Ryanair punktualny w marcu na 88 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair ogłosiła, że 88 proc. z 44 tysięcy lotów, które odbyły jej samoloty w marcu, było punktualnych.

Rok temu punktualność w marcu wyniosła 92 proc. Przewoźnik odnotował 1,41 reklamacj na tysiąc pasażerów (w marcu 2015 roku – 0,47) i 0,50 reklamacji dotyczących bagażu na tysiąc pasażerów (taka samo, jak rok temu). Ponad 99 proc. odpowiedzi na reklamacje zostało udzielonych w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair w marcu, pomimo strajków francuskich kontrolerów lotniczych ATC, przewiózł 8,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 88% wykonując 48.000 lotów. Statystyki te potwierdzają stale rosnący poziom obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu „Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”