Travelport podpisał umowę z SAS

Firma Travelport dostawca systemów i technologii dystrybucji i obsługi płatności oraz innych rozwiązań dla branży turystycznej, podpisała nową, wieloletnią umowę dystrybucyjną typu full content z liniami lotniczymi SAS.

Dzięki nowej umowie 67 000 biur podróży korzystających z usług firmy Travelport będzie nadal mieć dostęp do oferty SAS. Linie SAS będą używać rozwiązania Travelport Rich Content and Branding, które pozwala przewoźnikom efektywniej promować i sprzedawać swoje produkty dzięki kontroli nad sposobem ich prezentacji wizualnej i opisowej biurom podróży.
Za pośrednictwem platformy Travelport Commerce Platform będzie również możliwy wykup miejsc z dopłatą, stanowiący najważniejszą usługę dodatkową linii SAS. Agenci mogą tam w ramach istniejącego przepływu pracy zarezerwować miejsca z dopłatą, które zapewniają np. dodatkową przestrzeń na nogi.

Per Wehlander, dyrektor ds. umów GDS i planowania dystrybucji w firmie SAS powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawarcia tej nowej umowy z firmą Travelport oraz z ogromnego potencjału, jaki oferują naszej firmie najnowsze rozwiązania Travelport dla punktów sprzedaży.”

Robin Ranken, dyrektor Travelport ds. usług dla linii lotniczych w Europie dodał: „Bardzo się cieszę, że linie SAS doceniły wartość platformy Travel Commerce Platform. Zapewniamy liniom lotniczym możliwość sprzedaży swoich usług w sposób bardzo indywidualny, co naszym zdaniem istotnie wyróżnia nas na tle konkurencji. Z firmą SAS wiąże nas wieloletnia współpraca, a w przyszłości spodziewamy się jeszcze większych sukcesów”.