Udane osiem miesięcy Alfa Star

Firma Alfa Star S.A. odnotowała wzrost sprzedaży. W tym roku, w okresie od początku stycznia do końca sierpnia spółka zwiększyła przychody o 18,7 proc.
Jest to efekt realizowania nowej strategii, ze szczególnym uwzględnieniem dywersyfikacji oferty biura, poprzez wprowadzenie do portfolio nowych kierunków oraz rozwoju współpracy z siecią agencyjną.
Od 1 stycznia 2014 r. do dnia 31 sierpnia przychód spółki wyniósł 164 706 228,20 zł.
W porównaniu do analogicznego okresu w roku 2013, kiedy to spółka osiągnęła wynik 138 734 045,53 zł., stanowi to znaczący wzrost przychodów o około 18,7 proc..
W analizowanym okresie spółka zanotowała zysk brutto w wysokości 4.573.317,76 zł. podczas gdy
w roku 2013, w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia wyniósł on 581.566,97 zł.
Małgorzata Strzylak-Skalińska rzecznik prasowy Alfa Star S.A powiedziała: „Doskonałe wyniki spółki, to również efekt programów partnerskich oraz współpracy z agentami, którzy stanowią niezwykle istotne ogniwo w procesie obsługi klienta. Wielkość sprzedaży bezpośredniej zależy od ich zaangażowania, wiedzy o produkcie oraz komunikatywności. Dzięki dobrze rozwiniętej sieci agencyjnej Alfa Star S.A. możemy wspólnie osiągać coraz lepsze rezultaty
i firma z pewnością będzie podtrzymywać ten kierunek. Klienci podróżujący z nami od lat są bardzo zadowoleni z nowych kierunków. Alfa Star S.A. oznacza dla nich komfort i gwarancję udanego wypoczynku. Zmiany zaowocowały napływem nowych osób, które najczęściej na zimowe wakacje wybierają Egipt, natomiast w okresie letnim chętnie poznają uroki naszych nowych destynacji.”
W tym roku, podnosząc jakość swoich usług i oferowanych kierunków, firma wprowadziła zmiany w bazie hotelowej. Spółka postawiła na obiekty z ugruntowaną pozycją na rynku i doskonałymi opiniami. Dodatkowo w portfolio pojawiły się nowe hotele, których lokalizacja sprawia, że doskonale sprawdzają się jako baza wypadowa dla osób chcących aktywnie spędzać czas wolny. Firma podsumowuje, że do tej pory największą popularnością cieszyły się resorty z wyżywieniem all inclusive. Obecnie odnotowuje coraz większe zainteresowanie hotelami znajdującymi się w centrum miasta z samymi śniadaniami co oznacza, że klienci traktują je jako doskonałą bazę wypadową do samodzielnego zwiedzania danego kurortu.
POWIĄZANE WPISY
2 lutego 2023
Sieć Fostertravel.pl: styczeń lepszy od zeszłorocznego o 279 proc.
Fostertravel.pl nie zwalnia tempa i otworzył kolejne dwa salony w Żukowie i Izabelinie. W…
0 Komentarzy1 Minuta
2 lutego 2023
Fly.pl: Egipt, Turcja i Tunezja biorą ponad połowę rynku
W styczniu wśród klientów fly.pl, 52,2 proc. rezerwowało wyjazdy do Egiptu, Turcji lub…
0 Komentarzy3 Minuty
1 lutego 2023
Śniadanie biznesowe dla branży z MICE Expert
Grażyna Grot-Duziak działająca pod własną marką MICE Expert zorganizowała śniadanie…
0 Komentarzy1 Minuty
31 stycznia 2023
Wakacje.pl: prezes UOKiK się pomylił, nie wpływamy na wysokość cen
Wakacje.pl S.A. wydały oświadczenie w związku z dzisiejszym komunikatem Urzędu Ochrony…
0 Komentarzy1 Minuta
31 stycznia 2023
UOKiK: Wakacje.pl z zarzutami za mylące ceny
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił spółce Wakacje.pl zarzut wprowadzania konsumentów w…
1 Komentarz3 Minuty
30 stycznia 2023
Travelplanet.pl: w minionym roku wakacje zdrożały o ponad 18 proc. w porównaniu do 2021
Travelplanet.pl przygotował Raport Podróznika na podstawie zarezerwowanych wakacji, który…
0 Komentarzy8 Minuty
30 stycznia 2023
Biura podróży – średnia cena sierpniowa wyższa o ponad 900 zł
W ostatnim tygodniu badanie w biurach podróży w Polsce, średniej ceny imprez wobec cen…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Wakacje.pl nagrodziły swoich pracowników na Dominikanie
Podsumowanie roku 2022 firmy odbyło się w listopadzie na Dominikanie. Wakacje.pl…
0 Komentarzy5 Minuty
23 stycznia 2023
Biura podróży – spadek cen imprez sierpniowych
W ostatnim tygodniu, w biurach podróży w Polsce, średnia cena dla wycieczek z wylotami…
0 Komentarzy3 Minuty