TUgether zachęca do udziału w akcji pomocowej dla Ukrainy

Już od kwietnia trwa ogólnopolska akcja pod hasłem #SpotykamysieByPomagac, #strefaPOMOCY, #HELPzone. Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether zachęca do udziału w akcji i apeluje o realizacje zaplanowanych wydarzeń, spotkań i wyjazdów, które w obliczu wojny na Ukrainie mogą spełniać teraz dodatkowo ważne cele pomocowe.
Członkowie TUgether i wszystkie firmy, które przyłączą się do zintegrowanej akcji pomocowej, deklarują przekazanie „cegiełek” od każdego uczestnika lub metra kwadratowego powierzchni organizowanych spotkań i wydarzeń. Zebrane w ten sposób środki zasilą konto Polskiej Akcji Humanitarnej i będą przeznaczone na cele związane z pomocą dzieciom z Ukrainy w ramach programu wsparcia żywnościowego. Przystąpienie do programu zapewniającego ciepłe posiłki ukraińskim dzieciom uczącym się w szkołach, zapewni im również pomoc psychospołeczną.
Celem akcji jest ponadto uświadomienie klientom biznesowym i uczestnikom wydarzeń, że realizacja spotkań firmowych, wyjazdów, konferencji, targów, czy udział w wydarzeniach sportowych i kulturalno-rozrywkowych mogą odgrywać wielką rolę w łańcuchu pomocowym dla uchodźców z Ukrainy i w tym trudnym czasie nie można z nich rezygnować. Obecna sytuacja za wschodnimi granicami Polski nie powinna dodatkowo obciążać kondycji sektora spotkań i wydarzeń, a realizacja spotkań firmowych, wyjazdów, konferencji, targów, czy udział w wydarzeniach sportowych i kulturalno-rozrywkowych mogą być wykorzystane do pomocy uchodźcom z Ukrainy.
Łukasz Adamowicz, Prezes Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether, powiedział: „„Przemysł spotkań i wydarzeń, ze względu na swoje kompetencje naturalnie zaangażował się w pomoc humanitarną od początku wojny w Ukrainie. W TUgether czujemy, że powinniśmy teraz skupić się na pomocy humanitarnej dla naszych sąsiadów w sposób długofalowy i systemowy. Potrzeby nadal będą wysokie. Niestety wspaniały zryw społeczny nie będzie trwał w nieskończoność. Odpowiedzią na zagrożenie ze wschodu i zmieniające się otoczenie gospodarcze powinno być także prowadzenie jak najskuteczniejszej polityki gospodarczej, czemu przecież służy organizowanie spotkań. Chcemy, aby nasi klienci wiedzieli, że organizując wydarzenia przyczyniają się do wsparcia ukraińskich dzieci. Dlatego przyjęliśmy formę „samoopodatkowania się” organizatorów od każdego zrealizowanego wydarzenia”.
Termin trwania akcji pomocowej #SPOTYKAMYSIĘBYPOMAGAĆ: od kwietnia do końca grudnia 2022 r.
Regulamin akcji na stronie: www.rpsiw.pl/helpzone
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”
Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który…
0 Komentarzy2 Minuty
18 czerwca 2025
Seszele stawiają na ekoturystykę i jakość
Przedstawiciele branży turystycznej mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu prezentującym…
0 Komentarzy1 Minuty
18 czerwca 2025
Czerwcowy urlop last minute: słoneczne kierunki do 2000 zł
Ciepłe morze, pewna słoneczna pogoda, plaże mniej zatłoczone niż w lipcu i sierpniu, a do…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Włochy królują na długi weekend, ale Polacy coraz częściej szukają nowych miejsc
Jeśli organizować city break na Boże Ciało, to taki, który łączy słońce, dobrą kuchnię i…
0 Komentarzy9 Minuty
17 czerwca 2025
Kiwi.com: nadchodzący długi weekend nie jest nieoficjalnym początkiem wakacji. Podróżujący stawiają na krótkie wypady
Długi weekend Bożego Ciała, drugi pod względem popularności po majówce, to dla wielu osób…
0 Komentarzy1 Minuty
17 czerwca 2025
Rainbow uruchamia loty z Katowic do Tabarki
Tunezja to kraj, który cieszy się coraz większą popularnością wśród Polaków planujących…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Bułgaria odczarowana! Pierwszy dedykowany Study Tour Urlop.pl zakończony sukcesem
Na początku czerwca Urlop.pl wspólnie z Exim Tours zaprosił Salony Urlop.pl na pierwszy w…
0 Komentarzy3 Minuty
16 czerwca 2025
Raport Skyscanner: Polacy stawiają na świadome i budżetowe podróże latem 2025
Skyscanner prezentuje swój najnowszy raport „Smarter Summer”, w którym przedstawia…
0 Komentarzy5 Minuty