Saksonia – Krajem Partnerskim ITB Berlin 2022
W 2022 roku Saksonia będzie krajem partnerskim ITB Berlin. Ta decyzja jest zwieńczeniem prawie dwuletniej współpracy z ITB Berlin podczas której Saksonia była Oficjalnym Kierunkiem Podróży Kulturowych berlińskich targów.
Barbara Klepsch, Minister Kultury i Turystyki Saksonii, powiedziała: „Przyszłoroczne oficjalne partnerstwo na ITB umożliwi Saksonii doskonałą okazję promowania się na rynkach turystycznych całego świata jako wyjątkowy kierunek turystyki kulturowej i miejskiej oferujący jednocześnie unikalne doznania natury. To doskonały moment na podjęcie decyzji o partnerstwie na ITB, szczególnie w okresie ponownego otwarcia się na turystykę. Saksonia zaprezentuje spragnionym podróży turystom wszystko na co tak długo czekają: sztukę, kulturę, tętniące życiem miasta i wyjątkową przyrodę.”
Opublikowanie nowego znaku graficznego, logo Saksońskiego partnerstwa na ITB, zaprojektowanego przez Saksońska Organizacje Promocji Turystyki /TMGS/, aby promować to wydarzenie w mediach i na internecie zainicjowało przygotowania do ITB.
Veronika Hiebl, dyrektor zarządzająca TMGS, podkreśliła: „Naszym priorytetem było przedstawienie graficzne wyjątkowych turystycznych I kulturowych atrakcji Saksonii w sposób nowoczesny, odważny, pełen godności a przede wszystkim chwytliwy”
Dostępne są cztery oficjalne wersje logotypu, które w sposób wyważony prezentują Saksońskie atrakcje kulturowe I przyrodnicze.
David Ruetz, Szef ITB Berlin, skomentował: „W poprzednich latach kraje partnerskie Targów ITB spotykały się z wyjątkowo pozytywną reakcja światowych mediów I specjalistów branży turystycznej. Saksonia ma wszelkie możliwości aby podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej podczas zbliżających się Targów ITB. Saksońska tradycyjna gościnność będzie widoczna I reprezentowana w każdym detalu podczas turystycznego show a ITB będzie ja wspierać I promować na całym świecie.”
Wśród najważniejszych wydarzeń związanych z partnerstwem wymienić należy Galę Otwarcia Targów, która odbędzie się 8 marca z udziałem ważnych osobistości i gości z całego świata. Saksonia będzie odpowiedzialna zarówno za kulturalna jak i kulinarną oprawę uroczystości w przeddzień otwarcia Targów. Na stoisku Saksonii obecnych będzie około 30 partnerów – wystawców z regionu. Saksonia będzie się również intensywnie promowała w mediach konwencjonalnych oraz na Internecie.
Hiebl dodała: „Kraj partnerski Saksonia a także ITB Berlin z niecierpliwością oczekują na wznowienie stacjonarnej formuły targów w marcu 2022.”
W 2021 Saksonia planowała uczestnictwo udział w Targach ITB Berlin jako partner, ale z powodu odwołania imprezy w 2021 ta formuła uczestnictwa została przesunięta na 2022 rok. Na ITB Berlin 2021 Saksonia była, po raz pierwszy w ponad 50-letniej historii Targów, Oficjalnym Kierunkiem Kulturowym. Podczas całkowicie wirtualnego wydarzenia Organizacja Promocji Turystyki Saksonii /TMGS/ podjął wszelkie możliwe kroki aby promować Saksonię jako najciekawszy kierunek podróży kulturowych i przygotować się do otwarcia na turystykę po lockdownie.
POWIĄZANE WPISY
25 kwietnia 2024
Pierwsza Noc Muzeów w Sopocie już 18 maja
18 maja odbędzie się pierwsza Noc Muzeów w Sopocie. Sopocka Organizacja Turystyczna, we…
0 Komentarzy1 Minuty
25 kwietnia 2024
POT: na majówkę w tym roku wyjedzie czterech na dziesięciu Polaków
Podobnie jak w ubiegłym roku, w pierwszej połowie kwietnia zapytano mieszkańców Polski o…
0 Komentarzy6 Minuty
23 kwietnia 2024
„Poland. More Than You Expected” – odbyły się warsztaty dla przedstawicieli stowarzyszeń w Brukseli
18 kwietnia 2024 roku w hotelu The Hoxton Brussels Zagraniczny Ośrodek POT w Brukseli…
0 Komentarzy5 Minuty
23 kwietnia 2024
Marriott International: planujemy blisko 100 konwersji i adaptacji hoteli w Europie do 2026 roku
Podczas Międzynarodowego Forum Inwestycji Hotelarskich w Berlinie Marriott International,…
0 Komentarzy3 Minuty
23 kwietnia 2024
Wiener: Polacy na majówkę zaciskają pasa. Większość zostanie w domu
Tegoroczna majówka będzie długa – biorąc trzy dni urlopu możemy przedłużyć weekend do…
0 Komentarzy5 Minuty
22 kwietnia 2024
Zmiany w Greckiej Organizacji Turystycznej. Nikoletta Nikolopoulou odchodzi ze stanowiska
Nikoletta Nikolopoulou, dyrektorka Biura Greckiej Organizacji Turystycznej w Polsce i…
0 Komentarzy1 Minuty
18 kwietnia 2024
Wizz MultiPass dostępny z wydłużonym okresem subskrypcji. Ceny zaczynają się od 279 zł
Wizz Air zakończył okres próbny pierwszego w Europie planu subskrypcji lotów i włącza…
0 Komentarzy4 Minuty
18 kwietnia 2024
GAR zorganizował drugi jarmark turystyczny we Wrocławiu. Nowa formuła spotkań branżowych
GAR, czyli konsorcjum polskich przedstawicielstw reprezentujących zagraniczne firmy…
0 Komentarzy1 Minuta
17 kwietnia 2024
Grupa eSky z rekordową sprzedażą za 2023 rok. 3,3 mln klientów wydało na podróże blisko 3,5 mld zł
Polski właściciel globalnej platformy podróży po raz pierwszy w swojej historii…
0 Komentarzy6 Minuty