Ryanair – obsługa klienta będzie jeszcze lepsza
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz zmiany na pokładach samolotów.
Nowe inicjatywy na trzeci rok programu to:
• Jeszcze niższe ceny biletów (w związku z oszczędnościami, jakie Ryaniar wypracował przy podpisywaniu umów na dostawę paliwa)
• Nowe samoloty wyposażone w fotele Slimline (więcej miejsca na nogi, wieszaki, oświetlenie LED i estetyczna kolorystyka)
• Taryfa Leisure Plus (rezrwacja miejsca, pierszeństwo wejścia na pokład, 20 kg bagaż rejestrowany)
• Ulepszona taryfa Business Plus z bardziej elastycznymi biletami, większą ilością lotnisk z fast-track’ami i automatycznym check-in’em
• Dodatki do podróży dstępne w aplikacji mobilenj: wybór miejsca, fast-track, miejsce parkingowe, transfer
• system płatniczy “jeden szybki ruch” w aplikacji mobilnej
• Funkcja oceniania lotu oraz załogi pokładowej w aplikacji mobilnej, informacje od klientów w czasie rzeczywistym
• Automatyczna odprawa check-in i automatyczne mobilne karty pokładowe dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem My Ryanair
• My Ryanair Klub – dodatkowe rabaty, dostęp do promocji i wyprzedaży z 24-godzinnym wyprzedzeniem
• My Ryanair Top Up – Doładowanie konta przyjaciół bądź rodziny, dodatkowe zniżki i prezenty
• Uproszczone opcje bagażowe – 6 opcji (ze 108)
• Lepsza obsługa cyfrowa – bony podarunkowe
• Dodatkowe informacje o destynacjach na na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
• Zniżki na bilety na różne wydarzenia oraz w restaureacjach we współpracy z Viator & La Fourchette
• Specjalna strona internetowa dla grup ułatwiająca zarządzanie rezerwacjami
• Ryanair Travel Schools – specjalne biuro podróży dla wycieczek szkolnych oferujące oszczędności i większy wybór
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów w ostatnich 2 latach. Jesteśmy dumni uruchamiając trzeci rok programu „Always Getting Better”. W ciągu dwóch pierwszych lat skupiliśmy się na wyeliminowaniu rozwiązań wskazanych przez naszych klientów jako nielubiane oraz poprawie poziomu obsługi klienta. Trzeci rok obejmował będzie rozwój innowacji, w szczególności poprzez rozwój laboratorium cyfrowego Ryanair Labs. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń, największa liczba lotów na czas”.
POWIĄZANE WPISY
27 stycznia 2023
Nowa inwestycja Air France-KLM – cztery samoloty transportowe i trzy pasażerskie
Grupa Air France-KLM inwestuje w nowe samoloty. Proces odmładzania floty ma istotny…
0 Komentarzy3 Minuty
27 stycznia 2023
Emirates rekrutuje personel pokładowy w Polsce
Linie Emirates poszukują kandydatów do swojego międzynarodowego zespołu personelu…
0 Komentarzy1 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air – 10 samolot na Lotnisku Chopina w Warszawie i 6 nowych tras latem
Linia lotnicza Wizz Air planuje na maj dodanie 10. samolotu na Lotnisku Chopina oraz…
0 Komentarzy2 Minuty
26 stycznia 2023
Wizz Air połączy Katowice z Erywaniem
Linia lotnicza Wizz Air uruchomi do 29 kwietnia nowe połączenie z Katowice Airport do…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Ryanair wraca na Lotnisko Chopina. Pięć letnich tras
Ryanair ogłosił dziś (25 stycznia), że po czterech latach wraca na lotnisko Warszawa…
0 Komentarzy2 Minuty
25 stycznia 2023
Polska Akademia Lotnicza otworzyła Centrum Symulatorowe dla Załóg Pokładowych
We wtorek 24 stycznia odbyło się oficjalne otwarcie Centrum Symulatorowego dla Załóg…
0 Komentarzy5 Minuty
24 stycznia 2023
Emirates: program Skywards ma już 30 mln członków
Emirates Skywards pobił rekord, rejestrując ponad 30 milionów członków na całym świecie.…
0 Komentarzy5 Minuty
24 stycznia 2023
Emirates testuje samoloty zasilane w 100 proc. zrównoważonym paliwem lotniczym
Linie Emirates pomyślnie zakończyły naziemne testy jednego ze swoich silników GE90 w…
0 Komentarzy2 Minuty
23 stycznia 2023
Ryanair obniża emisję dwutlenku węgla o 165 tys. ton
Zgodnie z umową z Aviation Partners Boeing (APB), Ryanair, zainstalował dzisiaj (23…
0 Komentarzy1 Minuty