Sieć Mercure ma już ponad tysiąc hoteli. W planach kolejne 200 obiektów

Mercure sieć hotelowa należąca do grupy Accor, która niedawno obchodziła 50. lat działalności, w swoim portfolio ma już ponad 1000 hoteli. Tylko w 2024 roku marka otworzyła 30 nowych obiektów w Chinach i 11 w Japonii. Uruchomiła także największy hotel Mercure na świecie – liczący 989 pokoi Mercure ICON Singapore City Centre czerpiący inspirację z singapurskiego Chinatown.
Na polskim rynku w tej sieci hotelowej działa 26 obiektów a najnowszym jest Mercure Szczyrk Resort, otwarty na początku września 2024 roku. Od swojego powstania w latach 70. i dołączenia do grupy Accor w 1975 roku, marka Mercure szybko ugruntowała swoją pozycję na rynku. Do najważniejszych zdarzeń w jej historii należało uruchomienie pierwszego międzynarodowego hotelu w Lizbonie w roku 1983 oraz ekspansja w rejonie Bliskiego Wschodu, Azji Południowo-Wschodniej i Australii.
„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak sieć rozwijała się na przestrzeni lat, zarówno przez nowe inwestycje, jak i dołączanie istniejących już obiektów. Nie możemy się doczekać tego, co marka osiągnie w ciągu kolejnych pięćdziesięciu lat” – podkreśla Jean-Jacques Morin, group deputy ceo and premium, midscale & economy division ceo, Accor.
Rok 2024 to czas wzrostu sieci w Chinach i Japonii, co pozwoliło marce Mercure przekroczyć liczbę tysiąca obiektów w 68 krajach. Najnowsze otwarcia obejmują takie hotele, jak: Mercure London Earls Court (Wielka Brytania), Mercure Chandigarh Tribune Chowk (Indie), Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa (Japonia), Mercure Marival Emotions Resort (Meksyk), Mercure Nantong Renmin Road (Chiny) i Mercure Dubai Deira (ZEA). Do 2028 Mercure planuje otworzyć ponad 200 kolejnych hoteli, kontynuując jeden z najbardziej ambitnych planów rozwoju w historii portfolio Accor.
„Współpraca i partnerstwo z właścicielami hoteli Mercure niezmiennie cieszy i motywuje do dalszego działania.Mercure to marka niezwykle atrakcyjna, zapewniająca świetną rozpoznawalność i zróżnicowaną sieć hoteli, a także inspirowaną lokalnie ofertę, co doceniają nasi partnerzy” – zauważa Camil Yazbeck, global chief development officer, premium, midscale & economy division, Accor.
POWIĄZANE WPISY
18 czerwca 2025
IGHP: poprawa wyników hoteli w maju
Wyniki osiągnięte przez hotele w maju były zdecydowanie lepsze niż w kwietniu i…
0 Komentarzy6 Minuty
17 czerwca 2025
Branża hotelarska o kategoryzacji obiektów na dwudniowej konferencji IGHP
„Wpływ trendów rynkowych na ewolucję polskiej i europejskiej kategoryzacji obiektów…
0 Komentarzy7 Minuty
16 czerwca 2025
Bydgoszcz zaprezentuje się branży MICE w Warszawie
25 czerwca 2025 roku w Renaissance Warsaw Airport Hotel odbędzie się śniadanie biznesowe…
0 Komentarzy3 Minuty
13 czerwca 2025
OLX: coraz więcej Polaków wybiera urlop w kraju
Polacy coraz chętniej wybierają wypoczynek w kraju, choć urlop nad Bałtykiem może…
0 Komentarzy4 Minuty
11 czerwca 2025
Letnie okazje od a&o Hostels: noclegi od 12 euro i rabaty dla klubowiczów
Sieć a&o Hostels ogłasza nowe promocje na lato. Zgodnie z mottem „Każdy może podróżować”,…
0 Komentarzy3 Minuty
10 czerwca 2025
Nocowanie.pl: wakacyjne rezerwacje ruszyły. Największym zainteresowaniem cieszy się Kołobrzeg
Za niespełna trzy tygodnie rozpoczną się wakacje. To czas, w którym większość turystów…
0 Komentarzy5 Minuty
9 czerwca 2025
Buzz przekazuje 40 tys. euro Fundacji „Zdążyć z Pomocą”
Buzz, polska linia lotnicza należąca do Grupy Ryanair, przekazała czek o wartości 40 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 czerwca 2025
Blisko 40 litewskich restauracji w Przewodniku Michelin 2025
Gala Culinary Stars Night Lithuania w Wilnie była okazją do prezentacji przewodnika…
0 Komentarzy3 Minuty
5 czerwca 2025
B&B Hotels Polska wspiera bioróżnorodność
Choć ważą zaledwie kilka miligramów, ich rola w ekosystemie ma ogromne znaczenie. Owady…
0 Komentarzy3 Minuty