Travel Advance będzie reprezentować sieć hoteli PrideInn w Kenii

Od czerwca br. Travel Advance, agencja specjalizująca się w marketingu destynacji, zaczęła współpracę z kenijską sieć hotelową PrideInn Hotels, Resorts & Camp.
Travel Advance będzie reprezentować PrideInn w zakresie prezentacji produktu, nawiązywania relacji handlowych, a także innych działań mających na celu wzmocnienie rozpoznawalności marki wśród polskich operatorów turystyki wyjazdowej – w tym turystyki wypoczynkowej, pobytów rodzinnych, a także wyjazdów MICE.
O Pride Inn Hotels, Resorts and Camps
Założona w 2011 roku, sieć hotelowa PrideInn Hotels, Resorts and Camps posiada w swoim portfolio osiem wyjątkowych hoteli 3, 4 i 5-gwiazdkowych, znajdujących się w Kenii. Szeroka kolekcja obiektów oferuje zarówno pobyty w miastach oraz na wybrzeżu tuż przy oceanie Indyjskim, a także luksusowe namioty wśród dzikiej przyrody.
Trzy obiekty PrideInn znajdują się w Nairobi, w tym jeden przy międzynarodowym lotnisku. Dodatkowo cztery obiekty zlokalizowane są na wybrzeżu w okolicach Mombasy. Hotele oferują przestronne pokoje i apartamenty, z wnętrzami zaprojektowanymi w klasycznym stylu, podkreślającym kenijską kulturę i dziedzictwo. Z kolei PrideInn Mara Camp & Cottages, tuż przy granicy Masai Mara National Reserve to przestronne i elegancko urządzone namioty, gwarantujące połączenie komfortu i przygody.
Obiekty oferują wyżywienia w formule AI, HB oraz BB, z menu wykorzystującym świeże, lokalne składniki. PrideInn Hotels, Camps & Resorts zapewniają również spa, centra fitness, baseny i inne atrakcje. Hotele wyposażone są w najnowocześniejszą technologię, posiadają przestronne sale konferencyjne i wspaniałe lokalizacje, co gwarantuje bezproblemową organizację wydarzenia biznesowych.
Kenia od lat plasuje się w czołówce najchętniej odwiedzanych przez Polaków afrykańskich destynacji, co ułatwiają bezpośrednie połączenia z Polski. Według Urzędu Lotnictwa Cywilnego, w 2023 roku w ruchu czarterowym przewieziono tam 18 tys. turystów z Polski. Dzięki nowym połączeniom lotniczym utworzonym przez FlyDubai i Ethiopian Airlines, podróżni z Polski mogą w coraz to łatwiejszy sposób dostać się do tej afrykańskiej destynacji.
POWIĄZANE WPISY
14 maja 2025
Travelist.pl: Zmiana preferencji majówkowych Polaków. Mniej city breaków, więcej natury
Majówka 2025 przyniosła wyraźne zmiany w preferencjach wyjazdowych Polaków – wynika z…
0 Komentarzy2 Minuty
14 maja 2025
Puchar Świata UCI w Downhillu wraca do Szczyrku
W dniach 17–18 maja 2025 roku Szczyrk Mountain Resort po raz drugi będzie gospodarzem…
0 Komentarzy1 Minuty
13 maja 2025
Polacy spędzili majówkę 2025 w kraju. Królowały góry i aktywny wypoczynek
Z danych Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że 43 proc. Polaków planowało krótki…
0 Komentarzy3 Minuty
13 maja 2025
TBO.com wprowadza AI Smart Search dla agentów turystycznych
TBO.com, globalna platforma B2B dla branży turystycznej, informuje o wprowadzeniu nowej…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Sopot dla każdego i przez cały rok. Sukces kampanii „See you in Sopot”
Sopot i Sopocka Organizacja Turystyczna zakończyły pierwszą odsłonę kampanii „Widzimy się…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
DOT uruchomiła nową wersję portalu dolnyslask.travel
Dolnośląska Organizacja Turystyczna zakończyła modernizację portalu turystycznego…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Polski design w europejskim wydaniu. Nowe wnętrza hotelu Mercure Tallinn
Hotel Mercure Tallinn zyskał nowe wnętrza, zaprojektowane przez warszawskie Aure Studio…
0 Komentarzy2 Minuty
12 maja 2025
Paul Schwaiger nowym CCO w Corendon Airlines
Doświadczony menedżer lotniczy Paul Schwaiger objął stanowisko Chief Commercial Officer w…
0 Komentarzy1 Minuty
12 maja 2025
Katowice i Reggio Calabria zacieśniają współpracę gospodarczą i turystyczną
Miasto Reggio Calabria zaprezentowało w Katowicach ofertę turystyczną swojego regionu…
0 Komentarzy3 Minuty