Złote Logo Polska przyznane
Podczas gali, która odbyła się 14 grudnia w Teatrze Stanisławowskim w Warszawie, Polska Organizacja Turystyczna po raz piąty wyłoniła laureatów projektu “Złotego Logo Polski”, wyróżniającego osoby i instytucje, które promują nasz kraj.
Otwierający uroczystość podsekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Dawid Lasek odczytał list ministra sportu i turystyki Witolda Bańki, skierowany do zwycięzców projektu.
“Polska jest krajem, który może poszczycić się naprawdę wielkimi postaciami sławiącymi nasz kraj za granicą. Marka Polska to przede wszystkim ludzie, którzy ją kształtują. Przyznawane wyróżnienie jest formą podziękowania wybitnym osobistościom budującym obraz atrakcyjnej Polski” – napisał minister.
Prezes POT Bartłomiej Walas podkreślił: „W dobie wszechobecnej reklamy na znaczeniu zyskują autentyczne rekomendacje osób i instytucji, które znajdują się poza obszarem turystyki. Zarówno w zakresie inwestycji sprowadzanych do Polski, ale także przyjazdów turystów, znaczenie ma marka kraju. Na tę markę pracuje cale społeczeństwo, ludzie z kultury, sztuki i sportu. Każdy dokłada cegiełkę pozwalającą na skojarzenie osoby z krajem.”
W kategorii kultura odznaką “Złote Logo Polski” uhonorowano twórcę muzyki do ponad stu filmów i seriali, trzykrotnego laureata Złotych Lwów, Michała Lorenca oraz Zespół Pieśni i Tańca Śląsk im. Stanisława Hadyny.
Za wybitne osiągnięcia naukowe i wkład pracy w rozwój turystyki w Polsce wyróżniono prof. dr hab. Grzegorza Gołembskiego, twórcę katedry turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, który brał udział w tworzeniu pierwszej strategii marketingowej Polski w tym sektorze.
Wśród wyróżnionych instytucji znalazły się firma Cloud Technologies S.A., nagrodzona za nowatorskie podejście do reklamy internetowej oraz PESA Bydgoszcz S.A., lider wśród polskich producentów taboru służącego pasażerom we wszystkich regionach Polski i za granicą. Złotym Logiem Polski odznaczono także grupę kapitałową CD Projekt S.A, twórcę gier o Wiedźminie, funkcjonujących w powszechnej świadomości jako sukces polskiej branży rozrywki elektronicznej.
POWIĄZANE WPISY
15 października 2024
Synergia kluczem do sukcesu. Jak Polska może zyskać na światowej mapie dzięki Convention Bureau?
W kontekście globalnej rywalizacji o uwagę turystów i organizatorów wydarzeń biznesowych,…
0 Komentarzy1 Minuty
14 października 2024
Pomorskie w gronie Partnerów XV Forum Promocji Turystycznej
XV Forum Promocji Turystycznej odbędzie się 29 października 2024 w Warszawie. Jednym z…
0 Komentarzy11 Minuty
14 października 2024
Poznajcie Olsztyn – partnera XV Forum Promocji Turystycznej
Miasto reklamuje się jako miejsce, które urzekło Kopernika. Dziś może się pochwalić…
0 Komentarzy7 Minuty
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty
11 października 2024
Debata ekspertów na XV Forum Promocji Turystycznej: rewolucja w zorganizowanej turystyce wyjazdowej
Rynek zorganizowanej turystyki wyjazdowej stale się rozwija. Zmiany rynkowe oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
11 października 2024
Dolny Śląsk wybrał Najlepsze Produkty Turystyczne. Zamek Książ na czele
Podczas gali z okazji Światowego Dnia Turystyki we Wrocławiu ogłoszono laureatów…
0 Komentarzy3 Minuty
10 października 2024
Ruszyły prace nad stworzeniem Turystycznej Marki Polesie
9 października 2024 roku w Starostwie Powiatowym w Łęcznej odbyła się konferencja…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Wielkie dane, wielkie możliwości, czyli jak wykorzystać big data w turystyce?
Już 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum…
0 Komentarzy1 Minuty
9 października 2024
Jaskinia Raj – 60 lat na mapie turystycznej Polski
W najbliższy czwartek 10 października odbędzie się konferencja popularno-naukowa z okazji…
0 Komentarzy1 Minuty