To był rok udanych akcji promocyjnych [PODCAST #40]

podcast Marcin Różycki Polska Organizacja Turystyczna

Chcemy kontynuować działania promujące turystykę aktywną w Polsce. Nasze szlaki rowerowe czy kajakowe należą do najpiękniejszych w Europie – mówi Marcin Różycki, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania „Poland. More than You expected” cieszyła się nie tylko wielkim powodzenie za granią, ale poza bardzo dobrymi statystykami dotyczącymi odsłon i „kliknięć”, liczy się, że otrzymała bardzo wysokie oceny i opinie.

Bardzo ważnym elementem naszych działań jest promocja turystyki wśród dzieci i młodzieży. Temu służyła tegoroczny projekt Mobilne Centrum Edukacji Turystyczna Szkoła oraz propagowanie Polskiego Bonu Turystycznego. Ważną rolę w promowaniu Polski w najmłodszych grupach wiekowych odgrywają social media, stąd nasza obecność w najważniejszych z. ich i wchodzenie w inne, modne wśród młodzieży. Stąd też waga jaką przywiązujemy do Turystycznych Mistrzostw Blogerów.

Certyfikaty POT powodują coraz większe zaangażowanie ROT-ów i LOT-ów, samorządów, przedsiębiorców. Z roku na rok rośnie poziom prezentacji, ale i poziom oferowanych usług. Przyszłość należy do ponadregionalnych atrakcji.