Wiener z nowym produktem dla branży – gwarancje ubezpieczeniowe dla touroperatorów

Wiener stworzył nową ofertę produktową dla przedsiębiorstw. Jest to pakiet przygotowany z myślą o biurach podróży, firmach organizujących zakup usług turystycznych oraz nowych organizatorach turystyki, którzy poszukują obowiązkowych gwarancji.
Wśród przygotowanych ubezpieczeń znajdują się m.in. gwarancje dla organizatorów turystyki, które honorowane są przez wszystkie urzędy marszałkowskie w Polsce. Każda gwarancja jest przygotowywana indywidualnie, przez zespół ekspertów, w oparciu o roczne obroty, charakter prowadzonej działalności i sytuację finansowo-operacyjną firmy.
Kolejnym produktem jest ubezpieczenie w podróży dla klientów biur. Ubezpieczony może być cały wyjazd w bardzo szerokim zakresie – łącznie z kosztami leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków, OC, bagażem podróżnym czy sprzętem sportowym. W ofercie są także ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej, lub ubezpieczenia od anulacji biletu lub noclegu dla klientów organizatorów wyjazdu.
„Postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę ubezpieczeń dla firm o produkty przygotowane specjalnie dla organizatorów turystyki. Widzimy duży potencjał w tym zakresie i chcemy dynamicznie rozwijać ten segment ubezpieczeń. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 4,4 tys. organizatorów turystyki i wierzymy, że po trudnym okresie pandemii, sektor ten czeka szybki rozwój” – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener.
Szeroki zakres oferty
Ofertę ubezpieczeń podróżnych Wiener wyróżnia szeroki zakres i kompleksowość. Gwarancje turystyczne zapewniają: pokrycie niezbędnych kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub powrotu uczestników do kraju, zwrot wpłat za imprezę, gdy ta nie zostanie zorganizowana lub zwrot części wpłat przy częściowym braku jej realizacji.
Do dyspozycji organizatorów wyjazdów turystycznych Wiener stworzył zespół ekspertów, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę. Nowym klientom oferowane jest bezpłatne szkolenie z obsługi systemów i produktów zarówno on-line, jak i w siedzibie touroperatora, a także dostęp do łatwego i intuicyjnego portalu do ubezpieczania klientów B2B.
POWIĄZANE WPISY
8 lutego 2023
POT i ROT-y przedstawiły wspólne projekty na 2023
6 lutego odbyło się spotkanie pomiędzy Polską Organizacją Turystyczną i reprezentantami…
0 Komentarzy3 Minuty
8 lutego 2023
TT-Line dodaje szwedzki port Karlshamn do swojej siatki połączeń promowych
TT-Line dodaje do oferty połączeń promowych dodatkowy port w Szwecji. Od kwietnia 2023 r.…
0 Komentarzy2 Minuty
7 lutego 2023
Ósmy cykl szkoleń dla biur podróży Merigo Meeting Tour już 17 lutego w Warszawie
System rezerwacyjny Merigo/Go Global Travel zaprasza na bezpłatne szkolenie podczas…
0 Komentarzy1 Minuty
7 lutego 2023
eSky.pl: liczba styczniowych rezerwacji wzrosła o 81 proc. w porównaniu do 2022
Polacy masowo rozpoczęli planowanie tegorocznych podróży – zainteresowanie wyrażone…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
A&o Hostels: już za dwa lata będziemy pierwszą w Europie bezemisyjną siecią hosteli
W 2025 roku a&o chce być pierwszą siecią hosteli o zerowej emisji CO2 w Europie – dzięki…
0 Komentarzy2 Minuty
6 lutego 2023
Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet odbędą się ponownie w Sopocie
Po pierwszej zeszłorocznej edycji regat Women On Water, Żeglarskie Mistrzostwa Kobiet…
0 Komentarzy3 Minuty
6 lutego 2023
IMTM 2023: spodziewamy się około 20 tys. odwiedzających
W dniach 14-15 lutego 2023 roku odbędą się w Tel Awiwie po raz 29. Międzynarodowe Targi…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lutego 2023
PIT objął patronat nad Akademią Liderek Turystyki
Polska Izba Turystyki jako organizacja zrzeszająca przedsiębiorców turystycznych i…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lutego 2023
Polskie lotniska regionalne obsłużyły prawie 27 mln pasażerów w 2022
Związek Regionalnych Portów Lotniczych opublikował statystyki dotyczące ruchu…
0 Komentarzy3 Minuty