Szkolenia na targach WorldHotel w Warszawie

Pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2014, 17 września, odbędą się dwa szkolenia, które poprowadzą eksperci Akademii Hotelarza oraz firmy doradczej Horwath HTL. Tematyka obejmie „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” oraz „Promocję hotelu 2014/2015 – trendy i prognozy”.

Szkolenia Akademii Hotelarza skierowane są przede wszystkim do właścicieli i kadry zarządzającej hoteli.
Podczas pierwszego szkolenia pt. „Efektywne inwestowanie w obiekt hotelowy” przybliżone zostaną podstawowe zasady dokonywania inwestycji. Prelegenci wskażą kto i w jakiej sytuacji odniesie korzyści z pozyskania marki międzynarodowej dla sieci hotelowej. Omówią także rolę kluczowego personelu w sukcesie hotelu.
Drugi blok szkoleniowy pt. „Promocja hotelu 2014/2015 – trendy i prognozy” poświęcony będzie zagadnieniom promocji w Internecie. Eksperci podsumują najważniejsze wydarzenia marketingowe bieżącego roku, a następnie przybliżą potencjał dostępnych narzędzi internetowych, z których warto skorzystać. Omówione zostaną także wskaźniki, przy pomocy których można badać skuteczność strony internetowej hotelu. Uczestnicy dowiedzą się jak skutecznie budować markę w takich serwisach jak Facebook czy Google oraz przygotować kampanię reklamową w Internecie. Na zakończenie szkolenia eksperci opowiedzą o trendach dotyczących personalizacji i automatyzacji marketingu w kolejnym roku.
Szkolenia są odpłatne i odbędą się 17 września 2014 w godzinach 14.00-17.00 (każde szkolenie trwa 1,5 godziny) w sali konferencyjnej „A” na pierwszym piętrze Centrum Targowo-Kongresowego MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Należy dokonać zapisu na stronie organizatora szkolenia: www.akademiahotelarza.com.