Warszawska Organizacja Turystyczna Partnerem VIII Forum Promocji Turystycznej

Logotyp WOT

Warszawska Organizacja Turystyczna została Partnerem VIII edycji Forum Promocji Turystycznej, wydarzenia planowanego na  22 października przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl.

Już za 10 dni w warszawskiej Kamienicy Artystycznej, przy ulicy Białostoskiej 22, planowana jest 8. edycja Forum Promocji Turystycznej organizowanego przez redakcję portalu WaszaTurystyka.pl.
Tym razem poruszymy następujące tematy: zdrowie i bezpieczeństwo podczas podróży i wypoczynku, przyszłość turystyki grupowej oraz grup zawodowych, które się w niej specjalizują, sytuację w sektorze MICE, przyszłość promocji turystyki po koronawirusie, skuteczność bonu turystycznego.
Jak zwykle zaprosiliśmy ekspertów w sprawach promocji turystycznej.

Partnerem VIII Forum Promocji Turystycznej jest Warszawska Organizacja Turystyczna

WOT liczy obecnie 117 członków.

9 marca WOT przyjęła nową strategię.
Jej założenia to:
– bieżące informowanie członków o wsparciu administracji publicznej,
– aktywne lobowanie oraz dialog z rządem i samorządem na rzecz przedsiębiorców,
– współpraca ze stowarzyszeniami branżowymi (m.in. Sztab Tugether, Rada ds. Bezpiecznego Eventu),
– nowe działania i narzędzia marketingowe,
– pozyskiwanie wydarzeń kongresowych do roku 2026.

W tym roku WOT zgłaszało postulaty członków do odpowiednich ministerstw, urzędów, POT. Brała aktywny udział w pracach na przygotowaniem i publikacją wytycznych dla branży;
– hotelarskiej,
– konferencyjnej,
– gastronomicznej,
– instytucji kulturalnych.

30 marca WOT wypracowała wspólnie z Gdańskiem, Łodzią i Poznaniem stanowisko metropolitalnych LOT-ów.
Wspólna akcja z innymi miastami #WeWillWait (w sumie 13 miast) zamieniła się w akcję #WeAreReady. Z kolei wspólnie z SBT prowadziła kampanię “Warszawa to nie tylko…”

Inne tegoroczne działania WOT, to:

• wsparcie w tworzeniu wirtualnych spacerów dla członków WOT.
• współpraca z POT przy programach: Wybierz bezpieczny voucher, Wypoczynek dla medyka (wzięły w niej udział 3 hotele – Hotel Warszawa, Hotel Narvik, Hotel Portos), Turystyczna szkoła, Obiekt bezpieczny higienicznie (11 członków WOTjuż się zarejestrowało).
• działania marketingowe na rynkach zagranicznych: Czechy, Wielka Brytania (webinar 29 lipca, moderatorem był Weekly Travel Journal, udział wzięły Warszawa, Poznań, Łódź i Kraków) i Belgia (3 godzinna audycja o Warszawie w radio Viva Cite – drugiej co do wielkości rozgłośnia w kraju).

Ostatnio podczas Walnego Zebrania wprowadzono zmiany w statucie, które umożliwiają między innymi prowadzenie działalności gospodarczej przez stowarzyszenie.

Program Forum i rejestracja: TUTAJ