Ryanair – obsługa klienta będzie jeszcze lepsza

Linia lotnicza Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń trzeciego roku realizacji programu „Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz zmiany na pokładach samolotów.
Nowe inicjatywy na trzeci rok programu to:
• Jeszcze niższe ceny biletów (w związku z oszczędnościami, jakie Ryaniar wypracował przy podpisywaniu umów na dostawę paliwa)
• Nowe samoloty wyposażone w fotele Slimline (więcej miejsca na nogi, wieszaki, oświetlenie LED i estetyczna kolorystyka)
• Taryfa Leisure Plus (rezrwacja miejsca, pierszeństwo wejścia na pokład, 20 kg bagaż rejestrowany)
• Ulepszona taryfa Business Plus z bardziej elastycznymi biletami, większą ilością lotnisk z fast-track’ami i automatycznym check-in’em
• Dodatki do podróży dstępne w aplikacji mobilenj: wybór miejsca, fast-track, miejsce parkingowe, transfer
• system płatniczy „jeden szybki ruch” w aplikacji mobilnej
• Funkcja oceniania lotu oraz załogi pokładowej w aplikacji mobilnej, informacje od klientów w czasie rzeczywistym
• Automatyczna odprawa check-in i automatyczne mobilne karty pokładowe dla rezerwacji dokonanych za pośrednictwem My Ryanair
• My Ryanair Klub – dodatkowe rabaty, dostęp do promocji i wyprzedaży z 24-godzinnym wyprzedzeniem
• My Ryanair Top Up – Doładowanie konta przyjaciół bądź rodziny, dodatkowe zniżki i prezenty
• Uproszczone opcje bagażowe – 6 opcji (ze 108)
• Lepsza obsługa cyfrowa – bony podarunkowe
• Dodatkowe informacje o destynacjach na na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej
• Zniżki na bilety na różne wydarzenia oraz w restaureacjach we współpracy z Viator & La Fourchette
• Specjalna strona internetowa dla grup ułatwiająca zarządzanie rezerwacjami
• Ryanair Travel Schools – specjalne biuro podróży dla wycieczek szkolnych oferujące oszczędności i większy wybór
Kenny Jacobs, Chief Marketing Officer Ryanaira powiedział: „Ciągłe dążenie do poprawy znalzło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów w ostatnich 2 latach. Jesteśmy dumni uruchamiając trzeci rok programu „Always Getting Better”. W ciągu dwóch pierwszych lat skupiliśmy się na wyeliminowaniu rozwiązań wskazanych przez naszych klientów jako nielubiane oraz poprawie poziomu obsługi klienta. Trzeci rok obejmował będzie rozwój innowacji, w szczególności poprzez rozwój laboratorium cyfrowego Ryanair Labs. Zmianie natomiast nie ulegną nasze niskie ceny, szeroka siatka połączeń, największa liczba lotów na czas”.
POWIĄZANE WPISY
12 listopada 2025
Ryanair: 19,2 mln pasażerów w październiku 2025
Ryanair przewiózł w październiku 2025 roku 19,2 mln pasażerów, o 5 proc. więcej niż w tym…
0 Komentarzy1 Minuty
12 listopada 2025
Katowice Airport z rekordowym październikiem 2025 roku
Katowice Airport zakończyło październik 2025 roku z rekordowym wynikiem ponad 642 tys.…
0 Komentarzy1 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair proponuje słoneczne kierunki na długi listopadowy weekend
Ryanair przygotował ofertę dla podróżnych planujących długi listopadowy weekend. Linia…
0 Komentarzy2 Minuty
7 listopada 2025
Ryanair przechodzi na cyfrowe karty pokładowe od 12 listopada
Ryanair poinformował, że od 12 listopada, wprowadza obowiązkowe cyfrowe karty pokładowe.…
0 Komentarzy1 Minuty
6 listopada 2025
PLL LOT uruchomiły połączenie z Warszawy do Marrakeszu
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły bezpośrednie połączenie z Warszawy do Marrakeszu.…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
PLL LOT prezentują zimową siatkę połączeń 2025/2026
Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały zimową siatkę połączeń na sezon 2025/2026. W…
0 Komentarzy2 Minuty
5 listopada 2025
ETI i Enter Air łączą siły. Pierwszy lot z Katowic do Hurghady już w listopadzie
Z początkiem sezonu zimowego ETI dołącza do grona partnerów Enter Air, oferując regularne…
0 Komentarzy1 Minuty
5 listopada 2025
Katowice Airport z nowym połączeniem czarterowym do Jordanii
Z Katowice Airport wystartował pierwszy lot czarterowy do jordańskiej Akaby, inaugurując…
0 Komentarzy1 Minuty
4 listopada 2025
Finnair zwiększa liczbę lotów do Tajlandii w sezonie zimowym 2026
Linie lotnicze Finnair ogłosiły rekordową siatkę połączeń do Tajlandii w sezonie zimowym…
0 Komentarzy2 Minuty










