Wiener z nowym produktem dla branży – gwarancje ubezpieczeniowe dla touroperatorów

Wiener stworzył nową ofertę produktową dla przedsiębiorstw. Jest to pakiet przygotowany z myślą o biurach podróży, firmach organizujących zakup usług turystycznych oraz nowych organizatorach turystyki, którzy poszukują obowiązkowych gwarancji.
Wśród przygotowanych ubezpieczeń znajdują się m.in. gwarancje dla organizatorów turystyki, które honorowane są przez wszystkie urzędy marszałkowskie w Polsce. Każda gwarancja jest przygotowywana indywidualnie, przez zespół ekspertów, w oparciu o roczne obroty, charakter prowadzonej działalności i sytuację finansowo-operacyjną firmy.
Kolejnym produktem jest ubezpieczenie w podróży dla klientów biur. Ubezpieczony może być cały wyjazd w bardzo szerokim zakresie – łącznie z kosztami leczenia za granicą i następstw nieszczęśliwych wypadków, OC, bagażem podróżnym czy sprzętem sportowym. W ofercie są także ubezpieczenia kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej, lub ubezpieczenia od anulacji biletu lub noclegu dla klientów organizatorów wyjazdu.
„Postanowiliśmy uzupełnić naszą ofertę ubezpieczeń dla firm o produkty przygotowane specjalnie dla organizatorów turystyki. Widzimy duży potencjał w tym zakresie i chcemy dynamicznie rozwijać ten segment ubezpieczeń. Na polskim rynku obecnie funkcjonuje ponad 4,4 tys. organizatorów turystyki i wierzymy, że po trudnym okresie pandemii, sektor ten czeka szybki rozwój” – wyjaśnia Adam Dwulecki, członek zarządu Wiener.
Szeroki zakres oferty
Ofertę ubezpieczeń podróżnych Wiener wyróżnia szeroki zakres i kompleksowość. Gwarancje turystyczne zapewniają: pokrycie niezbędnych kosztów kontynuacji imprezy turystycznej lub powrotu uczestników do kraju, zwrot wpłat za imprezę, gdy ta nie zostanie zorganizowana lub zwrot części wpłat przy częściowym braku jej realizacji.
Do dyspozycji organizatorów wyjazdów turystycznych Wiener stworzył zespół ekspertów, który zapewnia szybką i profesjonalną obsługę. Nowym klientom oferowane jest bezpłatne szkolenie z obsługi systemów i produktów zarówno on-line, jak i w siedzibie touroperatora, a także dostęp do łatwego i intuicyjnego portalu do ubezpieczania klientów B2B.
POWIĄZANE WPISY
5 lipca 2022
Dolnośląskie lato movie – konkurs na najlepszy wakacyjny film
Dolnośląskie Centrum Filmowe wraz z Dolnośląska Organizacją Turystyczną zapraszają do…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lipca 2022
Największy festiwal muzyczny na Malcie już 19 lipca
Bezpłatna letnia impreza muzyczna powraca na maltański plac Il-Fosos we Florianie. We…
0 Komentarzy1 Minuty
5 lipca 2022
InterContinental Warszawa angażuje się w ochronę środowiska i rezygnuje z plastiku
Warszawski InterContinental zrezygnował z plastikowych przyborów i zastąpił wszystkie…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lipca 2022
Magdalena Orchowicz nową dyrektor sprzedaży i marketingu w dwóch hotelach PHH
W lipcu do nowo powstającego wspólnego działu sprzedaży i marketingu Courtyard by…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lipca 2022
WOT: poznaj stolicę w te wakacje
Warszawska Organizacja Turystyczna wystartowała z nową kampanią zachęcającą do zwiedzania…
0 Komentarzy2 Minuty
5 lipca 2022
Accor zapowiada powstanie nowego hotelu premium w Bułgarii
Accor poinformował o powstaniu nowego obiektu pod marką Swissôtel – Thermal Resort, Spa…
0 Komentarzy3 Minuty
4 lipca 2022
Portugalia zniosła restrykcje przyjazdowe
1 lipca portugalski rząd zniósł obowiązek okazania Unijnego Certyfikatu Covid lub…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2022
XI Forum Promocji Turystycznej za 100 dni na lotnisku w Radomiu
Już za 100 dni (12 października) w terminalu Lotniska w Radomiu odbędzie się XI edycja…
0 Komentarzy2 Minuty
4 lipca 2022
Świętowanie miodobrania w skansenie w Sierpcu
Impreza plenerowa, która odbyła się w miniony weekend w Muzeum Wsi Mazowieckiej została…
0 Komentarzy2 Minuty