Tajlandia – powstała nowa platforma dla branży turystycznej

Tajlandia chce pomóc branży w kontaktach
Nowa platforma Narodowej Tajskiej Organizacji Turystycznej

Tajska Narodowa Organizacja Turystyczna TAT uruchomiła internetową platformę, dla dostawców usług turystycznych w Tajlandii oraz ich aktualnych i przyszłych partnerów/klientów, touroperatorów z całego świata.

Z powodu obostrzeń spowodowanych pandemią COVID-19 planowane na ten rok międzynarodowe spotkania branży turystycznej zarówno w Tajlandii jak I większości krajów na świecie, niestety się nie odbyły. Odwołano również planowane Tajskie Targi Turystyczne Plus / TTM+/, co pozbawiło tajskie firmy i dostawców usług turystycznych jak i ich partnerów na świecie możliwości spotkania, poznania ofert i nowości, nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

TAT postanowiło pomóc rynkowi turystycznemu w rozwiązaniu tego problem i uruchomiło nową platformę internetową, z której mogą skorzystać zarówno tajscy dostawcy prezentując swoje produkty turystyczne/hotele, wycieczki, inne usługi/jak i ich zagraniczni partnerzy/biura podróży/poszukujący hoteli i innych usług turystycznych w Tajlandii .

Youthasak Suparson przewodniczący Tajskiej Organizacji Turystycznej powiedział: “Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie ma wiele zalet jest czynne przez cały rok 24 godziny na dobę, bez ograniczenia liczby sprzedawców i kupujących. Korzystanie z tego internetowego narzędzia zmniejszy koszty podróży, bez ryzyka niekontrolowanych zdarzeń. Bedzie również źródłem informacji o nowych trendach w turystyce, co umożliwi rozwój nowych produktów spełniających oczekiwania rynku oraz bardzo przydatnym narzędziem do opracowywania statystyk “

https://virtualmart.tourismthailand.org