Sąd skazał pasażera za incydent na pokładzie Ryanaira. „Bezpieczeństwo jest priorytetem”

Ryanair przyjął decyzję krakowskiego sądu o skazaniu niezdyscyplinowanego pasażera, który utrudnił lot FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r., atakując innych pasażerów, odmawiając wykonywania poleceń załogi i powodując uszkodzenie samolotu. Zachowanie pasażera doprowadziło do zawrócenia samolotu do Krakowa, gdzie pasażer został usunięty z samolotu przez Straż Graniczną. Utrudniający lot pasażer został skazany na 8 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu na trzy lata i został zobowiązany do zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro.
Ryanair dokłada wszelkich starań, aby wszyscy pasażerowie i załoga podróżowali w komfortowych warunkach, bez zbędnych utrudnień powodowanych przez niewielką liczbę niezdyscyplinowanych pasażerów. Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji wobec niewłaściwego zachowania i będzie nadal podejmować działania mające na celu zwalczanie podobnych incydentów na pokładzie samolotu z korzyścią dla zdecydowanej większości pasażerów, którzy nie powodują utrudnień w trakcie podróży.
„To niedopuszczalne, że pasażerowie, z których wielu podróżuje ze swoimi rodzinami, muszą mierzyć się
z niepotrzebnymi utrudnieniami z powodu zachowania jednego niesfornego pasażera. Ryanair przywiązuje dużą wagę do zapewnienia wszystkim pasażerom i załodze komfortowych i bezstresowych warunków podróży, wolnych od komplikacji powodowanych przez niewielką liczbę niesfornych pasażerów. Ryanair z zadowoleniem przyjmuje decyzję krakowskiego sądu o nałożeniu na zakłócającego lot pasażera kary 8 miesięcy pozbawienia wolności i nakazu zapłaty odszkodowania w wysokości 4 700 euro za utrudnienie lotu FR3435 z Krakowa do Paryża w dniu 14 października 2024 r.Ryanair stosuje surową politykę zerowej tolerancji dla niewłaściwego zachowania pasażerów i będzie nadal podejmować działania, w tym zakazy podróżowania i grzywny, wspieranie dochodzeń prowadzonych przez lokalne organy ścigania oraz dochodzenie odszkodowań cywilnych w celu zwalczania niewłaściwego zachowania pasażerów na pokładzie naszych samolotów” – powiedziała Alicja Wójcik-Gołębiowska, Head of Comms CEE&Baltics w Ryanair.
POWIĄZANE WPISY
15 lipca 2025
Nowy trend w MICE: hybrydowe spotkania wzmacniają sektor hotelarski
Branża MICE w Warszawie zakończyła sezon konferencyjny 2024/2025 z rosnącą liczbą…
0 Komentarzy5 Minuty
15 lipca 2025
Trzynaste urodziny lotniska Warszawa-Modlin z rekordem
Dokładnie 13 lat temu, 15 lipca 2012 roku, na pasie startowym Lotniska Warszawa/Modlin po…
0 Komentarzy1 Minuty
15 lipca 2025
Wakacyjne trendy Polaków w Google: Hiszpania wyprzedza Włochy, a all inclusive zyskuje na popularności
Rozpoczął się sezon wakacyjny, a dane z wyszukiwarki Google pokazują wyraźny zwrot w…
0 Komentarzy5 Minuty
14 lipca 2025
Rusza 4. edycja Szlaku Maślanki Mrągowskiej
Maślanka Mrągowska po raz kolejny wyznacza kierunek wakacyjnej przygody. Czwarta odsłona…
0 Komentarzy1 Minuty
11 lipca 2025
„Modlin wraca do gry, Radom to tylko dodatek” – Michael O’Leary o nowej strategii Ryanaira w Polsce
Ryanair wraca do Modlina z ambitnym planem wzrostu. Po podpisaniu sześcioletniej umowy z…
0 Komentarzy4 Minuty
11 lipca 2025
Rekordowy czerwiec i kolejne sukcesy Lotniska Chopina
Lotnisko Chopina zakończyło czerwiec imponującym wynikiem, ustanawiając dwa rekordy w…
0 Komentarzy4 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air połączy Gdańsk z Bukaresztem
Linia lotnicza Wizz Air ogłosiła uruchomienie nowego bezpośredniego połączenia między…
0 Komentarzy1 Minuty
10 lipca 2025
Międzynarodowa agencja Kleber Group otwiera oddział w Polsce
Międzynarodowa agencja komunikacyjna Kleber Group rozpoczęła działalność na polskim…
0 Komentarzy2 Minuty
10 lipca 2025
Wizz Air wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej – „My Journey”
Wizz Air ogłasza wprowadzenie nowej funkcji w aplikacji mobilnej - „My Journey”. Dzięki…
0 Komentarzy1 Minuty