Wyniki konkursu „Warszawa z klasą – wycieczka z Marią”

Zakończyła się II edycja konkursu dla uczniów klas szkół podstawowych, który w tym roku odbywał się pod nazwą „Warszawa z klasą – wycieczka z Marią” i uwzględniał kontekst 155 rocznicy urodzin Marii Skłodowskiej Curie.
Konkurs został ogłoszony po raz drugi przez Warszawską Organizacje Turystyczną w marcu tego roku, a jego celem, podobnie jak w roku ubiegłym, było rozpowszechnienie wycieczek szkolnych do Warszawy wśród organizatorów, nauczycieli, dzieci i ich rodziców.
Komisja konkursowa dokonała już oceny i za najlepszą uznała pracę uczniów klasy V c ze Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 21 im. Henryka Sienkiewicza w Gliwicach. W wysokiej ocenie wzięto pod uwagę komiksową formę pracy, autorskie teksty i niezwykle staranne, oryginalne wykonanie.
Barbara Tutak, prezeska warszawskiej Organizacji Turystycznej, powiedziała: „Ponieważ główna nagroda była tylko jedna, a zgłoszonych prac ponad 80 zdecydowaliśmy wspólnie z muzeum Marii Skłodowskiej-Curie, że część z nich zaprezentowana zostanie w zaprzyjaźnionym lokalu muzeum przy ul. Freta 16.”
Otwarcie wystawy pokonkursowej odbędzie się w dniu 22 kwietnia we wspomnianym muzeum, a prace będzie można oglądać do 30 kwietnia.
Barbara Tutak podkreśliła: „Chcemy, żeby ta forma promocji miasta wpisała się na stałe w działania naszego stowarzyszenia. Widzimy jak duże budzi zainteresowanie i jak pomaga budować mocną pozycję Warszawy dla segmentu, jakim są dzieci i młodzież. Żałujemy tylko, że nie możemy przeznaczyć większej puli nagród, bo prace, które otrzymujemy są niezwykle kreatywne, zabawne i powstają jako wspólne zespołowe działanie. Mają więc zalety, które warto pielęgnować wśród najmłodszej grupy naszych odbiorców.”
Nagrodą dla zwycięskiej klasy będzie zorganizowana przez stowarzyszenie trzydniowa wycieczka szkolna do Warszawy.
Duże zainteresowanie udziałem w tegorocznej edycji konkursu wynikało z przeprowadzonej promocji konkursu w SM, dzięki czemu udało się osiągnąć:
• ponad 260 tys. wyświetleń postów,
• ponad 128 tys. łącznego zasięgu,
• ponad 6 tys. przekierowań do strony konkursu.
Dodatkowo:
• regulamin pobrano ponad 808 razy,
• formularz zgłoszeniowy pobrano ponad 206 razy,
• plakat pobrano ponad 335 razy od początku kampanii stronę odkrywajwarszawe.pl, na której zamieszczono informacje o II edycji konkursu odwiedziło prawie 10 tyś użytkowników.
• Do oceny nadesłano 83 prace.
Zakładając, że klasa liczy średnio 15 osób, z informacjami związanymi z życiem Marii Skłodowskiej Curie w Warszawie i z opisami atrakcji turystycznych miasta zapoznało się ponad 1 200 uczniów.
Takie są mierzalne efekty ogłoszonego przez nas konkursu „Warszawa z klasą- wycieczka z Marią”.
Barbara Tutak dodała: „Główna nagroda była jedna, ale wierzymy, że zorganizowana – wspólnie z muzeum Marii Skłodowskiej-Curie – wystawa to także duże wyróżnienie prac zgłoszonych w konkursie.”
Warszawska Organizacja Turystyczna – rynek konferencyjny na początku roku
POWIĄZANE WPISY
29 maja 2023
PLL LOT zwiększa liczbę rejsów na trasie Poznań-Warszawa
Linie Lotnicze LOT ogłosiły zwiększenie liczby rejsów na trasie Poznań-Warszawa,…
0 Komentarzy1 Minuty
26 maja 2023
Polski szef kuchni zdobywa tytuł najlepszego managera Marriott na świecie
Piotr Lasecki, szef kuchni hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport, został…
0 Komentarzy3 Minuty
25 maja 2023
Emirates: darmowe wi-fi na pokładach samolotów dla członków Skywards
Wprowadzone ulepszenia w zakresie dostępu do internetu pokładowego pozwalają pasażerom…
0 Komentarzy2 Minuty
25 maja 2023
Od początku roku Jamajkę odwiedziło ponad milion osób
Minister turystyki Jamajki, Edmund Bartlett, ogłosił, że liczba przyjazdów turystów na…
0 Komentarzy3 Minuty
24 maja 2023
Wizz Air z nową usługą transmisji danych eSIM. Pozwoli ona zaoszczędzić na opłatach roamingowych
Wizz Air wprowadza usługę transmisji danych eSIM dla klientów podróżujących za granicę,…
0 Komentarzy1 Minuty
24 maja 2023
B&B Hotels inwestuje w rozwój na polskim rynku hotelowym. „Wzmocnimy struktury i ulepszymy oferty dla gości”
Grupa B&B Hotels wprowadza nową strategię na polskim rynku, skupiając się na koncepcji…
0 Komentarzy2 Minuty
23 maja 2023
Wakacje Marzeń 2023 – wychowankowie domów dziecka ponownie pojadą na wymarzone wakacje
Turystyczna Organizacja Otwarta oraz Stowarzyszenie People for People, dzięki wsparciu…
0 Komentarzy1 Minuty
23 maja 2023
Magdalena Raszewska dyrektorką sprzedaży agencyjnej w Anex Poland
Anex Poland wzmacnia swój zespół kolejnym transferem w branży turystycznej. Do zespołu…
0 Komentarzy2 Minuty
23 maja 2023
Rego-Bis uruchamia nową albańską ofertę
W ostatnich latach Albania stała się popularnym kierunkiem wakacyjnym wśród Polaków.…
0 Komentarzy2 Minuty