United Airlines wprowadziły Amadeus Ancillary Services

Linie lotnicze United Airlines wprowadziły rozwiązanie Amadeus Airline Ancillary Services korzystającego z łączności NDC-XML (1.0). To pierwsze w branży użycie standardu tego typu w biurach podróży w Ameryce Północnej.

Scott Wilson, vice president of merchandising and eCommerce w United Airlines, powiedział: „Cieszymy się ze współpracy z firmą Amadeus, dzięki której możemy sprzedawać nasze miejsca Economy Plus z dodatkową przestrzenią na nogi za pośrednictwem współpracujących z nami biur podróży. Łączność NDC-XML pozwala nam korzystać ze standardu branżowego nowej generacji, umożliwiając efektywną sprzedaż naszych produktów
i usług.”

Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services jest już zintegrowane i wspiera linie lotnicze we wdrażaniu usług dodatkowych na ponad 95 rynkach na całym świecie. Obecnie 58 przewoźników wprowadziło tę nowoczesną technologię, zaś United Airlines jako pierwsze linie lotnicze w Ameryce Północnej wykorzystują w tym celu łączność NDC-XML.

Aleks Popovich, senior vice president financial and distribution services w IATA, skomentował: „Z przyjemnością prezentujemy rozwiązanie NDC 1.0, które usprawnia dystrybucję w kanale agencyjnym. Dostawcy technologii odgrywają ważną rolę w rozwoju standardów branżowych i ich wykorzystywaniu, na czym korzystają linie lotnicze i ich pasażerowie. Oczekujemy, że dzięki połączeniu możliwości technologicznych i merchandisingu rozwiązanie Amadeus Ancillary Servies stanie się kluczowe w rozwoju dystrybucji oferty linii lotniczych.”

Z kolei Holger Taubmann, SVP, distribution, Amadeus IT Group dodał: „Cieszymy się ze współpracy z linią lotniczą United Airlines, która pozwoli jej zwiększyć przychody ze sprzedaży w kanale agencyjnym, jednocześnie zaspokajając rosnący popyt na ofertę Economy Plus. Możliwości techniczne Amadeus pozwoliły nam na dostarczenie rozwiązania NDC-XML z wykorzystaniem naszego narzędzia Amadeus Ancillary Services, które płynnie integruje się z przepływem rezerwacji w biurach podróży.”