Ryanair – Alicja Wójcik-Gołębiowska odpowiedzialna za PR i marketing w krajach CEE i Baltics
Linia lotnicza Ryanair ogłosiła dzisiaj mianowanie Alicji Wójcik-Gołębiowskiej na stanowisko CEE & Baltics Country Manager. Od stycznia Alicja jest odpowiedzialna za wszystkie działania marketingowe, PR i komunikacyjne w regionie CEE & Baltics, obejmującym Polskę, Węgry, Czechy, Słowację, Rumunię, Ukrainę, Bułgarię, Litwę, Łotwę oraz Estonię.
Alicja ma ponad 15-letnie doświadczenie w komunikacji brandowej oraz korporacyjnej, doradztwie kryzysowym i zarządzaniu kryzysami. Przez ponad 7 lat, zanim dołączyła do Ryanair, pracowała w MSL Polska (część Publicis) jako Head of Brand PR, a przez ostatnie 2 lata jako CEE Business Director, nadzorując agencje MSL w Europie Środkowo -Wschodniej, budując świadomość regionalnej obecności MSL i napędzając regionalny biznes. Alicja pracowała dla wielu globalnych korporacji, w tym Procter & Gamble, Pernod Ricard, Coca-Cola, Nestle, Kraft Heinz i Danone.
Chiara Ravara, Head of Sales & Marketing, Ryanair, powiedziała: „Mamy przyjemność powołać Alicję Wójcik-Gołębiowską na stanowisko naszego nowego Country Managera na region CEE & Baltics. Alicja wnosi do tej roli znaczącą znajomość sektora komunikacyjnego oraz bogate doświadczenie wynikające ze współpracy z takimi międzynarodowymi firmami jak Coca-Cola i Procter & Gamble.
Witamy Alicję w zespole Ryanair i cieszymy się na tę współpracę, która jeszcze bardziej wzmocni naszą strategiczną pozycję w regionie CEE & Baltics.”Alicja Wójcik-Gołębiowska, Country Manager CEE & Baltics, Ryanair, dodała: „Jestem bardzo podekscytowana dołączeniem do zespołu Ryanair, firmy która jest w pełni zaangażowana w swój wzrost i rozwój w regionie CEE i Bałtyków. Cieszę się, że w mojej nowej roli Country Managera będę napędzać ten wzrost i zwiększać obecność Ryanair w regionie.”
POWIĄZANE WPISY
25 lipca 2024
Rekordowe wyniki a&o w pierwszej połowie roku. Blisko 3 mln noclegów i 10 proc. wzrost przychodów
Sieć hosteli a&o odnotowała 2,98 mln noclegów, co stanowi wzrost o 5 proc. w porównaniu z…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Nowa atrakcja turystyczna w Zagrzebiu. Muzeum Krawatów już otwarte
Od niedawna Zagrzeb może pochwalić się jedynym w swoim rodzaju muzeum dedykowanym…
0 Komentarzy3 Minuty
23 lipca 2024
Odkryj Austrię offline. Projekt iamAUT zaprasza influencerów na cyfrowy detoks
Österreich Werbung, we współpracy z międzynarodowymi influencerami, uruchomił projekt…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Accor rozszerza portfolio. Mercure Szczyrk Resort nowym członkiem ALL
Accor szykuje otwarcie nowego obiektu w Polsce – Mercure Szczyrk Resort. Hotel, liczący…
0 Komentarzy2 Minuty
22 lipca 2024
Badanie Avis: Polacy coraz chętniej wybierają spontaniczne podróże
Blisko 75 proc. Polaków zdecydowałoby się na spontaniczną podróż, wynika z najnowszego…
0 Komentarzy2 Minuty
18 lipca 2024
PSYjazna Wielkopolska. Kampania zachęca do zwiedzania z czworonogiem
W związku z coraz silniejszym trendem podróżowania z psami Wielkopolska Organizacja…
0 Komentarzy2 Minuty
17 lipca 2024
Trendy w hotelarstwie: goście chcą spersonalizowanych wrażeń oraz instagramowych momentów
Właściciele hoteli stale poszukują sposobów na poprawę obsługi gości, by sprostać ich…
0 Komentarzy6 Minuty
17 lipca 2024
Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie – nowa miejscówka na mapie MICE
Rok po otwarciu Hotel Arche Fabryka Samolotów w Mielnie udostępnia nową przestrzeń…
0 Komentarzy8 Minuty
15 lipca 2024
Sun & Snow: miejsc na wakacje nie zabraknie, ale tańsze oferty szybko znikają
Jak zapewnia firma Sun & Snow miejsc dla turystów nie zabraknie – choć wiele ofert…
0 Komentarzy2 Minuty