Ubezpieczenie turystyczne to podstawa w dobie pandemii [PODCAST #45]

 

W dobie pandemii wzrosła świadomość konsumentów dotycząca ubezpieczeń podróżnych. Ubezpieczenie od rezygnacji z wyjazdu stało się dla wielu klientów biur podróży i portali rezerwacyjnych podstawą, dającą poczucie swobody i bezpieczeństwa. O tym, jakie zmiany zaszły na rynku ubezpieczeń turystycznych rozmawiamy z Renatą Łątką, dyrektorką sprzedaży w firmie HanseMerkur ubezpieczenia podróży.

Klienci zwracają też częściej uwagę na epidemiczne aspekty ubezpieczenia zdrowotnego. Chodzi o koszty leczenia i ewentualnej kwarantanny w razie pozytywnego wyniku losowego testu w miejscu wypoczynku. Ubezpieczyciele starają się modyfikować produkty tak, aby nadążyć za wszystkimi scenariuszami komplikacji wyjazdu w dobie pandemii.

Ubezpieczyciele, podobnie jak biura podróży, mają coraz więcej pracy przy obsłudze klienta, którzy chcą częściej konsultować i omawiać możliwy rozwój wypadków w razie zachorowania na wyjeździe.

Marzena Markowska

Zastępca redaktora naczelnego portalu WaszaTurystyka.pl


POWIĄZANE WPISY

Privacy Preference Center