Ryanair punktualny w październiku na 89 proc.

archiwum Ryanair'a

Na ponad 60 tysięcy lotów obsłużonych przez samoloty Ryanair’a, 89 proc. odbyło się punktualnie. To wynik gorszy od uzyskanego w dziesiątym miesiącu 2015 roku o 3 punkty procentowe, było to spowodowane głównie gorszymi warunkami pogodowymi.
Jednocześnie na 1 000 pasażerów odnotowano 1,40 reklamacji (w 2015 roku – 0,83 reklamacji) i 0,2 reklamacji na tysiąc pasażerów, dotyczących bagażu.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: “Ryanair przewiózł w październiku 10,9 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 60.000) w październiku wyniosła 89 proc., co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”