Sto lat, THINK MICE!
W warszawskim Forcie Mokotów hucznie i z rozmachem obchodzono pierwsze urodziny magazynu branży MICE.
Impreza w „Szarotce” przyciągnęła najważniejszych przedstawicieli branży eventowej, w tym członków Rady Programowej THINK MICE. Należą do niej takie postacie jak: Andrzej Hulewicz, wiceprezes Mazurkas Travel Poland, Żaneta Berus, dyrektor Ptak Warsaw Expo, Piotr Jaworowicz, p.o. dyrektor Biura Promocji i Rekamy w PKN Orlen, czy Ireneusz Węgłowski, prezes IGHP. Pierwsza rocznica istnienia gazety, która przebojem weszła na branżowy rynek wydawniczy była okazją do wspomnień, podsumowań i życzeń.
THINK MICE to magazyn tworzony przez młody i dynamiczny, a jednocześnie doświadczony zespół ludzi od wielu lat związanych ze środowiskiem mediów i branży eventowej. W ciągu pierwszego roku ukazało się 13 numerów magazynu oraz dwa wydania anglojęzyczne.
W filmowej prezentacji podsumowującej pierwszy rok działalności redakcja pokusiła się o nieszablonowe podsumowanie swojej pracy. Jak podliczono, od 11 stycznia 2017 do 11 stycznia 2018 ekipa odwiedziła 13 krajów, odbyła 5,8 tys. godzin rozmów telefonicznych, przejechała 50 tys. kilometrów, napisała 3 mln znaków w Wordzie, przeleciała 28 tys. mil, a także: wypiła 1,5 tys. litrów kawy i wypaliła ponad 6,5 tys. papierosów.
Patrząc na te dane można by pomyśleć: „cud, że jeszcze żyją”. Ale ekipa THINK MICE nie dość, że żyje, to ma się świetnie i widać, że dobrze się bawi wykonując swoją pracę. Młodzi, profesjonalni, pełni zapału i świeżych pomysłów – skompletowanie takiej załogi powinno być marzeniem każdego wydawcy.
Choć magazyn skończył dopiero rok, widać już – chociażby po liczbie poważnych partnerów, a także targów i wydarzeń branżowych, w które redakcja była zaangażowana – że THINK MICE przewrócił do góry nogami rynek wydawnictw branżowych.
Jeszcze raz życzymy wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych sukcesów!
POWIĄZANE WPISY
14 października 2024
Mazowsze Partnerem Strategicznym XV Forum Promocji Turystycznej
Mazowieckie zostało Partnerem Strategicznym XV edycji Forum Promocji Turystycznej, które…
0 Komentarzy4 Minuty
11 października 2024
Debata ekspertów na XV Forum Promocji Turystycznej: rewolucja w zorganizowanej turystyce wyjazdowej
Rynek zorganizowanej turystyki wyjazdowej stale się rozwija. Zmiany rynkowe oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
11 października 2024
Dolny Śląsk wybrał Najlepsze Produkty Turystyczne. Zamek Książ na czele
Podczas gali z okazji Światowego Dnia Turystyki we Wrocławiu ogłoszono laureatów…
0 Komentarzy3 Minuty
10 października 2024
Ruszyły prace nad stworzeniem Turystycznej Marki Polesie
9 października 2024 roku w Starostwie Powiatowym w Łęcznej odbyła się konferencja…
0 Komentarzy2 Minuty
10 października 2024
Wielkie dane, wielkie możliwości, czyli jak wykorzystać big data w turystyce?
Już 29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum…
0 Komentarzy1 Minuty
9 października 2024
Jaskinia Raj – 60 lat na mapie turystycznej Polski
W najbliższy czwartek 10 października odbędzie się konferencja popularno-naukowa z okazji…
0 Komentarzy1 Minuty
8 października 2024
Promocja turystyczna na miarę budżetu. Jak wyróżnić się w social media?
Jednym z punktów programu XV Forum Promocji Turystycznej będzie prelekcja Kacpra…
0 Komentarzy1 Minuty
7 października 2024
Siła kobiet w turystyce. Czy zbliżamy się do równych szans?
W trakcie XV Forum Promocji Turystycznej, które odbędzie się 29 października 2024 roku w…
0 Komentarzy1 Minuty
3 października 2024
XV FPT: jak wspólna strategia może zwiększyć popyt na turystykę w Polsce?
29 października 2024 roku w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się XV Forum…
0 Komentarzy2 Minuty