Ryanair punktualny w maju na 90 proc.

archiwum Ryanair'a

Linia lotnicza Ryanair ogłosiła, że na ponad 66 tysięcy lotów odbytych przez samoloty przewoźnika, 90 proc. odbyło się punktualnie.

To wynik lepszy od zeszłorocznego o 1 pkt. Proc. W maju odnotowano 1,64 reklamacji na tysiąc pasażerów i 0,53 reklamacji dotyczących bagażu na tysiąc pasażerów.

Olga Pawlonka, Sales & Marketing Manager CEE z Ryanaira powiedziała: “Ryanair przewiózł w maju 11 milionów pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 66.000) w maju wyniosła 90 proc. co potwierdza najwyższy poziom obsługi klienta. W ramach programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowej ulepszonej strony internetowej oraz aplikacji mobilnej, a już wkrótce mogą oczekiwać kolejnych udogodnień korzystając jednocześnie z najtańszych lotów.”