Ryanair w październiku punktualny w 97 proc.

Samoloty Ryanaira latały w październiku punktualnie
Samolot w barwach Ryanaira/fot. archiwum Ryanaira

W październiku 97 proc. połączeń obsługiwanych przez Ryanaira było punktualne. Przewoźnik obsłużył ponad 4 mln pasażerów.

Ryanair opublikował także październikowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 91 proc. z prawie 45 tysięcy respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94 proc.), serwis na pokładzie (92 proc.), proces wejścia na pokład (88 proc.) oraz wybór posiłków i napojów (86 proc.).

Dara Brady z Ryanaira powiedział: „Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w październiku 4,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 97 proc.
Cieszymy się, że aż 91 proc. pasażerów z prawie 45.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło październikową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci.
Opinie naszych pasażerów są dla szczególnie ważne w czasie pandemii, kiedy stale monitorujemy skuteczność naszych nowych zasad lotów w reżimie sanitarnym i wspólnie z naszymi pracownikami dbamy o to, aby były one przestrzegane.”

Ryanair – prawie 100 mln pasażerów przez 15 lat działalności w Polsce