Wybrano Najpiękniejsze SPA w Polsce

materiały prasowe

Podczas Gali „Najpiękniejsze SPA 2015″ ogłoszono wyniki konkursu na najpiękniejsze polskie SPA. Do tegorocznego konkursu zgłoszone zostały 163 obiekty – hotele SPA i day SPA z całej Polski – które przez sześć miesięcy prezentowane były na portalu www.SPAeden.pl. Do finału trafiło 36 obiektów, spośród których Kapituła Konkursu wybrała 12 laureatów.

Konkurs objął swym patronatem prezes POT, która między innymi w ramach Konsorcjum Zdrowie i Uroda, promuje walory polskich regionów turystycznych, w tym także uzdrowisk i obiektów SPA.

Tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymali:
• Bristol Art & Medical SPA / Busko-Zdrój
• Cottonina Villa & Mineral SPA Resort / Świeradów-Zdrój
• Dr Irena Eris Hotel SPA / Polanica-Zdrój
• Głęboczek Vine Resort & SPA / Brzozie
• Grand Lubicz / Uzdrowisko Ustka
• Hotel & Medi-SPA Biały Kamień / Świeradów-Zdrój
• Malinowy Zdrój Hotel Medical SPA / Solec-Zdrój
• Mera SPA Hotel / Sopot
• Narvil Conference & SPA / Serock
• NoNameLuxury Hotel & SPA / Łapsze Niżne
• Pałac Żelechów SPA & Wellness / Żelechów
• Sharley Medical Clinic & Day SPA / Warszawa

Dodatkowo czytelnicy Magazynu EDEN – goście hoteli SPA i daySPA, przez 6 miesięcy głosowali na swoje ulubione Najpiękniejsze SPA na portalu SPAeden.pl. Oddano ponad 27 tysięcy ważnych głosów.
Najwięcej głosów internautów oraz tytuł Najpiękniejsze SPA 2015 otrzymały:
• Hotel Unitral / Mielno w kategorii Medical SPA
• Hotel Piwniczna SPA & Conference / Piwniczna w kategorii Concept SPA
• Hotel Arłamów / Arłamów w kategorii Destination SPA
• Hotel St. Bruno / Giżycko w kategorii Historical SPA
• Baltica Wellness & SPA / Szczecin w kategorii Day SPA

Katarzyna Sołtyk – redaktor naczelna Magazynu EDEN, członek jury, powiedziała: „W hotelu SPA najważniejsza jest kojąca atmosfera przynosząca głębokie odprężenie. To ona decyduje o tym, czy czujemy się w danym miejscu dobrze, czy zabieramy do domu magiczne wspomnienia i czy zechcemy wrócić. Liczy się pomysł, wystrój, jakość obsługi, atmosfera i to nieuchwytne „coś” pozwalające nam westchnąć: „jak tu pięknie!”. To często subiektywny wybór, ale przecież SPA to doznania i wiążące się z nimi emocje, których wyrazem były opisy wrażeń z hoteli SPA przesyłane przez internautów.”