Współpraca LOT i Travelport
Firma Travelport dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności, podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding, innowacyjnego rozwiązania handlowego Travelport dla linii lotniczych.
LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z innowacyjnej technologii Travelport.
Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint, czołowej aplikacji handlowej Travelport dla biur podróży. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy.
Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie, powiedział: „Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę. Travelport przekształca branżę turystyczną poprzez wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów. Z zadowoleniem przyjmujemy fakt, że LOT docenia zalety naszej oferty handlowej.”
Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT, dodał: „Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych. Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru”.
POWIĄZANE WPISY
20 marca 2023
Samoloty linii Emirates w nowych barwach
Charakterystyczne malowanie międzynarodowej linii lotniczej Emirates zostało odświeżone.…
0 Komentarzy2 Minuty
20 marca 2023
Lotnisko we Wrocławiu: w lutym obsłużyliśmy ponad 195 tys. pasażerów
Ponad 1800 operacji lotniczych i ponad 195 tys. podróżnych obsłużyło w lutym wrocławskie…
0 Komentarzy3 Minuty
13 marca 2023
Katowice Airport: w lutym wynik o 78 proc. lepszy niż w 2022
W lutym 2023 roku z pyrzowickiej siatki połączeń regularnych i czarterowych skorzystało…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Zielona Góra-Babimost: ponad 3 tys. pasażerów w lutym. To dużo lepszy wynik niż przed pandemią
Port Lotniczy Zielona Góra-Babimost wypracował w lutym 2023 bardzo dobre wyniki…
0 Komentarzy1 Minuty
10 marca 2023
LOT połączy Kraków ze Stambułem
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie na trasie Kraków – Stambuł – Kraków.…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Wizz Air wspiera pilotki w nowym programie „She can fly”
Wizz Air ogłosił wczoraj (8 marca) uruchomienie programu She can fly dla kobiet, które…
0 Komentarzy2 Minuty
9 marca 2023
Międzynarodowy dzień kobiet w Emirates
Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, działania Emirates, zainspirowane tegorocznym…
0 Komentarzy1 Minuty
8 marca 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
6 marca 2023
LOT: przewieźliśmy 8 mln pasażerów i prognozujemy 100 mln zł zysku za 2022
Zarząd Polskich Linii Lotniczych LOT prognozuje, że w 2022 r. spółka wypracowała ponad…
0 Komentarzy3 Minuty