Thomas Cook wspólnie z Expedią, Inc.
Thomas Cook, do którego należy Neckermann Podróże, ogłosił strategiczne partnerstwo z Expedią Inc., jedną z wiodących na świecie firm turystycznych.
W ramach porozumienia, Expedia będzie preferowanym dostawcą hoteli dla Thomasa Cooka w portfolio uzupełniającym w segmencie pobytów z dojazdem własnym i wypadów do miast (city breaks). Expedia udostępni także nowoczesną platformę do sprzedaży tej oferty przez wszystkie kanały dystrybucji wykorzystywane przez grupę Thomas Cook w Europie.
Długoterminowe porozumienie umożliwi klientom Thomasa Cooka wybór oferty z dojazdem własnym oraz city breaks spośród ponad 60 000 dodatkowych hoteli. Wszystkie obiekty spełniają najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa Thomasa Cooka. Partnerstwo pozwoli firmie Thomas Cook znacząco zredukować koszty oraz zapewni kompleksowość w obszarze podróży miejskich (city breaks) oraz rezerwacji samych hoteli. Swoją wiodącą na rynku technologię Expedia zastosuje dla rezerwacji online przez główne strony Thomasa Cooka oraz poprzez wszystkie inne kanały sprzedaży. Dotyczy to zarówno rezerwacji pojedynczych świadczeń, jak i pakietów. Z kolei Thomas Cook będzie mógł sprzedawać na portalach, których właścicielem jest Expedia, wycieczki zorganizowane typu „sun&beach”.
Peter Fankhauser, CEO Thomas Cook Group, powiedział: „Połączenie oferty hotelowej Expedii i najlepszej dostępnej obecnie technologii do dystrybucji online, ulepszy ofertę Thomasa Cooka w zakresie podróży do miast oraz rezerwacji samych hoteli. Jednocześnie pomoże naszej firmie zrobić ważny krok naprzód w realizacji strategii wzrostu. Połączenie sił z firmą o globalnym zasięgu i takim ekspertem jak Ekspedia pomogą nam uprościć pracę i skoncentrować się na własnych markach hotelowych i wybranych obiektach partnerskich na kierunkach „sun&beach”, ponieważ w tym właśnie obszarze możemy zaoferować klientom produkt odróżniający nas od konkurencji. Jestem przekonany, że jest to początek długofalowej współpracy, z której korzyści czerpać będą obie strony.”
Aman Bhutani, prezydent marki Expedia, dodał: „Zawsze patrzyliśmy na markę Thomasa Cook z wielkim szacunkiem. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca pozwoli jeszcze większej liczbie osób podróżować i odkrywać świat, a dzięki partnerstwu obie firmy wzmocnią swoje pozycje na rynku europejskim. Jednostka Global Partner Solutions Expedii pozwala wykorzystać siłę naszej technologii i wzmocnić działalność operacyjną naszych partnerów. Global Partner Solutions wspiera wiodące marki poprzez własne systemy rezerwacyjne, narzędzia dystrybucji, usługi internetowe oraz czynności operacyjne dla wszystkich produktów.”
Decyzja o nawiązaniu partnerstwa z Expedią jest kolejnym krokiem w strategii transformacji Thomasa Cooka. Wcześniej koncern podjął współpracę z Webjet Limited, firmą, która odpowiedzialna jest za zakup łóżek hotelowych dla Grupy stanowiących uzupełnienie programu do kierunków typowo wakacyjnych. Kończąc drugi etap reorganizacji swojego uzupełniającego portfolio, Thomas Cook będzie mógł skoncentrować się na głównym obszarze działania – wzmocnieniu oferty „sun&beach”, jednocześnie zapewniając klientom szerszy wybór hoteli i możliwości rezerwacji wyjazdów.
POWIĄZANE WPISY
11 lutego 2025
TOP Touristik odnotowuje 40 proc. proc. wzrost rezerwacji na Maltę w 2025 roku
TOP Touristik touroperator specjalizujący się w dynamicznym pakietowaniu odnotował wzrost…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Tourist Polska uruchamia innowacyjną aplikację „Gotowy na Wakacje”
Biuro podróży Tourist Polska jako pierwsze w kraju wprowadziło i uruchomiło aplikację…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lutego 2025
Biura podróży – wzrost cen wycieczek ponownie mocno przyspieszył
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
5 lutego 2025
Elkie Pupek nową menadżerką ds. sprzedaży i marketingu w TOP Touristik
TOP Touristik poinformował o dołączeniu Elkie Pupek do zespołu na stanowisko sales &…
0 Komentarzy1 Minuta
4 lutego 2025
Raport Podróżnika: jak Polacy podróżowali w 2024 roku?
Rok 2024 przyniósł kolejne rekordy w turystyce – więcej podróży, większe zainteresowanie…
0 Komentarzy11 Minuty
3 lutego 2025
Biura podróży – imprezy turystyczne coraz droższe
W ubiegłym tygodniu średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy4 Minuty
3 lutego 2025
Rainbow został partnerem Olimpiady Geograficznej
Wsparcie edukacji młodych ludzi od zawsze jest dla Rainbow bardzo ważnym elementem…
0 Komentarzy1 Minuty
30 stycznia 2025
Anex Tour Poland zaprezentował nową ofertą dla agentów podczas Road Show 2025
Pięć największych miast w Polsce, 500 gości, przedstawiciele najlepszych hoteli z…
0 Komentarzy2 Minuty
28 stycznia 2025
Itaka wspiera WOŚP – podróż luksusowym statkiem dla zwycięzcy licytacji
Biuro Podróży Itaka kolejny raz włączyło się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej…
0 Komentarzy1 Minuty