Ryanair punktualny w czerwcu na 91 proc.

archiwum Ryanair'a

W czerwcu spośród 55 tys. lotów obsłużonych przez linię Ryanair, aż 91 proc. było punktualnych. W czerwcu ubiegłego roku punktualność wynosiła 87 proc. Jednocześnie, nieznacznie, ale jednak, spadła liczba reklamacji. W ubiegłym roku wynosiła ona 0,69 na 1000 pasażerów, w tym zaś – 0,6 (jest to mniej niż jedna skarga na tysiąc pasażerów). Jeśli bardziej spadła liczba reklamacji dotyczących bagażu: z 0,41 na 2000 do 0,16 na 2000. Linia chwali się, że na 99 proc. reklamacji odpowiedzi udzielono w ciągu 7 dni.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w czerwcu ponad 9,5m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 55000) w czerwcu wyniosła 91%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwośc posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”