Szkolenia Grupy PHH w Hotelu Halo Szczyrk

fot. PHH

W minioną środę, 20 marca, odbyły się szkolenia zorganizowane przez pion handlowy Polskiego Holdingu Hotelowego. Szkolenia – wraz z praktycznymi warsztatami – przeprowadzono w gościnnych wnętrzach hotelu Halo Szczyrk, który jest jednym z pierwszych czterech obiektów prowadzonych w Grupie PHH pod marką własną Halo.

Szkolenia przeprowadzono z zakresu z zarządzania przychodami oraz współpracy z rynkiem turystycznym dla dyrektorów generalnych i menadżerów odpowiedzialnych za sprzedaż oraz z technik sprzedażowych dla recepcjonistów. W spotkaniach wzięło udział kilkudziesięciu pracowników wybranych hoteli i obiektów Grupy PHH, zlokalizowanych w południowej Polsce.

„Zainteresowanie tego typu szkoleniami w naszej grupie jest bardzo duże, dlatego już układamy harmonogram kolejnych spotkań, aby docelowo przeszkolić wszystkich chętnych. To bardzo ważne, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniem z naszymi współpracownikami z całej Grupy PHH i w ten sposób wzmacniać posiadane kwalifikacje” – powiedziała Renata Pawłowska-Maciak, dyrektor pionu handlowego.

Szkolenia – wraz z praktycznymi warsztatami – przeprowadzono w gościnnych wnętrzach hotelu Halo Szczyrk, który jest jednym z pierwszych czterech obiektów prowadzonych w Grupie PHH pod marką własną Halo.