Współpraca LOT i Travelport

Firma Travelport dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności, podpisała z LOT umowę dotyczącą korzystania z Rich Content and Branding, innowacyjnego rozwiązania handlowego Travelport dla linii lotniczych.

LOT dołączył tym samym do ponad 95 linii lotniczych na całym świecie, które korzystają z innowacyjnej technologii Travelport.
Ponadto umowa dotyczy kilku kluczowych usług dodatkowych dostępnych w Travelport Smartpoint, czołowej aplikacji handlowej Travelport dla biur podróży. Biura podróży podłączone do systemu Travelport mogą teraz dodawać przedpłacony bagaż rejestrowany i sprzęt sportowy oraz oferować swoim klientom posiłki wyższej klasy.

Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie, powiedział: „Niezmiernie cieszymy się z podpisania z LOT nowej umowy dotyczącej korzystania z rozwiązania Rich Content and Branding. Jeszcze bardziej wzmocni to naszą dotychczasową, owocną współpracę. Travelport przekształca branżę turystyczną poprzez wprowadzanie na rynek nowych, innowacyjnych produktów. Z zadowoleniem przyjmujemy fakt, że LOT docenia zalety naszej oferty handlowej.”

Jiri Marek, dyrektor ds. sprzedaży i dystrybucji w Polskich Liniach Lotniczych LOT, dodał: „Cieszymy się, że biura podróży współpracujące z LOT mają teraz odpowiednie narzędzia pozwalające lepiej zaprezentować i wytłumaczyć klientom zalety naszych usług dodatkowych. Czasami jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów. Jesteśmy przekonani, że grafiki i opisy wyświetlane na ekranach komputerów w biurach podróży umożliwią promowanie naszej oferty i dostosowanie jej do wymagań pasażerów. Rozwiązanie Rich Content and Branding firmy Travelport to element naszej strategii skupiającej się na rozwoju usług dodatkowych i zapewnieniu klientom biznesowym i indywidualnym większych możliwości wyboru”.