TikTok Travel Index 2022: Dubaj najpopularniejszym kierunkiem podróży na świecie

W rankingu TikTok Travel Index 2022 Dubaj znalazł się na pierwszym miejscu jako najpopularniejszy kierunek podróży na świecie. Tym samym wyprzedził Nowy Jork i Londyn, które znalazły się odpowiednio na drugim i trzecim miejscu. Klasyfikację popularnych miejsc ustalono na postawie analizy aplikacji do udostępniania krótkich filmów.
Badanie TikTok Travel Index 2022, zrealizowane przez przechowalnię bagażu Bounce, wykazało, że posty zawierające hashtag #Dubai miały 81,8 mld wyświetleń na TikToku. Nowy Jork miał 59,5 mld wyświetleń, a Londyn – 36,8 mld.
„Dubaj to synonim bogactwa i luksusu. Miasto stało się jednym z najbardziej atrakcyjnych miejsc dla urlopowiczów, którzy chcą cieszyć się słońcem w wielkim stylu” – czytamy w badaniu.
„W ultranowoczesnym Dubaju znajdziemy jedne z najbardziej oszałamiających dzieł architektury na świecie, jak na przykład najwyższy budynek na Ziemi – Burdż Chalifa”.
Badanie zostało opracowane na podstawie analizy liczby wyświetleń uzyskanych na TikToku przez 140 różnych miast, a następnie wyłoniono listę 50 najpopularniejszych miejscowości.
W pierwszej dziesiątce znalazły się także Stambuł na czwartym miejscu oraz Paryż na piątym. Szóste, siódme i ósme miejsca zajmują odpowiednio miasta amerykańskie: Miami, Los Angeles i Chicago. Listę najpopularniejszych miejsc podróży zamykają Toronto na dziewiątej i Madryt na dziesiątej pozycji.
10 najbardziej popularnych miast w rankingu TikTok Travel Index 2022
Dubaj, ZEA – 81,8 mld wyświetleń
Nowy Jork, USA – 59,5 mld wyświetleń
Londyn, Wielka Brytania – 36,8 mld wyświetleń
Stambuł, Turcja – 34 mld wyświetleń
Paryż, Francja – 33 mld wyświetleń
Miami, USA – 24,6 mld wyświetleń
Los Angeles, USA – 20,8 mld wyświetleń
Chicago, USA – 17,9 mld wyświetleń
Toronto, Kanada – 17,1 mld wyświetleń
Madryt, Hiszpania – 16 mld wyświetleń
POWIĄZANE WPISY
15 lipca 2025
Nowy trend w MICE: hybrydowe spotkania wzmacniają sektor hotelarski
Branża MICE w Warszawie zakończyła sezon konferencyjny 2024/2025 z rosnącą liczbą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 lipca 2025
Wakacyjne trendy Polaków w Google: Hiszpania wyprzedza Włochy, a all inclusive zyskuje na popularności
Rozpoczął się sezon wakacyjny, a dane z wyszukiwarki Google pokazują wyraźny zwrot w…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Rusza 4. edycja Szlaku Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska po raz kolejny wyznacza kierunek wakacyjnej przygody. Czwarta odsłona…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lipca 2025
Rejs na pokładzie Costa Smeralda, czyli włoskie dolce vita na pełnym morzu
Zamiast biegać między hotelami i lotniskami, wsiadasz na pokład i odpływasz statkiem w…
0 Komentarzy5 Minuty
11 lipca 2025
Rodzinny przewodnik po Korei Południowej – wskazówki i inspiracje
Nowoczesna infrastruktura, wysoki poziom bezpieczeństwa, bogata oferta edukacyjna i…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lipca 2025
Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Jordania zaprasza na największe święto kulinarne regionu
Tego lata Jordania ponownie otwiera swoje drzwi dla miłośników kuchni i kultury,…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Madera stawia na emocje i autentyczność. Rusza nowa kampania: „Madera. Wszystko, na co masz ochotę”
Biuro Promocji Madery uruchomiło najnowszą kampanię turystyczną pod hasłem „Madera.…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Od Szkocji po Mazowsze. V edycja Dnia Szkockiego w Jadowie
Jadów po raz piąty zamienił się w szkocką stolicę Mazowsza. 5 lipca odbyła się kolejną…
0 Komentarzy4 Minuty