Sabina Bartyzel dyrektorem operacyjnym Accor na Europę Wschodnią

Nowa dyrektor Accor na Europę Wschodnią
Sabina Bartyzel/fot. archiwum Accor

Grupa Accor ogłosiła powołanie Sabiny Bartyzel na stanowisko dyrektora operacyjnego Accor na Europę Wschodnią odpowiedzialną za działalność operacyjną hoteli w szesnastu krajach, jak również za relacje z Partnerami.

Sabina Bartyzel jest ekspertką branży, z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu hotelami, skupionej na wdrażaniu innowacji i optymalizacji przychodów kierującej się pasją do ludzi i najwyższym poziomemu usług.

Z Grupą Orbis związana jest od 2002 roku. Po zmianach w strukturze firmy w 2019 roku stała się kluczowym pracownikiem Accor Services w Europie Wschodniej.

Sabina rozpoczęła swoją karierę w Novotel Kraków Centrum. Kolejnym etapem było objęcie pozycji Zastępcy Dyrektora, a następnie Dyrektora Generalnego w Ibis Kraków Centrum.
W 2011 roku została Dyrektorem Generalnym Novotel Kraków Centrum, a w późniejszym okresie objęła to samo stanowisko w Novotel Kraków City West. W międzyczasie, w 2014 roku, pełniła funkcję Dyrektora Regionalnego sieci Novotel i Mercure na terenie Polski Południowej. W 2016 roku przejęła kierownictwo nowo otwartego hotelu Mercure Kraków Stare Miasto. Rok później została Dyrektorem Regionalnym sieci hoteli klasy średniej na Węgrzech i jednocześnie Dyrektorem Generalnym Mercure Budapest Korona. Od 2018 roku odpowiadała za wyniki hoteli Accor na Węgrzech. Jej zakres odpowiedzialności został następnie rozszerzony o Czechy i Słowację.

Sabina Bartyzel ma również wieloletnie doświadczenie akademickie. Jako pasjonatka branży hotelarskiej i doświadczony trener wykładała w Wyższej Szkole Turystyki i Ekologii w Krakowie na Podyplomowym Studium Hotelarstwa. Byla również aktywnie zaangażowana w proces tworzenia programu nauczania.

Sabina głęboko wierzy w ludzi jako największy kapitał firmy. Od zawsze jej priorytetem było dbanie o jakość doświadczeń gości. Aktywnie angażuje się również w projekty CSR oraz działania promujące różnorodność, solidarność i walkę ze stereotypami. Trzy najważniejsze pojęcia, które od lat niezmiennie towarzyszą rozwojowi jej kariery zawodowej to: relacje międzyludzkie, najwyższa jakość usług w hotelarstwie oraz pielęgnowanie pasji i zainteresowań.

Regularnie biega – brała udział w kilkunastu maratonach na całym świecie, a jej wielką pasją są podróże.