Wielka Brytania zaprasza Amerykanów i Niemców na prowincję

Kampania „Countryside is GREAT” ruszyła na początku roku, na jej pierwszy etap przeznaczono 3 mln funtów. Ma potrwać trzy lata i być rozszerzona na inne kraje, w tym również na Polskę.
Paul Gaugre, odpowiadający za działania PR w VisitBritain, organizacji odpowiedzialnej za promocje turystyczną Wielkiej Brytanii, powiedział: „Chcemy podczas tej kampanii pokazać, że Wielka Brytania to nie tylko Londyn czy inne wielkie miasta. Że posiadamy piękne, zachwycające miejsca poza miastami. Miejsca, w których możemy pochwalić się niespotykanymi, gdzie indziej krajobrazami. Chcemy przekonać turystów, że warto czasami skosztować życia poza miastem, przejść się na spacer wśród lasów i pól, zajść do wiejskiego pubu na piwo.”
Celem głównym kampanii jest promowanie przyrodniczych zasobów Zjednoczonego Królestwa. Głównymi partnerami akcji promocyjnej są Parki Narodowe oraz poszczególne regiony i hrabstwa, w tym Highlands, Lake i Peak District, Cotswolds, Kornwalia, Pembrokeshire, północna Walia, Warwickshire, czy Yorkshire.
Sally Balcombe, dyrektor generalna VisitBritain, dodała: „Chcemy zachęcić turystów do poznawania brytyjskiej przyrody. Wielka Brytania ma piękne parki narodowe i obiekty z Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO, które nie zostały jeszcze odkryte przez zagranicznych gości. Zakwaterowanie w przytulnych hotelikach, wycieczki hydroplanami, wędrówki piesze, kulinarne kursy, wizyty na wiejskich targowiskach – brytyjskie wsie i miasteczka mają wiele do zaoferowania. Naszą ambicją jest wygenerowanie poprzez kampanię „Countryside is GREAT” 70 mln funtów w wydatkach zagranicznych turystów w kolejnych trzech latach.”
POWIĄZANE WPISY
15 marca 2023
Polak jako pierwszy na świecie wylądował na szczycie Burdż Al Arab w Dubaju
Polski pilot Łukasz Czepiela jako pierwszy na świecie posadził samolot na lądowisku dla…
0 Komentarzy2 Minuty
12 marca 2023
Turystyczny świat spotkał się na ITB. Biznes odżył, lecz widać lęk przed podróżami do Polski
Największe targi turystyczne na świecie wróciły na żywo po pandemii. ITB Berlin…
0 Komentarzy9 Minuty
1 marca 2023
Badania dla ITB: w 2022 niemal dwa razy więcej zagranicznych podróży. Dobre prognozy dla 2023
Liczba międzynarodowych podróży w 2022 roku wzrosła w ujęciu globalnym, jednak nadal nie…
0 Komentarzy7 Minuty
28 lutego 2023
Tourism Economics: 60 mln zagranicznych noclegów w Niemczech w 2022 roku
Według analityków Tourism Economics, Niemcy zakończą 2022 rok z liczbą 60 mln…
0 Komentarzy3 Minuty
28 lutego 2023
Aviareps będzie promowała Chorwację w Polsce. Agencja dostaje od CNBT zlecenie na więcej rynków
W wyniku oficjalnego przetargu Chorwacka Wspólnota Turystyczna (CNTB) ponownie mianowała…
0 Komentarzy3 Minuty
24 lutego 2023
Udany rok dla berlińskiej turystyki. 26,5 mln noclegów i 10,4 mln gości w 2022
10,4 mln gości odwiedziło w ubiegłym roku Berlin, a w hotelach i kwaterach miejskich…
0 Komentarzy5 Minuty
23 lutego 2023
Mołdawia promuje się jako “mały kraj o wielkim sercu”. Powstał dokument o pomocy Ukraińcom
Narodowe Stowarzyszenie Turystyki Krajowej i Przyjazdowej Mołdawii (ANTRIM) w…
0 Komentarzy4 Minuty
22 lutego 2023
Berlin najbardziej ekologicznym niemieckim miastem dla turystów
Berlin jest pierwszym niemieckim miastem, które posiada uznawany na całym świecie zestaw…
0 Komentarzy2 Minuty
20 lutego 2023
W 2022 Maltę odwiedziło 143 tys. polskich turystów. To więcej niż przed pandemią
Maltańska Organizacja Turystyczna (Malta Tourism Authority – MTA) podsumowała 2022 rok.…
0 Komentarzy3 Minuty