Ryanair – 93 proc. pasażerów zadowolonych z podróży
Linia lotnicza Ryanair opublikowała statystyki oceny lotu “Rate My Flight”, które potwierdzają, że 93 proc. pasażerów jest zadowolonych z podróży Ryanairem w okresie od kwietnia do czerwca tego roku.
Około 150 000 klientów skorzystało od kwietnia do czerwca z możliwości oceny lotu “Rate My Flight” w aplikacji mobilnej Ryanair, wystawiając oceny za ogólne wrażenie, wejście na pokład samolotu, uprzejmość załogi pokładowej, serwis na pokładzie oraz wybór posiłków i napojó.
Oceny dokonano w 5-cio stopniowej skali od 1 do 5, gdzie 1 oznaczało najniższy wskaźnik zadowolenia, a 5 najwyższy. Średnio 93 proc. respondentów oceniło ogólne wrażenie jako “bardzo dobre, dobre oraz satysfakcjonujące”. Podobne wyniki odnotowano w kategoriach: wejście na pokład (87 proc.), ocena załogi (95 proc.), serwis na pokładzie (93 proc.) oraz wybór posiłków i napojów (81 proc.).
Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” dostępna jest w 8 wersjach językowych tj. angielska, francuska, grecka, hiszpańska, holenderska, niemiecka, polska oraz włoska. Aplikację można pobrać za pomocą iTunes lub Google Play stores.
Robin Kiely z Ryanaira powiedział: „Funkcja oceny lotu “Rate My Flight” pozwala naszym pasażerom oceniać różne aspekty lotu za pomoca aplikacji Ryanair na bieżąco, zaraz po wylądowaniu. Z niecierpliwością czekamy na dalsze oceny i opinie od naszych klientów. Chcemy stale podnosić poziom obsługi klienta i jednocześnie cieszymy się, że 93 proc. z ponad 150.000 respondentów wyraziło zadowolenie z podróży Ryanairem. Wszyscy pasażerowie, którzy chcą nas oceniać proszeni są o pobranie aplikacji Ryanaira, zezwolenie na otrzymywanie notyfikacji, a zaraz po wylądowaniu otrzymają kwestionariusz badania.”
POWIĄZANE WPISY
28 listopada 2023
Ryanair z noworoczną promocją dla podróżnych
W ramach Cyber Week, Ryanair, uruchomiła dziś (28 listopada) specjalną 72-godzinną…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT zwiększa liczbę połączeń do Korei Południowej
W dniach 16-17 listopada w Warszawie odbyły się konsultacje pomiędzy Polską a Koreą…
0 Komentarzy1 Minuty
28 listopada 2023
PLL LOT wznawia loty do Aten i ogłasza nowe kierunki z Radomia
Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły połączenie między Warszawą a Atenami. Samoloty…
0 Komentarzy2 Minuty
28 listopada 2023
Emirates: pierwszy na świecie lot z wykorzystaniem zrównoważonego paliwa
Emirates zostały pierwszymi na świecie liniami lotniczymi, które wykonały lot…
0 Komentarzy3 Minuty
27 listopada 2023
Sześć lat FlixBusa w Polsce: nowe kierunki i zielone cele
FlixBus świętuje szóstą rocznicę działalności w Polsce. Z tej okazji, przewoźnik…
0 Komentarzy5 Minuty
23 listopada 2023
Lotnisko we Wrocławiu: blisko 3,6 mln pasażerów w listopadzie
23 listopada o godzinie 8:45 w Porcie Lotniczym Wrocław wylądował samolot Ryanair o…
0 Komentarzy2 Minuty
23 listopada 2023
Emirates dołącza do konsorcjum badawczego zajmującego się odnawialnymi i zaawansowanymi paliwami lotniczymi w ZEA
W Roku Zrównoważonego Rozwoju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz podczas trzeciej…
0 Komentarzy2 Minuty
22 listopada 2023
Współpraca PLL LOT z Peako SA. Boeing 737 Max w barwach banku
W pierwszym kwartale 2024 roku Bank Pekao S.A. we współpracy z Polskimi Liniami…
0 Komentarzy3 Minuty
20 listopada 2023
Kraków Airport: przekroczyliśmy wynik z 2019 roku. W 2023 obsłużymy ponad 9 mln pasażerów
Lotnisko Kraków Airport poinformowało, że 19 listopada liczba obsłużonych pasażerów…
0 Komentarzy1 Minuta