Paulina objęła nowe stanowisko 1 kwietnia, a jej głównym zadaniem jest rozwinięcie działań B2B w polskich hotelach z segmentu turystyki biznesowej. Dodatkowo
zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych obiektów w nadchodzących latach.
Beata Nawrot, dotychczasowa dyrektor sprzedaży na Polskę w Louvre Hotels Group, objęła obowiązki topline director Germany LHG.
Do zespołu Louvre Hotels Group dołączyła we wrześniu 2018 Martyna Wtykło, obejmując stanowisko purchasing managera na Polskę i Niemcy. W tej roli odpowiedzialna jest m.in. za implementację globalnej polityki zakupów, a tym samym centralizację zakupów poprzez wybór referencyjnych dostawców towarów i usług, dedykowanych dla sieci hoteli w dwóch krajach.
Martyna posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży retail oraz HoReCa. Zanim rozpoczęła współpracę z siecią Louvre, pracowała jako kupiec w niemieckiej sieci dyskontów Lidl Polska. Wcześniej pracowała dla francuskiego lidera w branży Facility Management, w firmie Sodexo Polska On-Site Services. Martyna Wtykło jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu oraz Agricultural University of Athens w Grecji.
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad 2600 hoteli w 54 krajach. Posiada gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), pięcioma markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.
Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.
POWIĄZANE WPISY
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
18 kwietnia 2024
Ibis świętuje 50. urodziny
Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget tworzy ponad 2,5 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
17 kwietnia 2024
Travelist wybrał najlepsze hotele w Polsce
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz…
0 Komentarzy2 Minuty
16 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Chorwacja nadal na topie. Polacy planują wakacje mimo wzrostu cen
Dane z serwisu Nocowanie.pl wyraźnie pokazują, że Polacy planują wyjazdy nad Adriatyk na…
0 Komentarzy3 Minuty
16 kwietnia 2024
IGHP: Wielkanoc była dobra, a jeszcze lepiej zapowiada się majówka
W marcu hotele odnotowały wyniki na poziomie lutego i wciąż są one słabsze w porównaniu…
0 Komentarzy8 Minuty
11 kwietnia 2024
Novotel Warszawa Centrum świętuje 50. urodziny
Jeden z największych hoteli Novotel w Europie przez cały rok będzie świętował swój…
0 Komentarzy4 Minuty
4 kwietnia 2024
Marriott International planuje ekspansję na polskim rynku hotelarskim. W najbliższych latach otworzy ponad dziesięć obiektów
Marriott International ogłosił plany rozszerzenia portfolio w Polsce, gdzie w ciągu…
0 Komentarzy2 Minuty
2 kwietnia 2024
Nocowanie.pl: Polacy coraz chętniej wybierają majówkę w górach. Hotelarze mają powody do optymizmu
Zainteresowanie noclegami na majówkę rośnie z dnia na dzień, a liczba rezerwacji sięga…
0 Komentarzy3 Minuty
29 marca 2024
Travelist.pl: tanie wakacje w maju. Polacy chętnie rezerwują urlopy
Jak wynika z danych ekspertów portalu rezerwacyjnego Travelist.pl, jeszcze w marcu długi…
0 Komentarzy4 Minuty