Ryanair – obsługa klienta będzie jeszcze lepsza
Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz zmiany na pokładach samolotów.
Nowe inicjatywy na trzeci rok programu to:
• Jeszcze niższe ceny biletów (w związku z oszczędnościami, jakie Ryaniar wypracował przy podpisywaniu umów na dostawę paliwa)
• Nowe samoloty wyposażone w fotele Slimline (więcej miejsca na nogi, wieszaki, oświetlenie LED i estetyczna kolorystyka)
• Taryfa Leisure Plus (rezrwacja miejsca, pierszeństwo wejścia na pokład, 20 kg bagaż rejestrowany)
• Ulepszona taryfa Business Plus z bardziej elastycznymi biletami, większą ilością lotnisk z fast-track’ami i automatycznym check-in’em
• Dodatki do podróży dstępne w aplikacji mobilenj: wybór miejsca, fast-track, miejsce parkingowe, transfer
• system płatniczy “jeden szybki ruch” w aplikacji mobilnej
• Funkcja oceniania lotu oraz załogi pokładowej w aplikacji mobilnej, informacje od klientów w czasie rzeczywistym
• Automatyczna odprawa check-in i automatyczne mobilne karty pokładowe dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem My Ryanair
• My Ryanair Klub – dodatkowe rabaty, dostęp do promocji i wyprzedaży z 24-godzinnym wyprzedzeniem
• My Ryanair Top Up – Doładowanie konta przyjaciół bądź rodziny, dodatkowe zniżki i prezenty
• Uproszczone opcje bagażowe – 6 opcji (ze 108)
• Lepsza obsługa cyfrowa – bony podarunkowe
• Dodatkowe informacje o destynacjach na na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
• Zniżki na bilety na różne wydarzenia oraz w restaureacjach we współpracy z Viator & La Fourchette
• Specjalna strona internetowa dla grup ułatwiająca zarządzanie rezerwacjami
• Ryanair Travel Schools – specjalne biuro podróży dla wycieczek szkolnych oferujące oszczędności i większy wybór
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: “Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów w ostatnich 2 latach. Jesteśmy dumni uruchamiając trzeci rok programu „Always Getting Better”. W ciągu dwóch pierwszych lat skupiliśmy się na wyeliminowaniu rozwiązań wskazanych przez naszych klientów jako nielubiane oraz poprawie poziomu obsługi klienta. Trzeci rok obejmował będzie rozwój innowacji, w szczególności poprzez rozwój laboratorium cyfrowego Ryanair Labs. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń, największa liczba lotów na czas”.
POWIĄZANE WPISY
26 lipca 2024
Historyczny rok dla Portu Lotniczego Poznań-Ławica. 18,9 mln zł zysku i nowy prezes zarządu
Port Lotniczy Poznań-Ławica odnotował przełomowe wyniki finansowe za rok 2023, osiągając…
0 Komentarzy3 Minuty
26 lipca 2024
PLL LOT i Viasat podpisują umowę na dostawę internetu na pokłady Dreamlinerów
Polskie Linie Lotnicze LOT, w ramach modernizacji kabin samolotów Boeing 787 Dreamliner,…
0 Komentarzy3 Minuty
25 lipca 2024
Na lotnisku Charlesa de Gaulle’a powstały prywatne apartamenty lotniskowe i nowe lobby dla pasażerów pierwszej klasy
Air France udostępnił prywatne apartamenty lotniskowe dla pasażerów klasy pierwszej,…
0 Komentarzy5 Minuty
25 lipca 2024
Ryanair zarobił w pierwszym kwartale 2024 o prawie połowę mniej. Pasażerowie kupili wyloty w niższych cenach
Ryanair poinformował, że zysk zysk za pierwszy kwartał wynosił 360 mln euro w porównaniu…
0 Komentarzy5 Minuty
23 lipca 2024
PLL LOT uruchamia nowe połączenie do Lizbony. Codzienne loty od lutego 2025
Lizbona to po Madrycie i Barcelonie trzecia trasa rozkładowa PLL LOT łącząca Polskę z…
0 Komentarzy2 Minuty
19 lipca 2024
Kolejne OTA przegrywa z Ryanairem. Booking.com skazany za naruszenie ustawy o oszustwach komputerowych
Sąd w Delaware wydał jednogłośny werdykt na korzyść Ryanair, stwierdzając, że Booking.com…
0 Komentarzy4 Minuty
18 lipca 2024
Wizz Air doda jesienią trzy trasy z Krakowa. Poleci do Bolonii, Walencji i Bukaresztu
Wizz Air ogłosił otwarcie nowych tras z Krakowa do trzech europejskich miast: Bolonii,…
0 Komentarzy1 Minuty
18 lipca 2024
Wizz Air świętuje 20-lecie specjalnym malowaniem samolotu
Wizz Air podczas ceremonii dostawy w fabryce Airbus w Hamburgu zaprezentował swój 132.…
0 Komentarzy4 Minuty
17 lipca 2024
Ruszył punkt wydawania paszportów tymczasowych na lotnisku w Katowicach
W środę 17 lipca 2024 roku Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA)…
0 Komentarzy4 Minuty