Zintegrowana oferta turystyczna na nowym portalu Małopolskiego Oddziału PIT

Oddział Małopolski Polskiej Izby Turystyki kończy realizację nowego portalu – dobremalopolskie.pl. Strona internetowa ma przedstawiać zintegrowaną ofertę turystyczną opartą na nowych produktach z zakresu m.in.: turystyki w rytmie slow, enoturystyki, turystyki aktywnej i agroturystyki. Ma to być miejsce stworzone przez branżę dla branży.

Pomysł na powstanie portalu wziął się z potrzeby zebrania ofert usługodawców, które są porozrzucane na wielu stronach. Miał zostać otwarty jeszcze przed pandemią, ponieważ do tej pory nie powstało jeszcze żadne takie miejsce. Przedstawiciele małopolskiego PIT-u widzą potrzebę zebrania coraz większej ilości ofert z tego zakresu i umiejscowienia ich w ramach jednego portalu. Ułatwi, to pakietowanie tych usług touroperatorom. Adres dobremalopolskie.pl ma się stać pierwszym wyborem przy planowaniu imprez turystycznych w Małopolsce które będą korzystały z tych coraz bardziej popularnych miejsc i form spędzania czasu.

Potencjał małopolskich usług turystycznych

Zamieszczane ogłoszenia nie będą dotyczyły jedynie ofert noclegowych. Głównym celem jest wypromowanie usług, które nie są jeszcze dość znane, a z jakimi Małopolska chciałaby być kojarzona. Miejsce znajdzie się dla każdego, od producentów, aż po rzemieślników. Warunkiem jest, aby do produktu była dołączona usługa angażująca turystów, taka którą touroperator będzie mógł włączyć do programu wycieczki. Z pewnością pomoże, to w łączeniu małopolskich przedsiębiorców z organizatorami turystyki.

Każdy przedsiębiorca ma bezpłatną możliwość dodania swojej oferty i opisu działalności oraz opcje dodawania zdjęć, a także filmów. Zarejestrowanie się jest możliwe poprzez wypełnienie formularza, które następnie przechodzi weryfikację i zaakceptowane przez administratora, zostanie opublikowane na jego łamach. Dodatkowo zaplanowane zostało miejsce na artykuły dotyczące treści lifestylowych np. o miejscach, które warto zobaczyć w okolicy lub praktycznych porad.

Oddział Małopolski PIT jest otwarty na propozycje i czeka na wszelkie sugestie, uwagi oraz podpowiedzi od przedstawicieli branży, w celu dalszego rozwoju. Poszukiwane są też wartościowe projekty od touroperatorów, które będą mogli włączyć do prezentowanych ofert na stronie. Docelowo dobremalopolskie.pl ma zmienić się w portal typowo sprzedażowy.

Prace nad jego powstaniem trwały od lipca bieżącego roku. Strona została przygotowana przez krakowską firmę posiadającą doświadczenie z branżą turystyczną. Oficjalnie została już oddana dla użytkowników. Dobremalopolskie.pl zostało zrealizowane poprzez otrzymanie wsparcia finansowego od Województwa Małopolskiego.