Wystawcy Africa Showcase przestawili swoje oferty w Polsce, na Węgrzech i w Czechach
Globalny roadshow – Africa Showcase – rozpoczął się w minionym tygodniu w Europie Środkowo-Wschodniej warsztatami branżowymi w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Dynamiczny region Europy Środkowo-Wschodniej jest zdecydowanie najszybciej rozwijającym się w Europie, a podróże do Afryki wykazują w ostatnich latach znaczący wzrost i lepsze wyniki niż na wielu innych tradycyjnych rynkach.
„To był przełomowy tydzień dla Africa Showcase w Europie Środkowo-Wschodniej. Entuzjazm agentów i operatorów przerósł nasze oczekiwania” – powiedziała Jacqui Reynolds, współwłaścicielka marki On Solutions.
Odbywające się na całym świecie od 2009 roku w Ameryce Północnej, Azji, Australii, Afryce i Europie, spotkania w ramach Africa Showcase łączą lokalną branżę turystyczną z afrykańskimi partnerami.
Wydarzenia gromadzą różnych afrykańskich operatorów, firmy safari, hotele i atrakcje, wszystkie starannie wyselekcjonowane, aby sprostać potrzebom rynku źródłowego. Uczestnicy warsztatów są wstępnie zakwalifikowani jako specjaliści ds. Afryki lub najlepsi agenci i operatorzy, którzy mogą sprzedawać Afrykę swoim klientom.
Afryka Subsaharyjska zauważyła Polskę w czasie pandemii, kiedy wiele afrykańskich destynacji odnotowało gwałtowny wzrost przyjazdów Polaków.
„Rozumiemy, że polski rynek prężnie rozwija się w wielu kierunkach zamorskich, takich jak Azja i Ameryka Północna. Uważamy, że ten rynek ma niezwykle duży potencjał dla naszych afrykańskich partnerów turystycznych” — powiedział Paddington Tucker, dyrektor generalny firmy Travel Advance, specjalizującej się w marketingu destynacji, która współpracuje z Africa Showcase, oferując wiedzę i spostrzeżenia rynkowe z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Już teraz realizowane są bezpośrednie loty pomiędzy Polską a Kenią, Tanzanią/Zanzibarem i Madagaskarem, a w przyszłości ważne będzie zbudowanie bezpośredniego połączenia z Afryką Południową.
Wystawcy Africa Showcase spotkali się w Warszawie w Muzeum Wódki Polskiej z ponad 40 czołowymi touroperatorami turystyki wypoczynkowej i MICE, gdzie cieszyli się afrykańskim klimatem i gościnnością.
POWIĄZANE WPISY
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Biura podróży – umiarkowane wzrosty cen imprez turystycznych
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Objazdówki Rainbow – inny wymiar odkrywania świata
Rainbow od dawna znany jest jako specjalista od wycieczek objazdowych. I wbrew opiniom,…
0 Komentarzy9 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
15 lipca 2024
Biura podróży – ceny imprez turystycznych nieznacznie spadają
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 5 i 11 sierpnia 2024,…
0 Komentarzy4 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty
12 lipca 2024
Itaka SMART – dynamiczne wzrosty i jeszcze szybszy rozwój
Coraz większa oferta wyjazdów do najdalszych zakątków świata i wzrosty sprzedaży pakietów…
0 Komentarzy5 Minuty