Tajlandia – powstała nowa platforma dla branży turystycznej
Tajska Narodowa Organizacja Turystyczna TAT uruchomiła internetową platformę, dla dostawców usług turystycznych w Tajlandii oraz ich aktualnych i przyszłych partnerów/klientów, touroperatorów z całego świata.
Z powodu obostrzeń spowodowanych pandemią COVID-19 planowane na ten rok międzynarodowe spotkania branży turystycznej zarówno w Tajlandii jak I większości krajów na świecie, niestety się nie odbyły. Odwołano również planowane Tajskie Targi Turystyczne Plus / TTM+/, co pozbawiło tajskie firmy i dostawców usług turystycznych jak i ich partnerów na świecie możliwości spotkania, poznania ofert i nowości, nawiązania nowych kontaktów biznesowych.
TAT postanowiło pomóc rynkowi turystycznemu w rozwiązaniu tego problem i uruchomiło nową platformę internetową, z której mogą skorzystać zarówno tajscy dostawcy prezentując swoje produkty turystyczne/hotele, wycieczki, inne usługi/jak i ich zagraniczni partnerzy/biura podróży/poszukujący hoteli i innych usług turystycznych w Tajlandii .
Youthasak Suparson przewodniczący Tajskiej Organizacji Turystycznej powiedział: “Jesteśmy przekonani, że to rozwiązanie ma wiele zalet jest czynne przez cały rok 24 godziny na dobę, bez ograniczenia liczby sprzedawców i kupujących. Korzystanie z tego internetowego narzędzia zmniejszy koszty podróży, bez ryzyka niekontrolowanych zdarzeń. Bedzie również źródłem informacji o nowych trendach w turystyce, co umożliwi rozwój nowych produktów spełniających oczekiwania rynku oraz bardzo przydatnym narzędziem do opracowywania statystyk “
https://virtualmart.tourismthailand.org
POWIĄZANE WPISY
19 marca 2024
Polhotrep nawiązał współpracę z partnerem DMC w Brazylii
Polhotrep rozpoczął współpracę z Rio Love Story, brazylijskim partnerem DMC,…
0 Komentarzy1 Minuty
18 marca 2024
IGHP: wyniki hoteli poprawiają się
Wyniki hoteli w lutym były na lepszym poziomie niż w styczniu, ale jednak słabszym od…
0 Komentarzy6 Minuty
18 marca 2024
Re-start w podejściu do turystyki. „Promujemy Polskę jako bezpieczną destynację turystyczną”
Polska kieruje swoją politykę zagraniczną w stronę promowania kraju jako bezpiecznej i…
0 Komentarzy5 Minuty
18 marca 2024
Cypr i Nekera wspólnie zadbają o ekosystem i zrównoważoną turystykę
Nekera kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, wybierając destynacje priorytetowo…
0 Komentarzy4 Minuty
15 marca 2024
Blisko 15 mln turystów odwiedziło Egipt w 2023
Na targach ITB Egipt pochwalił się 15 mln odwiedzających w 2023 roku, nowa kampanią…
0 Komentarzy6 Minuty
15 marca 2024
Austria na ITB: innowacje, zrównoważony rozwój i austriacki styl życia
Na ITB Austria przedstawiła nową kampanię promocyjną odwołującą się do „Lebensgefühl” –…
0 Komentarzy7 Minuty
15 marca 2024
ENIT: podwyżki w gastronomii i więcej kobiet w turystyce
Narodowa Agencja Turystyki Włoskiej zakończyła proces restrukturyzacji. Forma spółki…
0 Komentarzy1 Minuty
15 marca 2024
W Ambasadzie Republiki Chorwacji w Polsce zaprezentowano atrakcje województwa szybenicko-knińskiego
14 marca 2024 roku w Ambasadzie Republiki Chorwacji w Polsce dziennikarze i…
0 Komentarzy2 Minuty
15 marca 2024
Chorwacka Wspólnota Turystyczna partnerem XIV Forum Promocji Turystycznej we Wrocławiu
11 kwietnia 2024 w Hydropolis we Wrocławiu odbędzie się XIV Forum Promocji Turystycznej.…
0 Komentarzy1 Minuty