Wiosenna edycja Meet The Bidder 29 marca w Warszawie

fot. archiwum Meet The Bidder

29 marca w hotelu Arche Krakowska w Warszawie odbędzie się 32. edycja Meet The Bidder Smart Fairs, wydarzenia organizowanego przez firmę Travel Bidder. Udział potwierdziło 44 wystawców z 30 krajów.  

Gośćmi Meet The Bidder będą profesjonalni usługodawcy z całego świata – DMC, hotelarze, czy też narodowe organizacje turystyczne. Wśród odwiedzających pojawią się organizatorzy wyjazdów z branży MICE. Spotkania B2B będą dotyczyły wyjazdów grupowych dla wymagających klientów w tym incentive travel i eventów. Aby wziąć bezpłatny udział w spotkaniach B2B z wystawcami należy się zarejestrować: https://app.meetthebidder.com/pl/mtb-form-buyer

Wystawcy z całego świata z ofertą dla wymagających organizatorów

Uczestnictwo potwierdziło 44 wystawców z 30 krajów. Dominują przede wszystkim europejskie biura i hotele np. z Austrii, Czech, Słowacji, Węgier, Litwy, Włoch, Niemiec, Słowenii, Chorwacji, Serbii, Czarnogóry, Albanii, Islandii, Malty, Hiszpanii, Portugalii, Turcji, Gruzji, Polski oraz Skandynawii. Nie zabraknie także przedstawicieli z dalszych, egzotycznych kierunków podróży jak z Nepalu, Mauritiusa czy Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Wzrosło również zainteresowanie ze strony wystawców z kontynentu afrykańskiego: Kenii, RPA, Etiopii.

Aktualną listę wystawców można znaleźć w formularzu rejestracyjnym. Organizatorzy zachęcają do rejestracji, aby zagwarantować sobie udział w spotkaniach.

Dofinansowanie lub zwrot kosztów dojazdu

W ramach programu Hosted Bidder, potwierdzeni uczestnicy wydarzenia mogą skorzystać z darmowego parkingu, zwrotu lub dofinansowania kosztów dojazdu. Szczegóły pod linkiem.

Travel Experience Invitations

Po zakończeniu części B2B wystawcy ufundują niespodzianki dla najbardziej aktywnych kupujących. To okazja do praktycznego poznania oferty wystawców np. smaków z różnych stron świata lub poznania nowych, ciekawych miejsc.

Partnerem wydarzenia jest: Arche Hotel Krakowska, Partnerami stowarzyszeniowymi są: Site Poland, SOIT oraz SBE. Patronami medialnymi są: Think MICE, Wasza Turystyka, Rynek Turystyczny, Nowa Turystyka, Business Traveller, MICE Poland, Świat Podróże Kultura, Travel Compass, All Inclusive i TTG. Międzynarodowymi Patronami Medialnymi są: MICE & Tourism around the world magazine oraz Evintra.