Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach

Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatami branżowymi w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Dynamiczny region Europy Środkowo-Wschodniej jest zdecydowanie najszybciej rozwijającym się w Europie, a podróże do Afryki wykazują w ostatnich latach znaczący wzrost i lepsze wyniki niż na wielu innych tradycyjnych rynkach.

„To był przełomowy tydzień dla Africa Showcase w Europie Środkowo-Wschodniej. Entuzjazm agentów i operatorów przerósł nasze oczekiwania” – powiedziała Jacqui Reynolds, współwłaścicielka marki On Solutions.

Odbywające się na całym świecie od 2009 roku w Ameryce Północnej, Azji, Australii, Afryce i Europie, spotkania w ramach Africa Showcase łączą lokalną branżę turystyczną z afrykańskimi partnerami.

Wydarzenia gromadzą różnych afrykańskich operatorów, firmy safari, hotele i atrakcje, wszystkie starannie wyselekcjonowane, aby sprostać potrzebom rynku źródłowego. Uczestnicy warsztatów są wstępnie zakwalifikowani jako specjaliści ds. Afryki lub najlepsi agenci i operatorzy, którzy mogą sprzedawać Afrykę swoim klientom.

Afryka Subsaharyjska zauważyła Polskę w czasie pandemii, kiedy wiele afrykańskich destynacji odnotowało gwałtowny wzrost przyjazdów Polaków.

„Rozumiemy, że polski rynek prężnie rozwija się w wielu kierunkach zamorskich, takich jak Azja i Ameryka Północna. Uważamy, że ten rynek ma niezwykle duży potencjał dla naszych afrykańskich partnerów turystycznych” — powiedział Paddington Tucker, dyrektor generalny firmy Travel Advance, specjalizującej się w marketingu destynacji, która współpracuje z Africa Showcase, oferując wiedzę i spostrzeżenia rynkowe z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.

Już teraz realizowane są bezpośrednie loty pomiędzy Polską a Kenią, Tanzanią/Zanzibarem i Madagaskarem, a w przyszłości ważne będzie zbudowanie bezpośredniego połączenia z Afryką Południową.

Wystawcy Africa Showcase spotkali się w Warszawie w Muzeum Wódki Polskiej z ponad 40 czołowymi touroperatorami turystyki wypoczynkowej i MICE, gdzie cieszyli się afrykańskim klimatem i gościnnością.