Sukces dynamicznego pakietowania od TOP Touristik daje doskonałe 6. miejsce w MerlinX (w lipcu)
Top Touristik doczekał się rekordowej sprzedaży w lipcu. Wskazuje to jednoznacznie iż dynamiczne pakietowanie w Polsce wchodzi na wyższy poziom rozwoju.
Top Touristik ambasador dynamicznego pakietowania z w pełni automatyczną technologią
Umiejscowione w Poznaniu biuro touroperatora zostało założone w 2015 roku. Od początku wizja rozwoju firmy była bardzo jasna, nastawiono się w 100 proc. na dynamiczne pakietowanie. Starając się replikować najnowsze turystyczne trendy z rynku niemieckiego.
Głównym orężem biura miała być i jest doskonała technologia. To ona pozwala na w pełni automatyczne dynamiczne pakietowanie. Dodatkowo w ostatnim czasie biuro jako pierwsze na naszym rynku, wprowadziło możliwość budowania oferty na miejscach kupowanych od innych touroperatorów, w ramach ich oferty charterowej.
Top Touristik – tu również sieć agentów jest kluczem do sukcesu
Nie ma sukcesu dynamicznego pakietowania bez sieci sprzedających go agentów. Top Touristik od kilku lat rozwijał pieczołowicie sieć swoich sprzedawców, nawiązując relacje także z multi-agentami. Oferta biura jest też dostępna w portalach on-linowych.
Obecnie liczba umów agencyjnych przekracza 1800, to imponująca wartość, pozwalająca na duży optymizm sprzedażowy. Lojalność i wyniki najlepszych agentów są nagradzane m.in poprzez uczestnictwo w periodycznie organizowanym Study Tour Vip.
Morze Śródziemne i Emiraty zapewniają sprzedażowy sukces
Wśród kierunków jakie dominują w sprzedaży touroperatora nie ma wielu niespodzianek. Najlepiej sprzedają się destynacje w basenie Morza Śródziemnego, tu także pomaga znaczna ilość nowych połączeń lotniczych.
Top Touristik stawia też mocno na Dubaj i emiraty, oferta do tego regionu jest bardzo bogata. Biuro korzysta tu z doskonałych ofert i kompetencji swoich niemieckich partnerów. Niewątpliwie ten kierunek jeszcze się rozwinie. Zapowiadana kolejna fala ekspansji połączeń lotniczych do Abu Zabi będzie sprzyjała poznańskiemu tour operatorowi.
W ofercie nie brakuje też dalekiej egzotyki, obok wspomnianych emiratów, mamy jeszcze m.in Dominikanę i Zanzibar. Tu również czekamy na ruch LOT-u, uruchomienie regularnych połączeń do Cancun, może dodatkowo wzbogacić ofertę dynamicznego pakietowania.
Tanie linie podstawą sprzedaży, ale regularni przewoźnicy też są mocnymi partnerami
Nie było by sukcesu dynamicznego pakietowania bez bogatej siatki połączeń lotniczych, głównie tanich linii. Wakacyjna oferta low-costów do Grecji , Bułgarii czy Chorwacji bardzo tu pomaga.
W sukurs idą też linie regularne, LOT na wakacje czy oferta Turkisha do Antalyi cieszą się popularnością wśród klientów poznańskiego biura.
W przypadku Emiratów, nowy impuls dały loty Fly Dubai z Warszawy i Krakowa. Wzmocnione dodatkowo działaniami promocyjnymi organizacji turystycznych.
Warto zwrócić uwagę, że przy sprzedaży lotów z przesiadkami operator, unika tych, gdzie czas oczekiwania na kolejny lot przekracza 6 godzin.
Nr 6. w MerlinX w lipcu to nie ostatnie słowo
Ta wspomniana wyżej mieszanka kilku czynników przyczyniła się do wielkiego sukcesu sprzedażowego. Doskonała technologia, rozbudowana sieć agencyjna i bogata oferta wakacyjnych lotów dały Top Touristik sprzedażowy historyczny rekord w lipcu 2021 roku. Touroperator jeszcze nigdy nie sprzedawał tak dużo.
Znalazło to też odzwierciedlenie w pozycji wśród touroperatorów oferujących swoje usługi via MerlinX. Top Touristik osiągnął doskonałą 6. pozycje, potwierdzając swoje aspiracje w segmencie dynamicznego pakietowania.
Z pewnością nie jest to ostatnie słowo touroperatora z Poznania – wszystko wydaje się sprzyjać agentowi. Spodziewane wejście do Polski nowych linii jak Air Arabia, czy wzmocnienie obecności już operujących podmiotów, jak Corendon, to woda na na młyn dla rozwoju Top Touristik. Pomóc może też spodziewane uruchomienie wielu nowych połączeń do Abu Zabi i sama marketingowa aktywność tego emiratu. W kolejce czeka też Arabia Saudyjska.
Czeka nas wysyp połączeń z Abu Zabi do Polski – Wizz Air i Air Arabia przybliżą emiraty
POWIĄZANE WPISY
18 marca 2025
Wielkanoc tańszą alternatywą dla majówki 2025
W tym roku długi majowy weekend wypada wyjątkowo blisko świąt Wielkanocnych. Oba terminy…
0 Komentarzy7 Minuty
18 marca 2025
31 tys. Polaków odwiedziło Maltę w styczniu
Malta od dłuższego czasu cieszyła się popularnością wśród polskich turystów, jednak w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
17 marca 2025
Biura podróży – ceny imprez turystycznych zaczynają spadać
W ubiegłym tygodniu, średnia cena wycieczek z wylotami pomiędzy 4 i 10 sierpnia 2025…
0 Komentarzy3 Minuty
14 marca 2025
Śląskie powołuje Klub Ambasadora Kongresów
Utworzenie drugiego w Polsce regionalnego Klubu Ambasadora Kongresów polskich jest szansą…
0 Komentarzy4 Minuty
13 marca 2025
Rekordowy rok polskich turystów w Szwajcarii
Drugi rok z rzędu polscy turyści w Szwajcarii przekroczyli liczbę 200 tys. noclegów. W…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Rainbow z nową kampanią „Będzie co wspominać”
Marka Rainbow prezentuje swoją najnowszą kampanię reklamową „Będzie co wspominać”, której…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Biura podróży – w marcu powrót wysokich cen imprez turystycznych
Największe spadki cen w ostatnim tygodniu odnotowano w Portugalii i na Teneryfie – o 192…
0 Komentarzy3 Minuty
10 marca 2025
Nekera i Turespaña zapraszają na spanish event: największe hiszpańskie wydarzenie branżowe w 2025 roku
Wkrótce odbędzie się kolejna edycja Spanish Event, prestiżowego corocznego wydarzenia…
0 Komentarzy2 Minuty
10 marca 2025
Rekordowa liczba Polaków w Indonezji
Polscy turyści polubili Indonezję. W ubiegłym roku kraj 17 tys. wysp odwiedziła rekordowa…
0 Komentarzy2 Minuty