Zawodnicy Realu Madryt promują podróżowanie z Emirates

Emirates i Real Madryt przyciągają uwagę kibiców piłki nożnej na całym świecie za sprawą reklamy z udziałem gwiazd klubu. Celem kampanii jest zachęcenie klientów do podróżowania z liniami Emirates, które oferują ponad 130 kierunków podróży.

Reklama prezentuje zawodników Realu Madryt: Nacho, Vinicius Jr., Kepa i Rodrygo, którzy, jak prawdziwi magicy, za sprawą pstryknięcia palcem spełniają życzenia osób na ekranie (podróże, prezenty itp.), wszystko pod hasłem „Make It Better, Fly Better”.

Reklama obecnie jest emitowana na platformach społecznościowych Realu Madryt i Emirates, przy wsparciu mediów w Hiszpanii, Meksyku, Brazylii, Egipcie, Algierii, Maroku i Australii.

Emirates oferują szeroką gamę rekreacyjnych wyjazdów dla swoich klientów, wśród kierunków znajduje się Dubaj – rodzinne miasto linii lotniczych – Tajlandia, Malediwy, Mauritius. Warto szukać z Emirates słońca.

Od 2011 roku Emirates są globalnym partnerem Realu Madryt. Ta współpraca to połączenie dwóch najbardziej rozpoznawalnych marek w świecie lotnictwa i piłki nożnej. Jako największa międzynarodowa linia lotnicza na świecie, Emirates łączy Real Madryt z fanami i widzami z różnych zakątków globu poprzez różnorodne wydarzenia, tworząc chwile inspiracji, zabawy i radości.

Piłka nożna to globalny sport, który zawsze odgrywał znaczącą rolę w portfolio Emirates. Hasło marki „fly better” jest prezentowane w czołowych klubach europejskich i międzynarodowych, takich jak AC Milan, SL Benfica, Olympique Lyonnais i Arsenal. Oprócz piłki nożnej, linie Emirates są również obecne w innych ważnych dyscyplinach sportowych, takich jak żeglarstwo, tenis, golf, rugby i wyścigi konne.