Tajlandia prezentuje nowości agentom. Qatar Airways i Sabre wspierają TAT

Turystyka do Tajlandii odrodzi się już tej zimy. Nowy koncept Phuket +7 to jeszcze bardziej atrakcyjna propozycja otwarcia kraju na turystów.
Tajlandia koniecznie chce wrócić na turystyczny rynek, zeszła zima była dla niej stracona. Przepracowano jednak ją dobrze, przygotowując koncept, który ma pozwolić na sukces w sezonie 2021/2. O tym właśnie chcą opowiedzieć polskim agentom prelegenci podczas najbliższych, zaplanowanych na następny tydzień spotkań.
TAT Qatar Airways i Sabre łączą siły, by razem promować Tajlandię
Co ciekawe na potrzeby najbliższych prezentacji Tajską Organizacje Turystyczną wspierają mocni partnerzy. Lotniczym partnerem akcji jest Qatar Airways, przewoźnik który od lat jest liderem w zakresie lotów do Tajlandii. Oferując nie tylko produkt do Bangkoku, ale też szereg innych destynacji, w tym Phuket, który to ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki.
Drugim partnerem jest Sabre, ten wiodący światowy GDS od lat inwestuje w Polsce. Na przestrzeni kilku sezonów udało mu się też mocno podkopać hegemonię Amadeusa na naszym rynku. Pozyskał do współpracy licznych agentów, w tym liderów, jak Why Not Travel, którzy obecnie mocno eksplorują turystyczny rynek biletowy.
Wybór partnerów dla tajskiej organizacji turystycznej wydaje się, więc optymalny.
Nowy koncept oparty o Phuket ma być osią odrodzenia tajskiej turystyki
Powrót do turystycznej normalności już od jakiegoś czasu był budowany na koncepcie Phuket. Ta wyspa ma wszelkie dane ku temu, by skutecznie odbudować utracony ruch. Wyspiarskie położenie pozwala lepiej kontrolować ewentualne turbulencje związane z Covid-em. Linie lotnicze bardzo pozytywnie zareagowały na ten koncept, otwierając liczne połączenia do tej destynacji. Potrzebują one wszak produktu turystycznego jak nigdy dotąd.
Nowe rozwiązania Phuket + inne destynacje
Podczas prezentacji posłuchamy o najnowszym koncepcie, który ma jeszcze bardziej uatrakcyjnić produkt oparty o Phuket. Jest to tzw. koncept 7+7, pozwala on na rozszerzenie pobytu o wybrane destynacje, skraca też obowiązkowy pobyt na Phuket z 14 do 7 dni.
Dodatkowe destynacje objęte programem to Krabi, Phang– Nga i Surat Thani (Ko-Samui). Dokładnie określono też dozwolony sposób transportu do tych destynacji, tak by lepiej kontrolować przepływ turystów.
Z pewnością nowy koncept istotnie zwiększa atrakcyjność turystycznego produktu Tajlandii na zimę 2021/2, być może czekają nas jeszcze jakieś dodatkowe pozytywne niespodzianki.
Spotkania z agentami Gdańsk Kraków i Warszawa
Mini road show dla agentów odbędzie się już w następnym tygodniu. Zaczynamy w poniedziałek od Gdańska , następne spotkanie odbędzie się w Krakowie, kończymy serię spotkaniem w stolicy
Wciąż można się jeszcze zarejestrować. Z pewnością warto uczestniczyć w spotkaniach, obok solidnej i najbardziej aktualnej wiedzy o tym, co dzieje się w destynacji, dostaniemy też szanse wygrania atrakcyjnych nagród.
Czy będą dodatkowe zachęty na loty z Qatar Airways do Tajlandii
Mocniejsze zaangażowanie się Qatar Airways w projekt wspólnej promocji Tajlandii może być zapowiedzią jeszcze ciekawszej współpracy. Pisaliśmy już w przeszłości o ciekawym koncepcie, jakim są programy kodów zniżkowych na loty, ten koncept w przypadku hoteli zastosowała Malta.
Agresywne zniżki kodowe mógłby być sponsorowane przez organizacje turystyczną, ich zalety są bardzo szerokie. Potencjał marketingowy, jaki generują jest też nie do przecenienia. Być może TAT zadziała w ten sposób, subwencjonując zniżki kodowe na loty na Phuket mógłby zamieszać na rynku zimowych egzotycznych podróży. Z pewnością konieczne są agresywne działania by walczyć z liderami, Malediwy, Zanzibar a przede wszystkim Dubaj to wymagający „przeciwnicy”.
Zniżki i kody upustowe dla turystów, to będzie nowa super broń organizacji turystycznych
POWIĄZANE WPISY
16 grudnia 2025
Gąsiory Turystyki 2025 przyznane! Poznajcie młode talenty polskiej branży turystycznej
W drugiej edycji konkursu Gąsiory Turystyki ponownie nagrodziliśmy nowe talenty branży…
0 Komentarzy6 Minuty
16 grudnia 2025
Blisko 200 agentów na Wielkiej Gali Nekera: sukcesy, wyróżnienia i plany na przyszłość
Blisko 200 agentów turystycznych oraz partnerzy biznesowi i przedstawiciele mediów wzięli…
0 Komentarzy2 Minuty
16 grudnia 2025
eSky: Rośnie zainteresowanie zimowymi wyjazdami do Hiszpanii, Portugalii i Maroka
Polacy coraz częściej planują ferie zimowe poza krajem, wybierając kierunki o…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Ponad 10 mln zł na modernizację punktu kontroli bezpieczeństwa w Jasionce
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka im. Rodziny Ulmów podpisał umowę na dostawę nowoczesnego…
0 Komentarzy2 Minuty
15 grudnia 2025
Malta w czołówce wyborów użytkowników eSky
Malta od lat przyciąga Polaków swoją historią, śródziemnomorskim klimatem i urokiem. W…
0 Komentarzy2 Minuty
12 grudnia 2025
eSky: Rok 2026 sprzyja podróżom. Polacy mogą wykorzystać do 61 dni wolnych
Według danych eSky, rok 2026 stwarza Polakom okazję do maksymalnego wykorzystania dni…
0 Komentarzy3 Minuty
11 grudnia 2025
Rekordowy listopad na Lotnisku Chopina – ponad 1,8 mln pasażerów
Listopad 2025 okazał się rekordowym miesiącem w historii Lotniska Chopina w Warszawie.…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
Fly.pl partnerem V Gali Waszej Turystyki
9 stycznia 2026 roku w Warszawie odbędzie się V Gala Waszej Turystyki, podczas której…
0 Komentarzy1 Minuty
8 grudnia 2025
XII Gremium Ekspertów Turystyki w Wałczu: edukacja jako klucz do przyszłości branży
W dniach 2-3 grudnia 2025 roku Centralny Ośrodek Sportu w Wałczu był gospodarzem XII…
0 Komentarzy5 Minuty










