Visit Britain rozpoczyna międzynarodową kampanię za 10 mln funtów

Liczba turystów w Wielkiej Brytanii drastycznie spadła. Odstraszyła ich przede wszystkim pandemia, ale też skutki Brexitu oraz wzrost cen. Rozwiązaniem dla tej sytuacji ma być nowa kampania marketingowa.
W 2021 roku państwa na całym świecie starały się przyciągnąć uwagę turystów. Rząd Wielkiej Brytanii ograniczył budżet na promocję kraju, przez co organizacja promująca turystykę Visit Britain otrzymała 35 proc. mniej pieniędzy niż w 2020 roku.
W lutym ma rozpocząć się międzynarodowa kampania marketingowa, warta 10 mln funtów. Skierowana jest przede wszystkim do turystów z rynku europejskiego i amerykańskiego. Od 14 lutego rozpocznie się w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Holandii, a od 10 lutego w Stanach Zjednoczonych.
Kampania będzie skupiona na miastach Wielkiej Brytanii, takich jak Londyn, Edynburg i Cardiff, które zostały najmocniej dotknięte brakiem zagranicznych turystów. Oparta została na planie naprawy turystki opublikowanym w czerwcu 2021 roku. Głównym celem jest przywrócenie turystyki krajowej i międzynarodowej do poziomu sprzed pandemii o rok szybciej niż przewidują niezależne prognozy.
Do przełomowych wydarzeń dla angielskiej turystyki zaliczone zostały m.in.: Igrzyska Wspólnoty Narodów, platynowy jubileusz Królowej i Festival UK 2022.
Premier Boris Johnson zadeklarował, że Wielka Brytania jest jednym z najbardziej otwartych krajów w Europie. Kraj jest bezpieczny i otwarty dla odwiedzających. Dla osób w pełni zaszczepionych w najbliższym czasie zostaną zniesione ograniczenia dotyczące wykonywania testów i kwarantanny.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Chorwacki region zaprezentował swoją ofertę w Warszawie
Wspólnota Turystyczna Województwa Ličko-Senjskiego we współpracy z Chorwacką Wspólnotą…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Lato w Korei Południowej: 6 plaż, które musisz odwiedzić w 2025 roku
Korea Południowa to kraj, który latem przyciąga turystów swoją różnorodnością plaż i…
0 Komentarzy5 Minuty
16 czerwca 2025
Avinash Kanti Teelock nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority
Avinash Kanti Teelock został nowym dyrektorem Mauritius Tourism Promotion Authority. Do…
0 Komentarzy1 Minuty
13 czerwca 2025
Meklemburgia na dwóch kółkach: rowerowe lato 2025 pełne nowości
Meklemburgia-Pomorze Przednie to raj dla wszystkich rowerzystów. Region ma ponad 2 000 km…
0 Komentarzy5 Minuty
13 czerwca 2025
Rekordowy sezon zimowy w Austrii. Polacy w czołówce zagranicznych turystów
Austria podsumowuje sezon zimowy 2024/2025 z pozytywnym wynikiem. W okresie od listopada…
0 Komentarzy1 Minuty
12 czerwca 2025
Madera przyciąga cyfrowych nomadów
Coraz więcej osób decyduje się łączyć pracę z wypoczynkiem, a tzw. workation, czyli praca…
0 Komentarzy1 Minuty
12 czerwca 2025
Sounds of the Dolomites 2025 już od sierpnia w Trentino
Sound of Dolomites, festiwal muzyki na świeżym powietrzu, odbywa się co roku w Trentino.…
0 Komentarzy1 Minuty
11 czerwca 2025
Trzecia edycja Faster than a Train: 350 kolarzy zmierzy się z pociągiem na Orawie
W najbliższą sobotę, 14 czerwca, Orawa stanie się areną niecodziennego wyścigu: trzecia…
0 Komentarzy2 Minuty
11 czerwca 2025
Costa uruchamia globalny program „Guardians of the Sea”
Fundacja Costa Crociere zainaugurowała międzynarodowy program edukacyjny „Guardians of…
0 Komentarzy4 Minuty