Ryanair punktualny na 90 proc.

archiwum Ryanair'a

Na 57 tysięcy lotów zrealizowanych w lipcu przez samoloty irlandzkiego przewoźnika, 90 proc. było punktualnych, to o trzy punkty procentowe więcej niż w lipcu 2014 roku.

W lipcu odnotowano mniej niż jedna reklamację na tysiąc pasażerów i mniej niż jedną na tysiąc reklamację dotyczącą bagażu.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Ryanair przewiózł w lipcu 10,1 mln pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57000) w lipcu wyniosła 90 proc., co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”