United Airlines wprowadziły Amadeus Ancillary Services
Linie lotnicze United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services korzystającego z łączności NDC-XML (1.0). To pierwsze w branży użycie standardu tego typu w biurach podróży w Ameryce Północnej.
Scott Wilson, vice president of merchandising and eCommerce w United Airlines, powiedział: „Cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, dzięki której możemy sprzedawać nasze miejsca Economy Plus z dodatkową przestrzenią na nogi za pośrednictwem współpracujących z nami biur podróży. Łączność NDC-XML pozwala nam korzystać ze standardu branżowego nowej generacji, umożliwiając efektywną sprzedaż naszych produktów
i usług.”
Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services jest już zintegrowane i wspiera linie lotnicze we wdrażaniu usług dodatkowych na ponad 95 rynkach na całym świecie. Obecnie 58 przewoźników wprowadziło tę nowoczesną technologię, zaś United Airlines jako pierwsze linie lotnicze w Ameryce Północnej wykorzystują w tym celu łączność NDC-XML.
Aleks Popovich, senior vice president financial and distribution services w IATA, skomentował: „Z przyjemnością prezentujemy rozwiązanie NDC 1.0, które usprawnia dystrybucję w kanale agencyjnym. Dostawcy technologii odgrywają ważną rolę w rozwoju standardów branżowych i ich wykorzystywaniu, na czym korzystają linie lotnicze i ich pasażerowie. Oczekujemy, że dzięki połączeniu możliwości technologicznych i merchandisingu rozwiązanie Amadeus Ancillary Servies stanie się kluczowe w rozwoju dystrybucji oferty linii lotniczych.”
Z kolei Holger Taubmann, SVP, distribution, Amadeus IT Group dodał: „Cieszymy się ze współpracy z linią lotniczą United Airlines, która pozwoli jej zwiększyć przychody ze sprzedaży w kanale agencyjnym, jednocześnie zaspokajając rosnący popyt na ofertę Economy Plus. Możliwości techniczne Amadeus pozwoliły nam na dostarczenie rozwiązania NDC-XML z wykorzystaniem naszego narzędzia Amadeus Ancillary Services, które płynnie integruje się z przepływem rezerwacji w biurach podróży.”
POWIĄZANE WPISY
11 lipca 2025
„Modlin wraca do gry, Radom to tylko dodatek” – Michael O’Leary o nowej strategii Ryanaira w Polsce
Ryanair wraca do Modlina z ambitnym planem wzrostu. Po podpisaniu sześcioletniej umowy z…
0 Komentarzy4 Minuty
11 lipca 2025
Rekordowy czerwiec i kolejne sukcesy Lotniska Chopina
Lotnisko Chopina zakończyło czerwiec imponującym wynikiem, ustanawiając dwa rekordy w…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air połączy Gdańsk z Bukaresztem
Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia między…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – „My Journey”
Wizz Air ogłasza wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji mobilnej - „My Journey”. Dzięki…
0 Komentarzy1 Minuty
9 lipca 2025
KLM rozszerza ofertę lotów na lato 2025
W sezonie letnim 2025 linie lotnicze KLM oferują podróżnym dostęp do 161 kierunków na…
0 Komentarzy1 Minuty
8 lipca 2025
Ryanair podpisał umowę z Modlinem
Ryanair wspólnie z Lotniskiem Warszawa-Modlin ogłosili dziś podpisanie nowej,…
0 Komentarzy2 Minuty
8 lipca 2025
PLL LOT z misją MEDEVAC w unijnym programie rescEU
Polskie Linie Lotnicze LOT podpisały umowę z Rządową Agencją Rezerw Strategicznych…
0 Komentarzy1 Minuty
3 lipca 2025
Czerwiec kolejnym miesiącem wzrostów na Lotnisku Zielona Góra-Babimost
Czerwiec 2025 roku przyniósł kolejny wzrost liczby obsłużonych pasażerów na Lotnisku…
0 Komentarzy1 Minuty
2 lipca 2025
Ryanair przewiózł 19,9 mln pasażerów w czerwcu 2025 roku
Linia lotnicza Ryanair opublikowała dane dotyczące ruchu pasażerskiego za czerwiec br. W…
0 Komentarzy1 Minuty