Wiener z nowym produktem dla branży – gwarancje ubezpieczeniowe dla touroperatorów

Wiener stworzył nową ofertę produktową dla przedsiębiorstw. Jest to pakiet przygotowany z myślą o biurach podróży, firmach organizujących zakup usług turystycznych oraz nowych organizatorach turystyki, którzy poszukują obowiązkowych gwarancji.
Wśród przygotowanych ubezpieczeń znajdują się m.in. gwarancje dla organizatorów turystyki, które honorowane są przez wszystkie urzędy marszałkowskie w Polsce. Każda gwarancja jest przygotowywana indywidualnie, przez zespół ekspertów, w oparciu o roczne obroty, charakter prowadzonej działalności i sytuację finansowo-operacyjną firmy.
Kolejnym produktem jest ubezpieczenie w podróży dla klientów biur. Ubezpieczony może być cały wyjazd w bardzo szerokim zakresie – łącznie z kosztami leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków, OC, bagażem podróżnym czy sprzętem sportowym. W ofercie są także ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej, lub ubezpieczenia od anulacji biletu lub noclegu dla klientów organizatorów wyjazdu.
„Postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę ubezpieczeń dla firm o produkty przygotowane specjalnie dla organizatorów turystyki. Widzimy duży potencjał w tym zakresie i chcemy dynamicznie rozwijać ten segment ubezpieczeń. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 4,4 tys. organizatorów turystyki i wierzymy, że po trudnym okresie pandemii, sektor ten czeka szybki rozwój” – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener.
Szeroki zakres oferty
Ofertę ubezpieczeń podróżnych Wiener wyróżnia szeroki zakres i kompleksowość. Gwarancje turystyczne zapewniają: pokrycie niezbędnych kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub powrotu uczestników do kraju, zwrot wpłat za imprezę, gdy ta nie zostanie zorganizowana lub zwrot części wpłat przy częściowym braku jej realizacji.
Do dyspozycji organizatorów wyjazdów turystycznych Wiener stworzył zespół ekspertów, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę. Nowym klientom oferowane jest bezpłatne szkolenie z obsługi systemów i produktów zarówno on-line, jak i w siedzibie touroperatora, a także dostęp do łatwego i intuicyjnego portalu do ubezpieczania klientów B2B.
POWIĄZANE WPISY
13 czerwca 2025
Prezes Grupy Arche apeluje o zmiany w prawie dotyczącym zabytków
W trakcie III Forum Rewitalizacji, które odbywa się 13 czerwca w Łodzi, prezes Grupy…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
12 czerwca 2025
Tribe: nowy hotel w Budapeszcie, zapowiedź w Słowenii i debiut w Krakowie
Tribe, designerska marka lifestyle’owa należąca do grupy Accor, ogłasza kolejne…
0 Komentarzy2 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty
10 czerwca 2025
Przewodnik Michelin 2025: Wrocław debiutuje, Warszawa z nowym wyróżnieniem
Michelin zaprezentował nową selekcję restauracji ujętych w Przewodniku Michelin Polska…
0 Komentarzy11 Minuty
9 czerwca 2025
Powstaje nowa kolejka linowa nad Jeziorem Szczyrbskim
Ośrodek górski Jezioro Szczyrbskie w Tatrach Wysokich przygotowuje się do nowej…
0 Komentarzy3 Minuty
9 czerwca 2025
Katowice-Tabarka: Nowy kierunek na turystycznej mapie Tunezji
Z dniem 16 czerwca br. wystartują bezpośrednie loty z Katowic do Tabarki, wprowadzone do…
0 Komentarzy1 Minuty
9 czerwca 2025
PLL LOT i EVA Air podpisują umowę codeshare
Polskie Linie Lotnicze LOT rozpoczęły współpracę z tajwańską linią lotniczą EVA Air na…
0 Komentarzy1 Minuty
6 czerwca 2025
Rozpoczęto prace nad Strategią Rozwoju Turystyki Zorganizowanej w Polsce na lata 2026–2035
Przedstawiciele branży turystycznej rozpoczynają prace nad Strategią Rozwoju Turystyki…
0 Komentarzy1 Minuty